تلویزیون های گران قیمت QD-OLED و Mini LED سونی معرفی شدند

1
۲۳,۸۳۲

امروز ، سونی جزئیاتی کامل از قیمت گذاری و زمان عرضه مجموعه تلویزیون های Bravia XR 2022 خود را اعلام کرد. این محصولات به رهبری سری پرچم ‌دار 8K Mini LED به بازار عرضه می شوند و این اولین سالی است که سونی مجموعه‌ های Mini LED را تولید می ‌کند که شامل 4K Mini LED ، QD-OLED و مجموعه‌ های سنتی OLED و LCD می شود.

هیچ کس انتظار ندارد تلویزیون های غول پیکر 8K با قیمت مناسب به فروش برسند و مدل های LED سری Master Z95K Mini LED سونی با قیمت 6999 دلار برای سایز 75 اینچی و یک پنی کمتر از 10000 دلار برای مجموعه 85 اینچی عرضه می شوند. سری Z95K تابستان امسال برای پیش فروش در دسترس خواهد بود ، اما در میان جدید ترین تلویزیون ‌های سونی ، به نظر می رسد اشتیاقی به تهیه این محصول گران قیمت وجود نداشته باشد.

در مرحله بعدی اولین تلویزیون ‌های QD-OLED سونی قرار دارند که از پنل ‌های جدید سامسونگ دیسپلی استفاده می‌کنند. سامسونگ الکترونیکس همچنین دارای یک تلویزیون QD-OLED است که در حال حاضر وارد بازار شده است قیمت آن نیز بسیار بالاست. اما تلویزیون های سونی همیشه گران تر از رقبا هستند. سونی به پردازش و دقت تصویر برتر خود افتخار می‌کند اما بهره بردن از این مزایا برای تلویزیون A95K QD-OLED اصلا ارزان نیست.

برای مدل 55 اینچی باید 2999 دلار بپردازید و مدل 65 اینچی نیز 3999 دلار قیمت دارد. این یک مقایسه مستقیم با سامسونگ است که برای تلویزیون 55 اینچی 2199 دلار و برای تلویزیون OLED 65 اینچی خود 2999 دلار قیمت در نظر گرفته است. اما اگر بخواهید برای استفاده کردن از کیفیت تصویر بالاتر محصولات سونی مبلغی را بپردازید ، قیمت محصول قابل توجیه است. سونی می‌ گوید مجموعه ‌های QD-OLED این شرکت در ماه ژوئن برای مشتریان آمریکایی و این ماه در کانادا برای پیش فروش آماده خواهند بود.

اگر بیشتر به روشنایی بالای پنل های Mini LED علاقه مند هستید ، مجموعه X95K 4K این شرکت نیز به کیف پول شما نیم نگاهی خواهد داشت. سونی می ‌گوید XR Backlight Master Drive در این تلویزیون ‌ها

“هزاران مینی ال ‌ای ‌دی با چگالی بالا را در مناطق دقیق کنترل ‌شده کنترل می ‌کند تا محدوده دینامیکی باورنکردنی ایجاد کند که باعث می‌ شود محتوا با رنگ مشکی عمیق ، رنگ ‌های طبیعی و روشنایی خارق‌العاده زنده تر دیده شوند”.

از کوچکترین به بزرگترین محصول ، مدل X95K با اندازه 65 اینچی با قیمت 2799 دلار ، مدل 75 اینچی 3799 دلار و مدل 85 اینچی 5499 دلار قیمت دارد. اگر پول نقد دارید ، خبر خوب این است که X95K بلافاصله برای سفارش در دسترس است.

سونی همچنین یک سری جدید A90K Master دارد که گیمرها را هدف قرار داده است: این OLED ها فقط در اندازه های 48 اینچی (با قیمت 1499 دلار) و 42 اینچی (با قیمت 1399 دلار) عرضه می شوند و در حالی که از پنل های QD-OLED استفاده نمی کنند ، همچنان تصویر فوق العاده ای ارائه می دهند. کیفیت و پشتیبانی کامل از ویژگی های مخصوص بازی پورت HDMI 2.1 مانند VRR و گیم پلی 120 هرتز نیز در این مدل ها وجود دارد.

در آخر به تلویزیون‌ های OLED “معمولی” با سری A80K با قیمت 1999 دلار برای مدل 55 اینچی می رسیم. این مدل ها همچنین دارای پشتیبانی کامل از فناوری HDMI 2.1 و بهترین بلندگو های داخلی در کلاس خود هستند که سونی به آنها معروف است. همه تلویزیون‌ های سونی سیستم عامل Google TV را اجرا می ‌کنند و پس از سال‌ ها پشتیبانی از Android TV ، همه چیز به مکانی بسیار روان ، پایدار و همراه با پاسخگویی سریع تبدیل شده است.

نظر شما درباره تلویزیون های جدید و گران قیمت سونی چیست؟

[تعداد: 7    میانگین: 4.4/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here