:
دسترسی سریع
  • Guest
:

کاربران برچسب زده شده

نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟

  1. #1
    radmanir آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _June_2019
    نوشته ها
    0
    ميانگين پست در روز
    0
    Xperia-XZ1 Android1.5
    تشکر
    0
    0 تشکر در 0 پست
    میانگین حضور
    نامشخص

    Title Icon پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟

    پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟
    بازاریابی محتوایی
    پرسونا در بازاریابی محتوا اهمیت فراوان دارد. همان طور که در بخش های قبل هم ذکر کردیم، مهم ترین قسمت بازاریابی اینترنتی، تولید محتوا می باشد. در همان ابتدای امر، هدف شما از تولید محتوا باید به گونه ای باشد تا محتوا در ذهن کاربران و خوانندگان ماندگار شود و آن را به خوبی تجسم کرده و مجذوب آن محتوا گردد.

    یک نویسنده حرفه ای باید هنر خلق یک تصویر واقعی، هنری و احساسی را داشته باشد. به این ترتیب یک متن عالی و جذاب می تواند در متقاعد کردن و جذب مخاطبان نقش اساسی داشته باشد نا گفته نماند که برای تولید محتوا خوب به سئو خوب هم نیاز است. چرا که این دو رابطه قوی با هم دارند.

    پرسونا در بازاریابی
    هر شرکت تبلیغاتی برای آن که بتواند یک بازاریابی موفق و قوی داشته باشد، در وهله اول به نوشتن استراتژی بازاریابی نیاز دارد. در این راه می توان به خوبی مخاطب، سلایق و نیاز های او را شناخت. بنابراین به راهی که ما در آن مخاطب و نیاز او را شناسایی می کنیم را پرسونای بازاریابی می گوییم. در واقع در بازاریابی شما می توانید از پرسونای خریدار برای هدفمند کردن هدفگذاری بازاریابی و کسب و کارتان بهره ببرید.

    شاید جالب باشد که بدانید شما با کمک پرسونا، خیلی راحت می توانید به افکار، سلایق، مشکلات، نیازها و دیگر چیزهای مشتری هایتان پی ببرید. به این ترتیب با داشتن این شناخت شما خیلی راحتتر می توانید محتوای جذاب و قوی برای مخاطب خود تولید نمایید. این محتواها می توانند برای هر شاخه یا زمینه زمینه کاری باشد همچنین می تواند برای وبسایت، شبکه های اجتماعی، وبلاگ و غیره باشند. مهم این است که به بهترین نحو نوشته و تاثیر مثبتی روی مخاطبان داشته باشند. ولی چیزی که خیلی اهمیت دارد برای نوشته یک محتوای بی نقص باید استراتژی های بازاریابی و تولید محتوا را بدانید.

    چیز هایی که می توانید در پرسونا جای دهید بهتر است مربوط به کسب و کار شما باشد، همچنین به برند و خدمات و محصولات شما هم در آن دخیل هستند. بهر حال یکسری مراحل برای داشتن یک پرسونای خوب وجود دارد. شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان در ادامه این مراحل را برایتان توضیح خواهد داد. با ما همراه باشید.
    شناختن پرسونا
    برای ساخت یک پرسونای بازاریابی نیاز دارید که هر آن چه که درباره مشتریان لازم است بدانید. برای مثال شامل پیشینه مشتری، نیازها، مشکلات و اهداف میشود. پرسونای شما هرچقدر در پرسونای بازاریابی خود اطلاعات مشتریان را اضافه کنید، بهتر است. لازم است حدود پنج پرسونا برای مشتریانتان داشته باشید. خیلی مهم است تا در این باره مشتریان بالقوه خود را بشناسید.

    به این ترتیب برای شناخت پرسونای خود بهتر است از چند عبارت ساده استفاده نمایید. هدف از پرسونا این است که باید حتما تعیین کند به چه دلیل مشتری جذب محصولات و خدمات شما شده و از بین رقبا شما را ترجیح می دهد.

