آیا سونی مشکل گرمای بیش از حد اسنپدراگون 810 را در اکسپریا Z4 حل کرده است ؟

60
۱۶,۰۹۵

Sony-announces-the-Sony-Xperia-Z4
کوالکام و پردازنده اسنپدراگون 810، با اتفاقات پیچیده ای همراه بودند. مشکل گرمای بیش از حد پردازنده اسنپدراگون 810 باعث شد تا کوالکام با آن همه سابقه زیر سوال رود که چرا در قدرتمندترین پردازنده خود فکری به حال گرمای آن نکرده است. مشکل گرمای بیش از حد اسنپدراگون 810 باعث شد تا سامسونگ به عنوان یک مشتری قدیمی چیپست های کوالکام در گلکسی S6 به طور کلی قید این پردازنده را بزند و تنها از پردازنده اختصاصی خود در پرچمدار خود استفاده کند.

اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته خبری از سونی به بیرون درز کرده بود که نشان داد سونی در تلاش است تا خود مشکل گرمای بیش از حد پردازنده اسنپدراگون 810 را حل کند. سونی در اکسپریا Z2 و Z3 نیز با استفاده از لوله های خنک کننده تا حدی موفق به کنترل گرمای دستگاه شد. با این حال گرمای اسنپدراگون 810 در آزمایشات به عمل آمده به مراتب بیشتر از گرمای تولید شده توسط اسنپدراگون 801 بود و این کار را برای سونی سخت تر میکرد.

سونی امروز به طور رسمی نسخه ای از اکسپریا Z4 را برای بازار ژاپن معرفی کرده است. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 810 در دل خود استفاده کرده که با این اتفاق سوالی مطرح میشود که آیا سونی موفق به کنترل دمای پردازنده در اکسپریا Z4 شده است یا خیر؟

یکی از کاربران حاضر در مراسم معرفی اکسپریا Z4 در ژاپن به خوبی از فرصت رویارویی با اکسپریا Z4 استفاده کرده و یک تست کوچک از آن به عمل آورده است. در این تست کاربر با استفاده از اکسپریا Z4 شروع به فیلم برداری با کیفیت 4K میکند و در کمال تعجب پس از گذشت 10 دقیقه با هیچ اروری مواجه نمیشود.

اکسپریا Z2 و اکسپریا Z3 در دمای هوای متوسط قادر به فیلم برداری با کیفیت 4K به میزان حدود 5 تا 7 دقیقه بودند. (البته این مقدار در دماهای خنک تر بیشتر میشود) اما در این ویدئو اکسپریا Z4 بدون هیچ مشکلی تا 10 دقیقه فیلم را با کیفیت 4K ضبط کرده است. این در حالی است که دمای اسنپدراگون 810 به کار رفته در این دستگاه به صورت پیش فرض به مراتب بیشتر از دمای اسنپدراگون 801 است که سونی در اکسپریا Z2 و Z3 از آن استفاده کرده است.

هر چند که یک ویدئوی ملاک خوبی برای تشخیص دمای اکسپریا Z4 نیست اما میتواند این فکر را برای ما تداعی کند که سونی به خوبی موفق به کنترل دمای پردازنده اسنپدراگون 810 در اکسپریا Z4 شده است. با این حال باید منتظر آزمایشات دقیقتر از این دستگاه باشیم و ببینیم سونی چه از حربه ای برای مقابله با گرمای بیش از حد اسنپدراگون 810 استفاده کرده است.

این ویدئوی 10 دقیقه ای از اکسپریا Z4 را میتوانید در ویدئوسنتر سایت تخصصی اکسپریا تماشا کنید.

