رسوایی سامسونگ در گوشی های پرچمدار و عذرخواهی مدیرعامل این کمپانی از کاربران

3
۴۶,۲۸۱

مدیر عامل و معاون شرکت سامسونگ ، جونگ هی هان (Jong-Hee Han) در جریان نشست سالانه سهامداران این کمپانی ، از کاربران سامسونگ به دلیل شکست برنامه GOS عذرخواهی کرد. این مدیر اجرایی اعتراف کرد که سامسونگ از نگرانی ‌های مشتریان آگاه بوده و همچنین اعلام کرد که سامسونگ “برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلی با دقت بیشتری به صحبت ‌های مشتریان خود گوش خواهد داد”.

اما ماجرا از چه قرار است؟ سرویس بهینه ‌سازی بازی سامسونگ (GOS) روی جدیدترین گوشی‌ های هوشمند و تبلت‌ های Galaxy S و همچنین برخی از دستگاه‌ های پرچمدار قدیمی ‌تر از قبل نصب شده است. این سرویس باید عملکرد سیستم را در طول بازی به منظور افزایش عمر باتری تنظیم کند ، اما بعدا مشخص شد که چنین سیستمی عملکرد گوشی را در بیش از 10 هزار برنامه کاهش می دهد.

رسوایی سامسونگ در گوشی های پرچمدار و عذرخواهی مدیرعامل این کمپانی از کاربران

موضوع زمانی بدتر می شود که بدانید سامسونگ به کاربران گزینه ای را برای غیرفعال کردن ویژگی GOS به طور پیش فرض در رابط کاربری گوشی خود قرار نداده است. علاوه بر این ، به نظر می رسد که سرویس GOS سامسونگ اپلیکیشن ‌های بنچمارک مانند Geekbench را در لیست سفید قرار داده است تا در این برنامه ها بنچمارک ها بتوانند از حداکثر قدرت سخت افزاری گوشی استفاده کنند ، Geekbench نیز چهار نسل گذشته پرچمداران Galaxy S و همچنین سری Galaxy Tab S8 را از پلتفرم خود ممنوع کرد.

سامسونگ در حال حاضر به ‌روزرسانی نرم ‌افزاری را برای سری گلکسی S22 در کره جنوبی منتشر کرده است که از محدودیت‌های CPU و GPU ناشی از سرویس GOS جلوگیری می ‌کند. انتظار می رود که به روز رسانی مشابهی برای پرچمداران و تبلت های قدیمی گلکسی اس نیز تا چند ماه دیگر برای سایر مناطق ارائه شود.

نظر شما درباره این حرکت سامسونگ چیست؟

[تعداد: 4    میانگین: 4/5]

3 دیدگاه ها

  1. ————-معلوم نیست چندبار دیگه قراره بنجل ساز گند بزنه و بیاد از کاربران عذرخواهی کنه؟؟؟؟

  2. نوش جون کسایی که هنوز پول میدن بابت آشغالهایی که این حقه باز میسازه و با تبلیغات کذب میکنه تو پاچشون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here