اسپیکر شیشه ای سونی LSPX-S3 با قیمت 349 دلار رونمایی شد

1
۳۱,۳۱۴

سونی در نمایشگاه CES 2019 هنگامی که بلندگو بی سیم زیبا و خنک و با طراحی منحصر به فرد شیشه ای خود را معرفی کرد ، از سوی بینندگان و منتقدان به شدت مورد توجه قرار گرفت. اسپیکر جدید سونی با بلندگوی بلوتوث بی سیم سونی LSPX-S2 در آن زمان با قیمت تقریبا گران 550 پوند به فروش می رسید و این روند تا همین امروز نیز ادامه داشت. اما به نظر می رسد که برچسب قیمتی سونی روی رقم فروش این محصول تاثیر گذاشته است زیرا سونی اکنون نسخه جدید از این محصول را با نام بلندگوی شیشه ای Sony LSPX-S3 با برچسب قیمتی بسیار ارزان تر معرفی کرده است.

اسپیکر جدید ژاپنی ها 349 دلار قیمت دارد و همان طراحی فانوس شیشه ای شکل را دارد که درست مانند همان مدل اولیه ساخته شده است. این بلندگو یک لوله شیشه ای را به لرزه در می آورد تا مانند یک توییتر عمل کند ، طرحی که سونی ادعا می کند از همه جهات صدا دارد. این شیشه همچنین دارای نوری است که در داخل آن مسلح شده و دارای 32 سطح روشنایی مختلف است و این امکان را برای بلندگو فراهم می کند تا عملکرد دوگانه خود را مانند چراغ خواب یا برای استفاده به عنوان نور شمع در کنار میز شام انجام دهد.

اسپیکر شیشه ای سونی LSPX-S3 با قیمت 349 دلار رونمایی شد

به غیر از توییتر شیشه ای ، اسپیکر LSPX-S3 همچنین از یک درایور مید رنج بهره می برد در حالی که وظیفه به صدا در آوردن نوت های پایین توسط یک رادیاتور غیرفعال انجام می شود. این دستگاه با پشتیبانی از رمزگذاری LDAC سونی ارائه می شود. از نظر دوام باتری ، بلندگو می تواند تا 8 ساعت با یک بار شارژ دوام داشته باشد و از طریق پورت USB-C شارژ می شود.

انتظار می رود سونی بلندگوی جدید شیشه ای LSPX-S3 را در ماه آگوست به طور جهانی عرضه کند.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا این بلندگو مناسب روزهای تاریک و قطعی های مکرر برق خانه هایمان نیست؟

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here