۲d

فیلم برداری ۴K با اکسپریا Z4 به مدت ۱۰ دقیقه

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

60 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان یه سوال داشتم خیلی مهمه
    گوشیه من زد 3 کامپکته
    میخوام گوشی روت کنم ولی یه مشکل دارم
    میخوام بدونم اگ روت بشه اپدیتایی که از طرف شرکت ارسال میشه بعد روت کردن هم اپدیتی میاد یا خیر؟
    لطفا راهنمایی کنید خیلی برام مهمه!؟

    پاسخ

    omid jeffry(shomal) گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۲۶

    نه بعد روت مشکلی واسه اپدیت پیش نمیاد روت کن خیالت راحت…

    پاسخ

  2. .با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران زحمت کش. خدایش خیلی کار بزرگی کرده از زمان با این فرمت فیلمبرداری رو اسپندارگون 810 خیلی شاهکاره. این خودش قدرت گوشی رو میرسونه.. اگر به صورت جهانی عرضه بشه اینطور باشه همه برند ها رو قورت میده. اگر انصافاً دشمناش بزارن باید به حق خودش برسه جایگاه خودش. تازه تو 2015 یه سورپرایز دیگه یه پرچمدار دیگه هم باید در کار باشه. اینطور به نظر میرسه!!

    پاسخ

  3. دوستان آپدیت کردم سونی z2 رو به آندروید 5
    از نظر سرعت که عالی شده، چه سرعت رابط کاربری، چه سرعت عملکرد کیبورد و چه سرعت عکاسی دوربین و همچنین سرعت بوت شدن
    کیفیت دوربین هم عملکرد خوبی داشته
    باطری به نظر میاد بهتر شده باشه
    رابط کاربری فوق العاده زیبا به خصوص نوتیفیکیشن بار
    بازی آندروید 5 رو هم به خوبی اجرا می کنه
    Xreality و
    Supervivid فعاله
    صدا هم خوبه

    پاسخ

    amir.m گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۳۶

    دوست عزیز تو حالت ultra stamina برنامه massenger فورس کلوز نمیده؟؟؟
    یا اینکه قسمت نوتیفیکشن وقتی آنتن پره no service نمیزنه؟؟

    پاسخ

  4. سلام دوستان این الترا که به بخش باطری زدوان اضافه شد چجوری از این استفاده کنم من بیشتر اینترنت و لاینو واتو وایبر استفاده می کنم البته الانم باطریش خیلی بهتر شده از کیت کت ولی من با این استامینا خیلی نمی تونم کار کنم

    پاسخ

  5. الان سوال اصلی اینه :
    نسخه جهانی زد 4 کی معرفی و عرضه میشه ؟!

    پاسخ

    sony گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۰۵

    بنظرم تو خرداد ماه عرضه میشه فکرم m4 آکوا و تبلت زد فور همراه با زد فور وارد بازارا میشن یه پرچمدار یه تبلت یه میانرده که تو خرداد یا تیر وارد بازار جهانی میشن

    پاسخ

    amir one گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۳۱

    از چند حالت خارج نیست…یک اینکه نسخه جهانی زد فور فقط از نظر رزولیشن و چنتا چیز جزعی فرق کنه دوم اینکه نسخه جهانی زد فور یه گوشی کاملا انقلابی باشه و دلربا و قدرتمند و سوم اینکه زد فور خاتمه سری زد توی ژاپن باشه و گوشی که یک ماه بعد معرفی میشه اغازگر یه سری جدید بغیر از سری زد باشه و از این ببعد سونی تمرکزشو روی اون سری بزاره.هرچی باشه امیدوارم اولی اتفاق نیافته.

    پاسخ

  6. این چیزی ک تا الان دیدیم تمام ماجرا نیست، سونی همیشه حرف باسه گفتن داره، سونامی در راه پخش جهانی، خیلی جابه طرف سونی دستشه بعد از سامسونگ تعریف میکنه، خو اگه خیلی خوبه برو سامسونگ بگیر دستت، ای کاش زد 4 دوال سیم بده خیلی به کار میاد

    پاسخ

  7. نظر من در مورد این اتفاقی که برای z4 افتاده این هست که پرچمدار جهانی سونی z4 نیست یا z5 هست یا کلا یک سری جدید

    فکر میکنم سونی با یک طراحی کاملا جدید میخواد یک سری جدید معرفی بکنه ولی خب ممکن هست z5 باشه اما z4 نیست به دو دلیل :

    تغییر بنیادین در طراحی و همرنگ شدن صفحه با بنده در خاموشی در تبلت z4 نبودند و سری z4 به هم میریزه