    مشخصات پرسونای خوب
    مشخصات فردی که شاملنام، سن می باشد.
    زمینه شغلی مانند مسئولیتها، کارهای روزانه، نوع شغل.
    ارائه وضعیت به این صورت که اطلاعاتی مشتری و شغل او در آن باشد. مانند سمت، ساعات کاریشان، نوع شرکت و غیره.
    مشکلاتی که برای خریدار به وجود می آیدکه باعث شود به فکر چار بیوفتد و به دنبال کالا یا برند دیگری برود.
    دلایل مقاومت مشتری که چرا با این که وقت صرف می کنید اما باز او نسبت به شرکت و خدمات شما بی میل است و رقبتی نشان نمی دهد.
    ارائه راه حل های منحصر به فرد که می تواند به مشتریان شما در پیدا کردن شرکت شما کمک نماید.
    بررسی خواسته ها و انتظارات مشتریان که ممکن است بعدها از شرکت شما داشته باشند.
    درج پیام تاثیر گذار در هر سبکی که باعث جذب بیشتر مخاطبان شود.
    اگر می خواهید در آینده تصویر خوبی از شغل و برند و خدمات شما در ذهن مخاطبان و همچنین مشتریان هک شود و به محصولات و خدماتتان جذب گردند، داشتن یک پرسونای قوی و با جزئیات می تواند شما را به هدفتان برساند. این پرسونا باید با موضوع خرید و نیاز متقاضیان و مشتریان شما هماهنگ و مرتبط باشد تا بتوانید نیاز آن ها را بیشتر شناخته و در صورت بروز مشکلاتی، بتوانید آن ها را به بهترین نحو حل نمایید. به این ترتیب آینده روشن و درخشانی در کسب و کارتان رقم خواهید زد.
    مورد استفاده پرسونا
    به جای اینکه پرسونای شما در شرکت بین دیگر اسناد در فقسه خاک بخورند، از آن ها استفاده هوشمندانه و بهینه بکنید. اگر با آگاهی و به بهترین نحو از پرسونای خود اسنفاده نمایید، تحول چشمگیری در بازاریابی شما اتفاق خواهد افتاد و شما در آینده نه چندان دور شاهد موفقیت هایی در زمینه کاریتان خواهید شد. قصد داریم در ادامه نکاتی را برای مفید بودن پرسونای به شما ارائه دهیم.

    شما می توانید برای شرکت خود کمپینی طراحی نمایید. این کمپین می تواند شامل استراتژی و خدمات ارزنده و مهم کسب و کار شما باشد. برای مثال اگر شما شرکت دیجیتال مارکتینگ دارید می توانید کمپینی در خصوص سئو سایت، لندینگ پیج، تولید محتوا و غیره راه اندازی کنید. بهتر است این کمپین خاص و متناسب با یکی از پرسوناهایی که طراحی نمودید باشد.
    قبل از اینکه پرسونا را طراحی کنید بهتر است یک کار دیگر را هم انجام دهید. بهتر است تعیین کنید که می خواهید از کدام ابزار و راهکار بازاریابی برای کدام یک از پرسوناهایتان استفاده نمایید. این به شما کمک می کند تا هدفمند در کار خود پیش بروید.
    پرسوناهای خود را حتما به مشتریان خود ارائه دهید. اینگونه به آن ها نشان داده اید که شما توانسته اید شناخت خیلی خوبی از آن ها و نیاز هایشان به دست آورید. به این ترتیب می توانید اعتماد مشتری خود را هم به خوبی جلب نمایید.
    سعی کنید به شکل منظم پرسونای خود را آپدیت و به روز رسانی کنید. و اطلاعات دقیق تری را به آن اضافه نمایید. این اطلاعات را معمولا می توانید پس از همایش ها و میتینگ ها به دست آورید.


    به این ترتیب، تا الان به این موضوع پی بردید که یک پرسونا می تواند زیربنای شغل شما باشد. باید در نظر داشته باشید که پرسونا به منظور نوشتن استراتژی های مارکتینگ خیلی ضروری می باشد و باید حتما به آن توجه نمود.

    آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان مفتخر است تا با ارائه و پیاده سازی راهکارها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، شما و برند شما را به پله های ترقی سوق دهد.

    با رادمان شعبه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.
    منبع: دیجیتال مارکتینگ در اصفهان | دیجیتال مارکتینگ رادمان
    رادمان به عنوان معتبرترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در زمینه ارائه خدمات سئو اصفهان، طراحی سایت در اصفهان، تبلیغات در گوگل و کلیه راهکارهای دیجیتالی ، توانسته است مشتریان عزیز را راضی و خشنود سازد. این راهکارهای دیجیتال مارکتینگ با توجه به نیاز روز متقاضیان ارائه می شود و مشاوره های کارشناسان رادمان در جهت آغاز کسب و کار و یا توسعه آن، می تواند شما را در انجام کار خود یاری رساند.

  • #2
    کاربر حرفه ای
    mahsa73 آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _January_2019
    نوشته ها
    253
    ميانگين پست در روز
    0.31
    تشکر
    0
    3 تشکر در 3 پست
    میانگین حضور
    6 ثانيه

    Title Icon


    کاربرد سقف وافل چیستدر این مقاله به بیان کاربردهای مختلف برای سقف وافل پرداخته می*شود.





    امروزه ساختمان*ها بسته به نیاز بهره*برداران با کاربری*های گوناگون احداث
    می*شوند. یکی از اجزای مهم تشکیل*دهنده هر ساختمان با هر نوع کاربری،
    سازه و یا اسکلت ساختمان می*باشد.



    سازه هر ساختمان نه تنها سهم مهمی از هزینه*های احداث هر ساختمان را شامل
    می*شود بلکه دست*یابی به اهداف کوتاه مدت و دراز*مدت احداث هر ساختمان و
    همچنین انتظارات سازندگان و بهره*بردارن بسته به انتخاب صحیح سیستم سازه
    و اسکلت دارد. بطور کلی اسکلت ساختمان*ها به دو نوع کلی فلزی و بتنی
    تقسیم می*گردند. کاربرد اسکلت*های فلزی به علل مختلف از جمله هزینه
    بالای ابتدایی و تمام*شده، ضعف در برابر حریق و.... نسبت به اسکلت های
    بتنی کمتر بوده و توجه عمده کارفرمایان و سازندگان به کاربرد اسکلت*های
    بتنی معطوف می*باشد.



