ایسوس از گوشی های راگ فون 5s و 5s Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون +888 رونمایی کرد

0
۲۹,۲۲۳

به احتمال زیاد گیمر ها خیلی خوب می دانند ، که شما نمی توانید بهترین قطعه سخت افزاری را برای بیش از چند ماه داشته باشید و بلاخره دیر یا زود ، یک قطعه سخت افزاری بهتر از راه می رسد. بنابراین ، به سری S جدید Asus ROG Phone 5 که جانشین خط اصلی می شود ، که در آوریل سال جاری معرفی شده بود ، سلام کنید.

سری جدید به چیپست اسنپدراگون +888 با هسته اصلی 3.0 گیگاهرتز (Cortex-X1) ارتقا می یابد ، در حالی که تراشه اصلی قدرتی 2.84 گیگاهرتزی داشت. قدرت و سرعت پردازش موتور هوش مصنوعی 20 درصد افزایش یافته و اکنون قدرتی در حدود 33 ترافلاپس (از 26 TOPS) را ارائه می دهد. چیپست تنها ارتقاء مدل های جدید نیست. بیایید با سایر امکانات این تلفن های همراه آشنا شویم.

بله امسال شاهد دو نسخه از گوشی های ایسوس راگ فون 5 با نام های 5s و 5s Pro هستیم و خبری از نسخه Ultimate نیست ، اما Pro به 18 گیگابایت حافظه رم (از نوع LPDDR5) و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی (از نوع UFS 3.1) مجهز شده است که در وهله اول اصلی ترین ویژگی نسخه Ultimate همین مورد بود. مدل جدید Pro نیز صفحه نمایش PMOLED را بر روی بدنه پشتی حفظ کرده است (نسخه Ultimate دارای صفحه نمایش تک رنگ بود).

ایسوس از گوشی های راگ فون 5s و 5s Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون +888 رونمایی کرد

اگر حافظه رم و داخلی 18 و 512 گیگابایت بیش از حد به نظر می رسد ، چندین پیکربندی دیگر نیز برای گوشی Asus ROG Phone 5s وجود دارد. که حجم آنها از 8/128 گیگابایت شروع می شود ، به سمت 12/256 گیگابایت حرکت می کند و با پیکربندی 16/256 گیگابایتی خاتمه می یابد. هیچکدام از مدل ها دارای اسلات microSD نیستند ، اما از هارد های USB اکسترنال با فرمت NTFS پشتیبانی می کنند.

مانند گذشته ، خبری از صفحه نمایشگر بر روی بدنه پشتی مدل عادی وجود نداشته و فقط یک لوگو جمهوری گیمرها (Republic of Gamers) با نور پس زمینه RGB وجود دارد. همچنین ، مدل Pro دارای دو سنسور لمسی در پشت است (که می تواند به عنوان کنترل بازی استفاده شود). با این حال ، مدل عادی هنوز هم دارای دکمه های شانه ای اولتراسونیک AirTrigger 5 است.

ایسوس از گوشی های راگ فون 5s و 5s Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون +888 رونمایی کرد

هنگامی که ROG Phone 5 را بررسی می کردیم ، متوجه شدیم که صفحه لمسی آن دارای کمترین تاخیر در بین گوشی های هوشمند دیگر است ، فقط 24.3 میلی ثانیه تاخیر لمسی. این رکورد نیز دیگر ارزشی ندارد چرا که دو مدل 5s به لطف سرعت نمونه برداری سریعتر 360 هرتز (در برابر 300 هرتز) این عدد را به 24.0 میلی ثانیه کاهش داده اند.

نمایشگر این محصولات اندازه ای 6.78 اینچی داشته و از پنل Super AMOLED با رزولوشن 1080p پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز (زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه) همانند گذشته استفاده می کند. این پنل دارای گواهینامه HDR10+ است و تقریبا 151 درصد از رنگ های sRGB و 111 درصد از حالت رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. روشنایی آن نیز با روشنایی معمولی 800 نیت در APL100 (یعنی تمام صفحه سفید است) نشان می دهد.

ایسوس از گوشی های راگ فون 5s و 5s Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون +888 رونمایی کرد

صفحه نمایش از سری ROG Phone 5 اصلی تغییر نکرده است و همچنین طراحی فیزیکی آن تغییر نکرده است. از ویژگی های بارز این مدل های جدید می توان به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 65 واتی ، کانکتور جانبی با سرعت USB 3.1 نسل دوم ، DisplayPort 1.4 و پشتیبانی از شارژ سریع نیز اشاره کرد. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در قسمت پایین وجود دارد ، اما وقتی گوشی را به صورت افقی نگه می دارید ، مسدود می شود ، بنابراین می توانید از جک هدفون در AeroActive Cooler 5 (که علاوه بر فن خنک کننده دو دکمه اضافی نیز اضافه می کند) استفاده کنید.

باید توجه داشته باشیم که تنها ایسوس ROG Phone 5s Pro همراه با کولر عرضه می شود ، مدل عادی 5s تنها با شارژر 65 واتی و قاب Aero عرضه می شود. این کولر اضافی معمولا به 70 دلار به فروش می رسد.

ایسوس از گوشی های راگ فون 5s و 5s Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون +888 رونمایی کرد

در مورد لوازم جانبی ، مدل های 5s با تمام امکانات اضافی سری 5 سازگار هستند و برخی از لوازم جانبی ROG Phone 3 قدیمی را نیز پشتیبانی می کنند. این شامل Gamepad Kunai 3 است ، اما نه TwinView Dock 3.

ایسوس هنوز قیمت این تلفن های همراه را مشخص نکرده است.

نظر شما درباره محصولات گیمینگ جدید این شرکت تایوانی چیست؟

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here