    معرفی اکسپریا z4 برای ژاپن هم دلیل دیگه هست که سونی z4 را هم معرفی کرده باشه با همون طراحی تب z4

    موافقان + مخالفان –

    پاسخ

  8. دوستان بعد از آپدیت z3 dual به لالی پاپ باتریم زود زود خالی میشه روزی 2 بار باید بزنم رو شارژ. کسی مشکلی داشته؟ جناب معراجی چیزی دیده یا شنیده در این مورد؟

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۴۹

    من که همچین موردی ندیدم،دوتا z3 dual داریم تو خونه هیچکدوم اینطور نشدن،درمورد باتری تنها مشکلش دیر شارژ شدن باتری تو لالی پاپ هس

    پاسخ

    bahman گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۲۲

    مال من هر دوتا مشکل پیش آمده
    ی دفعه میبینی باطری ک پربود تا نصف اومده

    پاسخ

  9. من چند تا از نقص ها و کمبود های گوشی های قبلی رو میگم :

    حافظه داخلی 16 گیگ توی z4 به دو نسخه 32 و 64 گیگ هم داره شاید نسخه جهانی 128 هم داشته باشه

    درپوش usb توی z4 برداشته شده من که خیلی از این مورد خوشحالم

    ماندن اثر انگشت بر روی شیشه جلو و پشت معلوم نیست که این مورد بهتر شده یا نه

    گرمای نسبتا زیاد ( مقصر سونی نیست ) بر طبق این فیلم احتمالا خیلی بهتر شده

    اینفرارد در این نسخه z4 نیست شاید در نسخه جهانی باشد

    حسگر اثر انگشت در نسخه جهانی هست

    شارژ سریعتر احتمالا شاهد بهبود های چشمگیری باشیم

    عکس برداری 20.7 مگاپیکسل در حالت auto معلوم نیست ولی احتمال حل شدنش زیاد هست

    دو مورد اول که حل شدن برای من خیلی خوشحال کننده بود
    شما هم اگر موردی بنظرتون میرسه بیان بکنید

    پاسخ

    mehrdad گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۰۶

    گیرنده ی دیجیتال واسه من خیلی مهمه،و ای کاش فول اچ دی بمونه

    پاسخ

  10. سلام جای بوتلودر نوشته
    Bootloader unloucked alow
    بازه

    پاسخ

    power.man گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۰۶

    نه
    اجازه ی باز شدن ثاره

    پاسخ

    R.Sony گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۵

    خیر
    شما قابلیت بازکردنش را دارید ولی باز نیست

    پاسخ

  11. فعلا همین سامسونگی که مسخرش میکنید انصافا گوشیه عالی ساخته.از هر نظر کاملا.بخصوص اینکه سی پی یوش رو هم خودش تولید کرده و از اسپندراگون قوی تره. بدنش هم که فلزه. هر چند دور گوشیه سامسونگ یه کپی از روی آیفونه.اما با این حال گوشی عالی معرفی کرده و به جرات میگم بهترین گوشیه اندرویدی هست که تا بحال معرفی شده. اما به نظر من بهترین گوشی جهان شاهکار شرکت اپل یعنی ایفونه. شما هم بیخودی منتظر نوآوری از سونی نباشد . مطمئن باشد نسخه جهانیش هم هیچ فرقی با این نداره فقط صفحه نمایشش رو QHD میکنه و ظرفیت باتریش رو زیاد میکنه. حتی اگه سنسور اثر انگشت هم براش بزاره هیچ فرقی بحالش نداره و امسال هم مثل سال قبل ضرر مالی میکنه. چون سنسور اثر انگشت دو سال پیش نو آوری بود نه حالا

    پاسخ

    mehrdad گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۱۵

    خیلی نگران مایی که زیر همه پستا همینو گفتی،تو از دسته آدمای دلواپسی

    پاسخ

    sony گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۴۳

    اگه سنسور انگشت نوآوری نیست و مال دوساله پیش پس بدنه شیشه و فلزی سامسونگم نواوری نیست چون مال چهار سال پیشه سامسونگ کآرش فقط تقلیده سامسونگ یه کلاهبرداره ولی آیفونو قبول دارم با کیفیت ترین گوشیارو میزنه بعد سونی و من اپل و قبول دارم ولی همین زد فوری که تو خوده ژاپن معرفی شد از خیلی جهتها بهتراز اچ تی سی و الجی و سامسونگ بود اسنپدراگون 810 زد آب بدون درپوش دوربین با لرزشی اپتیکال باریک بودن بدونه اینکه دوربین بیرون زده باشه باطری خوب نسبت به رقبا

    پاسخ

    sony گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۴۹

    همیون الجی و اچ تی سی هیچ تغیری نکردن الجی از اسنپ 808 استفاده میکنه اثر انگشتم که نذاشته هیچ تغیریم تو ظاهر نداشته فقط پشته گوشی چرمی شده همین یا خوده اچ تی سی چیکار کرده همون ام هشتو جای ام نه زده فقط سخت افزارو برده بالا

    پاسخ

    محمد A گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۳

    چی میگی دادا.بنچمارک آنتوتو اس6 رو دیدی؟50353 آورده.در صورتی که ام9 56300 آورده.
    از طرفی طبق بنچمارک گرافیک که چن هفته قبل منتشر شده بود همون زد4 مخصوص ژاپن از ام 9 بالاتر بود چه برسه به زد4 اصلی!

    پاسخ

    DarkAngel گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۳

    دوست عزیز محسن اس من نمی دونم شما با اس 6 کار کردی یا نه ولی من خودم هم زد 3 و اس 6 باهاش کار کردم.
    خب صفحه نمایش زد 3، Full HD و صفحه نمایش اس 6، QHD، خب تا این جا که مشکلی نیست ولی عزیزه من هیشکی نمیتونی تو صفحه نمایش 5.1 فرق بین FHD و QHD رو درک کنه چشم انسان قابلیت تشخیص اینو نداره، از نظر کیفیت صفحه نمایش زد 3 با اس 6 برابر بود.
    از نظر باتری هم که خب معلومه…
    خب دوست عزیز شما میگین اس 6 نوآوری داره؟؟! خب بشمر!
    سامسونگ اومد بدنه ی اس 6 رو از فلز و شیشه ساخت کاری که سونی 3 ساله داره انجام میده به این میگی نوآوری؟
    من دلیل اینکه سونی طرح سری زد رو عوض میکنه رو میدونم:
    چون سونی بخاطر این طراحی دو بار برنده بهترین طراحی شده و از همه بپرسی بهت میگن سونی هر مشکلی داشته بشه در کیفیت حرف اول رو میزنه،خب مگه میریضه که بیاد طراحیشو عوض کنه، نوآوری به این نمیگن که به این و اون پول بدی تا تبلیغ گوشیتو بکنن،نوآوری این نیس که از طرح آیفون اسکی بری،نوآوری اینکه پرچمداری عرضه کنی که ضخامت 6.9 داشته باشه بدون اینکه دوربین بیرون زده باشه، نوآوری اینکه درپوش Usb و شارز رو برداری با اینکه هنوز ضد آب باشه، نواوری یعنی بهترین رو برای مشتریات فراه کنی بدون اینکه نقطه ی ضعفی داشته باشه.

    پاسخ

    DarkAngel گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۸

    تصحیح: من دلیل اینکه سونی طرح سری زد رو عوض نمیکنه رو میدونم:

    پاسخ

    nsr گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۰

    دمت گرم با این نظرت حال کردم واقعیت گفتی! اینو تو نظرات سایتای دیگه هم بگو تا متعصبای بقیه برندا دیگه دهنشون بسته شه!