    همچنین اجرای سقف وافل بسیار ساده بوده و به امکانات و تجهیزات خاص اجرایی نیاز ندارد. اجرای سقف وافل را می*توان توسط تیم*های اجرایی بومی و با تجهیزات مشابه اجرا سقف تیرچه بلوک انجام* داد. همچنین سقف وافل قابلیت انطباق با طرح های معماری متنوعی را دارد و از آنجا که از مزایای سقف وافل
    قابلیت اجرا در دهانه های بلند ، حذف ستون*های مزاحم و چیدمان نامتقارن
    و نا*منظم ستون*ها می باشد مورد استقبال گسترده معماران قرار گرفته
    است.

    در ذیل به نمونه هایی از کاربرد این سقف در ساختمان*های با کاربری*های مختلف پرداخته می*شود.



    کاربردسقف وافل در ساختمان*های با کاربری مس***ی



    یکی از کاربردهای گسترده سقف وافل در ساختمان*ها با کاربری مس***ی می*باشد. از آنجا نمای زیرین سقف وافل بصورت حفره*ای می*باشد معماران از این سقف در ساختمان های مس***ی هم بصورت نمایان و هم به همراه سقف کاذب استفاده می*نمایند. کاربرد سقف وافل در ساختمان های مس***ی منجر به افزایش تعداد پارکینگ ها و بهینه سازی در فضا*ها می*گردد.



    کاربرد سقف وافل در ساختمان*های با کاربری تجاری



    کنترل مناسب ارتعاش و خیز، امکان ایجاد دهانه*های بلند، صرفه اقتصادی و نمای زیبای زیر سقف، سقف وافل
    را به یکی از گزینه*های محبوب و پر*کاربرد برای استفاده در پروژه*های
    تجاری تبدیل نموده است. در پروژه*های تجاری بسیاری در سطح جهان از سقف وافل و بصورت اکسپوز استفاده شده است. در شکل زیر چند نمونه از این کاربرد نشان داده شده است.



    کاربرد سقف وافل در ساختمان*های با کاربری اداری



    با استفاده از سقف وافل، ایجاد فضاهای بزرگ و فلت مناسب برای کاربری*های اداری امکان*پذیر می*باشد. همچنین فرم خاص زیر سقف وافل و وجود حفرات موجب جذب صوت و مانع بازتاب و پژواک صوت می*باشد و از این رو سقف وافل یکی از گزینه*های مناسب برای کاربرد در ساختمان*های اداری می*باشد.



    کاربردسقف وافل در ساختمان*های با کاربری ورزشی



    صلبیت بالای سقف وافل و همچنین رفتار مناسب این سقف در برابر بارهای ضربه*ای و ارتعاش و همچنین قابلیت این سقف در ایجاد فضاهای بزرگ موجب شده است تا سقف وافل گزینه*ای مناسب برای کاربرد در فضاهای ورزشی باشد. در شکل زیر نمونه هایی از این کاربرد نشان داده شده است.



    کاربرد سقف وافل در ساختمان*های با کاربری فرهنگی



    بسیاری از ساختمان ها و مجموعه های بزرگ و معروف در سراسر جهان با کاربردهای فرهنگی با سیستم سقف وافل احداث شده*اند. از آن جمله می توان به موزه آکروپولیس یونان و ساختمان تئاتر ملی لندن اشاره نمود. زیبایی خاص سقف وافل و امکان اجرای تزئینات، المان*های دکوراتیو و همچنین نورپردازی موجب برتری و اقبال به کاربرد سقف وافل شده است.



    کاربردسقف وافل در ساختمان*های با کاربری آموزشی و بهداشتی



    ساختمان های متعددی از دانشگاه*ها و کتابخانه های سراسر جهان را می*توان نام برد که از سیستم سقف وافل بهره برده اند. مقاومت بالای سقف وافل و عملکرد مطمئن سقف در برابر بارهای لرزه*ای موجب دست یابی به عملکرد لرزه*ای مورد انتظار سقف در حین زلزله شده و از این روی سقف وافل
    به گزینه*ی مناسبی برای ساختمان*های با اهمیت زیاد و خیلی زیاد مانند
    بیمارستان*ها که خدمت رسانی بی وقفه پس از زلزله در آنها حیاتی می*باشد
    تبدیل شده است.



    به طور کلی می توان نتیجه گرفت سیستم سقف وافل
    از جهات مختلفی برتری*های قالب توجهی نسبت به دیگر سیستم*های سقف دارد و
    از این رو می*تواند گزینه مناسبی در انواع ساختمان با کاربری*های
    گوناگون باشد.





    برای اطلاعات بیشتر سقف وافلکلیک کنید مطالب مرتبط :



    سقف وافل چیست

  • کلمات کلیدی این موضوع

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •