کانکس های اداری و دفتری معمولا برای مدیریت پروژه ها و یا اتاق جلسه مورد استفاده قرار می گیرد. از این کانکس ها هم می توان به عنوان سالن برگزاری کنفرانس و یا حتی سالن گردهمایی ها استفاده کرد. این سازه ها معمولا دارای ابعاد بزرگتری نسبت به انواع مدل های کانکس دیگر است و حتی ممکن است فضاهای مختلف مانند فضای استراحت کارکنان را نیز در خود جای دهد.
امکانات کانکس اداری
کانکس های اداری و دفتری با توجه به انتظارات مشتری دارای امکانات متنوعی است. مهم ترین آنها عبارت است از :
1-سرویس بهداشتی
2-آبدارخانه
3-کف پوش
4-دیوارپوش
5-نورپردازی مناسب
6-لوله کشی
7-برق کشی یا پنل خورشیدی جهت تامین برق مورد نیاز
8-پارتیشن بندی چوبی یا آلومینیومی
9- درب ضد سرقت یا درب های چوبی آپارتمان های سیکل برای درب ورودی اصلی
10-درب ملامینه برای درب های داخل
بسته به کاربرد و نیاز خریدار می توان اتاق تکثیر و کپی ، صندوق و خیلی فضاهای دیگر که نیاز یک فضای اداری است را در کانکس اداری گنجاند.