ایرپادز پرو مکس اپل نیامده مشکل ساز شد؛ از جمع شدن آب درون کاپ گوشی تا نویز کنسلینگ

4
۱۶,۰۵۶

پس از مدت ها انتظار و صد ها شایعه مختلف ، شرکت آمریکایی اپل بلاخره اولین هدفون های وایرلس خود با نام AirPods Max را رونمایی کرد. این دیوایس ها با وعده کیفیت و تجربه نهایی و لذت بخش از صدا برای کسانی که خواهان صدایی استودیو مانند هستند عرضه شد. هدفون های جدید کمپانی اپل وارد بازار شدند و اولین بررسی ها از این محصولات نیز در دسترس هستند. با این حال ، این به اصطلاح جدید ترین محصول اپل با دیوایسی کامل و پرفکت کیلومتر ها فاصله دارد چرا که چندین و چند مشکل از زمان عرضه آنها به بازار برای خریداران پیش آمده است و این مشکلات مشتریان جدید این محصولات را نیز به فکر فرو برده است.

بر اساس گزارشات جدید و تازه بدست آمده ، پس از مدتی استفاده از این هدفون ها ، به صورت خودکار آب درون کاپ های هدفون جمع می شود. صد البته که ، این وضعیت با وجود استفاده از کاپ های رو گوشی آهنی چندان چیز عجیبی نیست اما به علت فشار و تنگ بودن کاپ ها روی گوش ، این اتفاق رخ می دهد و باعث آزار کاربران شده است.

AirPods Max از ابتدای دسامبر برای خرید در دسترس است. این محصول یکی از هدفون های پیشرفته موجود در بازار است و در حال حاضر با قیمت 549 دلار فروخته می شود. البته که این قیمت اصلا و ابدا ارزان نیست ، بنابراین می توانیم درک کنیم که چرا برخی از کاربران واقعا از این مسئله ناراحت شده و آزار دیده اند. این دستگاه با تمجید از طراحی و کیفیت عالی خود ، نظرات مثبتی را به دست آورد ، با این وجود به دلیل نقص میعان ، اکنون همه چیز زیر سوال رفته است. کاپ های گوش فلزی می توانند دلیل این تجمع قطرات آب پس از استفاده طولانی مدت درون گوشی ها باشند.

استفاده طولانی مدت از هدفون ها = جمع شدن آب درون گوشی ها

تعداد زیادی از کاربران از این مشکل رنج می برند و گزارش های خود را در توییتر ، Reddit و سایر پلتفرم ها به اشتراک گذاشته اند. برخی از آنها تاکید کرده اند که هدفون ها تا زمانی که رطوبت از بین نرود ، شروع به کار نمی کنند. برخی از کاربران تصاویری از هدفون های خود را با نشانه های قابل مشاهده از رطوبت روی کاپ های هر گوشی ارائه می دهند. این ممکن است یک مسئله منحصر به فرد برای AirPods Max نباشد ، با این حال ، این مسئله جدی در نظر گرفته می شود چرا که شما از جذابیت و قیمت این دستگاه بعنوان یک محصول گران قیمت استفاده می کنید و با دیدن چنین اتفاقی قطعا سر خورده خواهید شد.

ایرپادز پرو مکس اپل نیامده مشکل ساز شد؛ از جمع شدن آب درون کاپ گوشی تا نویز کنسلینگ

تاکنون نظریه های بسیاری پدید آمده است. با این حال ، توضیح منطقی این است که رطوبت در نتیجه عرق کردن از گوش جمع می شود. بالشتک های گوش گیر کرده و گرما می گیرند و باعث جمع شدن رطوبت در کاپ های هدفون می شوند. جالب است بدانید که ، شرکتی به نام EarHugz کاور های هدفون شخص ثالثی را ارائه می دهد که با مقاومت در برابر عرق کردن گوش همراه است. به دور از ایده آل بودن ، به هر حال ، کاربران باید پول بیشتری را برای راه حل ارائه شده توسط کمپانی های شخص ثالث خرج کنند. هرچند طبیعی است که مسائل ناشی از یک مشکل به وجود آمده توسط کوپرتینو ها باید توسط اپل حل شود.