    پاسخ

    meisam گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۵۲

    واقعا دمت گرم

    پاسخ

    محسن اس گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۱۶

    آقاي دارك انجل.اولا سوني زد ٤ در هيچ سايتي حتي جي اس ام آرنا گفته نشده درپوش نداره و از روي عكس هاش هم مشخص نيست. ثانيا همين كه سامسونگ سي پي يو رو خودش توليد كرده اين يك نوآوري بزرگه كه تونسته رقابت جدي با اسپندراگون داشته باشه.همچنين لبه هاي خميده نمايشگر نوآوري بعدي هست كه در مدل ادج ميبينيم.سوم تغيير جنس گوشي و بهبود سنسور اثر انگشت و كيفيت عالي دوربين تغييرات بعدي هستن.درسته دور گوشي رو از آيفون كپي كرده ولي باز هم نسبت به گوشي قبليش تغييرات زيادي داشته اما متاسفانه سوني در گوشيهاش هيچ تغييري به غير از تغيير سي پي يو شما مشاهده نميكنيد.باز هم ميگم من نه طرفدار سامسونگم و نه موبايلم سامسونگه.من حقايقو ميبينم و از روي تعصب حرف نميزنم

    پاسخ

    nsr گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۵۵

    جناب اقای مثلا غیر متعصب! عکسای گوشیرو تو سایتای خارجی ببین پایین گوشی جای میکرو usb بدون درپوشه!m4 درپوش نداره میخوای z4داشته باشه!! ثانیا سونی هم سنسور دوربین میزنه که هیچکی به پاش نمیرسه اگه cpu نواوریه اینم نواوریه! بعدشم جنس بدنه رو از سونی کپی کرده کهه! اثر انگشتم که از رو ایفون کپی زده! دیگه از رو تعصب حرف نزنیا بچه که نیستیم!! نواوری چی شد پههه!!

    Awat گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۹

    دوست عزیز
    بررسی زومیت از s6 رو بخون بعد بگو بهبود در سنسور اثر انگشت
    بنده خدا نوشته با انگشت دست چپ و راستش باز میشه و تو جزئیات ضعیف عمل میکنه
    چیزی که تو سنسور آیفون نمی بینیم!

    sajjad khan گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۰۹

    از نظر من حرف های محسن اس تا جایی صحیحه…بیشتر دوستان شیشه و فلز سامسونگ رو نواوری ندونستن…باید ب دوستان اکسپریاییم بگم که شیشه استفاده شده در اس6 بامحافظ گوریلاگلس4 محافظت میشه و مشکل خط و خش شیشه استفاده شده در گوشیای سونی رو حل کرده…

    پاسخ

    nsr گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۱۷

    نه خدایی فک میکنی شیشه گوریلا نواورییه!! این که بایه ضد خش حله تازه شیشه گوریلارو خودش نمیسازه که، میخره که نوآوری نیست! ضد اب سونی نواوریه که مختص خود سونیه!

    پاسخ

    h.alizadeh22 گفته:
    ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۲۶

    دوستان واقعیت گرا باشید دیگه سامسونگ تو کل عمرش فقط یه نو اوری داشته اونم صفحه خمیدشه بقیشو سرقت کرده از روی برندای دیگه هیچ شرکتی تو عمرش 4k نشنیده بود بعد اینکه تو گوشی های سونی اومد همه استفاده کردن از جمله دامدونگو . اش تی سیو بقیه. ولی تنها نواوریش همون صفحه خمیدشه که اونم بخوره تو سرش

  12. آقا با دانلود زیاد از طریق گوشی،گوشی صدمه ای میبینه؟؟؟ یعنی دچار مشکل نمیشه؟؟؟

    پاسخ

    120 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۵۴

    نه چه صدمه ای
    گوشیه و برنامه ی دانلود داره و گذاشتن دانلود هیچی همیشه
    هر کی بگه چیزی میشه افسانه گفته

    پاسخ

  13. باریککککک

    پاسخ

    مقداد گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۰۳

    عجب قولی داد سونی !!!!!
    اینم از این هفته خبری از اپدیت نبود !!!!
    تازه قراره چند هفته بعد سی سه و تی به زد اپدیت بده !!!!
    واقعا منظور سونی از هفته ی بعد چیه ؟؟؟؟؟
    و منظورش از به زودی ؟؟؟؟؟
    و………….. ؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    h.alizadeh22 گفته:
    ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۱۰

