بلاخره و پس از مدت ها: واتساپ کلاینت مستقل و جداگانه ای برای کاربران رایانه های شخصی در نظر گرفته است

0
۱۳,۹۵۶

تیم سازندگان اپلیکیشن پیام رسان واتساپ (به مالکیت فیسبوک) تمامی تلاش خودش را می کنند تا یکی از مشکلات بزرگ این پیام رسان را حل نماید. مشکلی که سال هاست گریبان گیر همه مشترکین این پیام رسان شده است و از آن می توان به عنوان بزرگترین مشکل واتساپ صحبت به میان آورد ، یعنی عدم دارا بودن یک اپلیکیشن جداگانه و به اصطلاح Stand Alone بر روی رایانه های شخصی. البته تیم سازندگان این برنامه مدت ها پیش نسخه تحت وبی را برای این اپلیکیشن راه اندازی کردند اما نیاز به اتصال دائمی به تلفن های همراه ، مشکلات را بیشتر از قبل نمایان کرد.

بنابر اطلاعات بدست آمده از طریق وب سایت WABetaInfo ، در حال حاضر توسعه دهندگان این ویژگی را برای کلاینت های نسخه وب در بخش بتا فعال کرده اند ، اما متاسفانه هنوز کاربران عادی نمی توانند این ویژگی را تست نمایند و باید مدتی را در انتظار باشند تا توسعه دهندگان باگ ها و مشکلات احتمالی را رفع کنند.

بلاخره و پس از مدت ها: واتساپ کلاینت مستقل و جداگانه ای برای کاربران رایانه های شخصی در نظر گرفته است

زمانی این ویژگی به صورت بتا برای نسخه وب اپلیکیشن واتساپ راه اندازی شود ، یک گزینه جدید در بخش تنظیمات ارتباطی درون نسخه موبایل سیستم عامل اندروید برنامه واتساپ ظاهر خواهد شد. همانطور که در اسکرین شات زیر می توانید مشاهده کنید ، پس از برقراری ارتباط، کلاینت واتساپ نسخه وب یا نسخه رایانه های شخصی دیگر برای کار کردن نیازی به ارتباط دائم و همیشگی با نسخه موبایل ندارد. در نتیجه ، هر دو نسخه کلاینت دسکتاپ و نسخه وب اپلیکیشن واتساپ به صورت مستقل از یکدیگر و نسخه موبایلی فعالیت خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که اکنون پیام رسان ها به جای استفاده از یک یوزر نیم و پسورد خاص تنها با یک دستگاه مخصوص و شماره تلفنی جداگانه قابلیت رد و بدل کردن پیام ها را به شما می دهند و همین مورد به شما این اجازه را می دهد تا پیام رسانتان به صورت همزمان در هر دستگاهی قابلیت راه اندازی و فعالیت کردن را داشته باشد.

بلاخره و پس از مدت ها: واتساپ کلاینت مستقل و جداگانه ای برای کاربران رایانه های شخصی در نظر گرفته است

کاربران پیام رسان واتساپ دقیقا از زمان عرضه این اپلیکیشن در سال 2009 ، رویای پشتیبانی از چندین دستگاه مختلف را به صورت واقعی در سر می پرورانده اند. همگام سازی اطلاعات میان دستگاه های مختلف به صورت زنده و همزمان با انجام دادن سایر کار ها در واتساپ ، هیچگاه به صورت ساده و آسان فراهم نشده است. در حال حاضر واتساپ تنها اجازه می دهد تا فقط یک دستگاه به یک اکانت متصل شود. حتی نسخه دسکتاپ اپلیکیشن واستاپ تنها در صورتی کار می کند که موبایل شما به یک ارتباط وای فای متصل شده باشد و تنها اطلاعات را برای شما بر روی مانیتورتان منعکس می کند.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ آیا شما هم برای رد و بدل کردن پیام هایتان از واتساپ استفاده می کنید؟

[تعداد: 1    میانگین: 4/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here