اپل هنوز در مورد اوضاع پیش آمده اظهار نظری نکرده است. در حال حاضر ، فقط به شما توصیه می کنیم که AirPods Max خود را برای مدت طولانی بدون تمیز کردن استفاده نکنید.

مشکل باگ نویز کنسلینگ در هدفون های ایرپاد مکس

اگر از مشکل جدی تری که پیشتر به آن اشاره کردیم چشم پوشی کنیم ، دیگر کاربران با مشکل باگ نویز کنسلینگ این هدفون های جدید دست و پنجه نرم می کنند که باعث شده در حین گوش دادن به موسیقی نتوانند از آن تجربه کامل و لذت بخش واقعی نهایت استفاده را بکنند و سر درگم شوند.

طبق یک گزارش منتشر شده از طریق وب سایت MacRumors ، هدفون جدید رو گوشی غول مستقر در کوپرتینو از قبل با مسئله ای روبرو شده اند که بر حالت های فعال کننده حذف نویز و جالت شفافیت صدا تاثیر می گذارد. با AirPods Max ، کاربران می توانند دکمه کنترل نویز را که بر روی کاپ گوش سمت راست هدفون قرار گرفته است را فشار دهند تا به طور یکپارچه بین دو حالت جابجا شوند. با این حال ، به نظر می رسد که واحد های خاصی فقط دارای یک سوئیچ روی کاپ های گوش هستند در حالی که واحد دیگر پاسخی به این حالت نمی دهد.

به عبارت دیگر ، یکی از گوشی ها حالت ANC را اجرا می کند ، در حالی که کاپ دیگر در حالت شفافیت صدا گیر کرده است. در حال حاضر ، هیچگونه راه حل رسمی از طرف اپل برای این مشکل ارائه نشده است ، اما این شرکت به زودی باید این قضیه را حل و فصل کند ، که به نظر می رسد یک اشکال نرم افزاری است. اما تا آن زمان ، در گزارش منتشر شده همچنین به طور موقت به راه حلی برای رفع مشکل اشاره شده است. به طور کلی ، راه حل شما این است که ابتدا دستگاه Apple AirPods Max خود را مجددا ریستارت کنید ، اما مطمئن شوید که هنوز مقداری شارژ در آن وجود دارد. سپس ، باید دکمه کنترل نویز و Digital Crown را فشار داده و نگه دارید تا وضعیت LED در پایین گوشی سمت راست هدفون ، چشمک بزند.

پس از این ، AirPods Max شما باید مجددا راه اندازی شود ، که همچنین باید به صورت موقتی و فعلا مشکل را برطرف کند. این مشکل احتمالا تکرار می شود ، اما به راحتی می توان دستگاه را راه اندازی مجدد کرد تا به طور موقت این مشکل برطرف شود. در حال حاضر به نظر یک دردسر است اما فعلا فقط می توانیم منتظر راه حل رسمی توسط خود شرکت اپل باشیم . برای کسانی که از یک اشکال مداوم در حالت ANC / شفافیت صدا رنج می برند ، باید AirPods Max خودتان را به روشی که بالاتر به آن اشاره شد با استفاده از فشار دادن دکمه ها به مدت 15 ثانیه ریستارت کنید. این بار چراغ LED دستگاه سفید می شود و از کاربر درخواست می شود تا دستگاه خودش را مجددا ریستارت کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ اولین تجربه اپل آن هم با هدفونی گران قیمت که در همه موارد از هدفون های سونی در رده پایین تر قرار می گیرد دردسر آفرین شده است.

[تعداد: 3    میانگین: 3.7/5]

4 دیدگاه ها

  1. من نمیدونم اونایی که این همه پول میدن که فقط بگن من اپل دستمه و هیچ وقت کاراییش به برند های دیگه نمیرسه چی تو مخ نداشتشون میگذره. فقط سونی. این یک سونی است

    پاسخ

  2. اینهمه از این سیب خورده بدم میاد..
    مثلا مثل الان اومده تا مثل سونی باشه!!
    تو که میدونی که اولین بارته
    پس چرا از صفر شروع نمیکنی؟
    مثل اون هندزفری‌هات..

    خیلی خنده داره که میخوای مثل سونی بشی ،اما یدفه از ناگهانی بودن وقایع سختت نیاد!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here