    خدا داند !!!!!!!!!!!!!1

    پاسخ

  14. ایول چه کرده
    اولین نظر

    پاسخ

    کیانوش گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۰۶

    سلام آقای معراجی. ما یه ویدئو از معرفی Z4 با مشخصات زیر دیدیم. ولی معلوم نیست مال چه تاریخی است! صفحه نمایش QHD. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل. رم ۴ گیگابایت. تراکم پیکسل ۵۴۵٫ دوربین اصلی ۲۰٫۷ مگاپیکسل IMX 230. و نهایتا صفحه نمایش ۵٫۴ اینچ. آیا کسی به جز مااین را دیده؟ البته آنچه که مهم است اینه که سونی تو سری Z خوب عمل کرده. بخصوص Z3dual. اگر Z4 همان چیزی باشه که امروز تو خبر های موبایل منعکس شد باز هم چیزی از ارزش های سونی کم نمی شه. ولی انتظار می ره مشخصات Z4 بهتر از Z3 باشه. وسلام.

    پاسخ

    کیانوش گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۱

    اینم اضافه کنم. اسنپدراگون 810 و باتری 3500 میلی آمپر. فقط Z3dual. حالا منفی بذارین. گوشی خوب نه برند خاص. فقط Z3dual. Z3dual. Z3dual

    پاسخ

    mohammadmozafari گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۴۸

    منم دیدم یه ویدیو توی یوتوب یه مقایسه بین z4 ژاپنی وجهانی

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۱۱

    گوشی فقط Z2.
    Z3 Dual مثه پارس دوگانه سوزه. ولی Z2 مثه 405 82 سالاره.
    اینم تشبیه من
    😉

    RTN گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۳

    داداش کجا دیدی

    پاسخ

    کیانوش گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۰

    آقا منطقی و بدون تعصب باشید. گفتم منفی بذارین ولی نه اینقدر. گوشی های سری z سونی همه خوب. شاید اینا که منفی گذاشتن کسانی هستند که z و z1 و z2 یا z3 تک سیم دارن. اما من قبلا گفتم سری z خوبی. متن را خوب بخوانید.

    nsr گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۲

    اقا این تابناک که سامسونگیه! چه خبری گذاشته در مورد زد ۴ میگه پرچمدار اصلیه و ازش بد گفته! نامرد نظرم نمیذاره بزاری!

    پاسخ

    120 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۵۳

    ایا اولین نظر رکوردی جهانی داره یا لذت خاصی داره یا چی ؟!
    دقیقا هدف چیه از خوشحال شدن با اولین نظر
    کمی از نظر تفکر قوی شیم

    پاسخ

    پرهام گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۳۲

    ببخشید چیزی که مینویسم به جواب این دوست نیست خواستم اول اینجا باشه جهت اصلاح بعضی جملات پست…. در آندروید لالی پاپ لطفا بار دیگر زی 2 رو تست کنید ببینید به 5 یا 7 دقیقه فور کی ختم میشه یا 16 دقیقه و 33 ثانیه…. خودم با دستام تست کردم 16.33 در حجم 6.5 گیگ ظبط کرد گرما بالا رفت و اومد بیرون لطف کنید مطلبی مینویسید ی تستی بکنید حد اقل جالبه سایت مخصوص اکسپریاست اون وقت ی چیزایی تست نشده قرار میگیره. مثل اون 6 تم متریال دیزاینی که وصل میشه سایت xdaو دانلودم نمیشن!!!!

    پاسخ

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۳

    جالبه شما اصلا انگار متن رو نمیخونید دوست عزیز
    اکسپریا Z2 و اکسپریا Z3 در دمای هوای متوسط قادر به فیلم برداری با کیفیت ۴K به میزان حدود ۵ تا ۷ دقیقه بودند. (البته این مقدار در دماهای خنک تر بیشتر میشود)
    بله من توی زمستون 30 دقیقه هم فیلم گرفتم آخرش حافظه پر شد و گرم نشد! به دمای محیط ربط داره. شما برو زیر آفتاب فیلم بگیر اگه تونستی 5 دقیقه هم فیلم بگیری

    پاسخ

    khdp گفته:
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۱۹

    اقای معراجی دوست داریم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here