سامسونگ از گوشی گلکسی A22 در دو نسخه LTE و 5G رونمایی کرد

2
۱۹,۹۴۱

گوشی گلکسی A32 5G را فراموش کنید ، سامسونگ ارزان ترین تلفن 5G جدید خودش را به تازگی معرفی کرده است. Galaxy A22 5G با قیمت 230 یورو در ماه جولای برای خریداران در دسترس خواهد بود. لازم است بگوییم که در مقام مقایسه ، گوشی گلکسی A32 5G با برچسب قیمت 280 یورو آغاز به کار کرد و نکته عجیب این است که A22 5G از نسخه A32 حتی تلفن همراه بهتری است. همچنین ، یک مدل 4G از A22 وجود دارد که در چندین جنبه اصلی فراتر از مدل اصلی عمل کرده است.

معرفی گوشی تلفن همراه سامسونگ Galaxy A22 5G

سامسونگ دوست ندارد در مورد چیپ ست ها صحبت کند ، اما کاملا واضح است که این مدل از پردازنده مدیاتک Dimensity 700 قدرت می گیرد. این کار با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود ، که به شما امکان می دهد محصولی 230 یورویی را بدست آورید. همچنین یک مدل با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که می توان از 4 گیگابایت ، 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت حافظه رم برای آن یکی را انتخاب کرد. گزینه 4/128 گیگابایتی برچسب قیمتی 250 یورویی داشته و باید توجه داشته باشید که کشور های مختلف مدل های مختلفی را دریافت می کنند ، به عنوان مثال در کشور هلند نسخه ارزان تر 4/64 گیگابایتی در دسترس خواهد بود ، در حالی که همسایه اش یعنی بلژیک نسخه گران قیمت تر 4/128 گیگابایتی را دریافت خواهد کرد.

سامسونگ از گوشی گلکسی A22 در دو نسخه LTE و 5G رونمایی کرد

20 یورو برای 64 گیگابایت حافظه اضافی منطقی به نظر می رسد ، اما A22 5G دارای یک اسلات microSD (برخلاف A22 4G) است ، بنابراین تهیه گزینه کم حجم تر مشکلی نخواهد بود. مدل 5G نیز دارای صفحه نمایش بهتری است (همانند نمایشگر گوشی گلکسی A32).

خوب ، اگر اصرار به پنل AMOLED ندارید ، نسخه 5G گزینه بهتری است. آنچه دریافت می کنید یک LCD با اندازه 6.6 اینچی با رزولوشن 1080p +پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتزی است. با این حال ، مدل 5G در بخش دوربین چندان خوب عمل نمی کند.

سامسونگ از گوشی گلکسی A22 در دو نسخه LTE و 5G رونمایی کرد

دوربین سه گانه روی بدنه پشتی دستگاه ماژول اصلی 48 مگاپیکسلی (بدون OIS) و ماژول زاویه گسترده 5 مگاپیکسلی (به علاوه سنسور تشخیص عمق) را دارا است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در شکاف V شکل در پنل جلویی دستگاه قرار دارد.

باتری هر دو گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و هر دو از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کنند. همچنین ، هر دو دارای حسگر اثر انگشت نصب شده در پنل کناری دستگاه هستند.

سامسونگ از گوشی گلکسی A22 در دو نسخه LTE و 5G رونمایی کرد

باز هم ، سامسونگ Galaxy A22 5G در مناطق منتخب با قیمت 230 یورو (به غیر از نسخه 64 گیگابایتی) از ماه جولای در دسترس خواهد بود. می توانید از بین چهار رنگ این محصول یکی را انتخاب کنید: خاکستری ، سفید ، سبز نعناعی و بنفش.

معرفی گوشی تلفن همراه سامسونگ Galaxy A22 LTE

سامسونگ گلکسی A22 کاملا متفاوت از همزاد خودش ظاهر شده است. برای شروع باید گفت ، این محصول از چیپست قدیمی Helio G80 بهره می برد. پیکربندی حافظه پایه آن 4/64 گیگابایتی است و همراه با گزینه 128 گیگابایتی نیز به فروش می رسد ، اگرچه این بار انتخاب حافظه رم به نسخه های 4 و 6 گیگابایتی محدود شده است و به خاطر داشته باشید که هیچ اسلات microSD در این محصول وجود ندارد.

صفحه نمایش نیز با نسخه 5G متفاوت است و در واقع بسیار متفاوت است. این محصول به یک پنل 6.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 720p پلاس مجهز شده است. یکی از مشخصات مشترک بین این دو محصول میزان تازه سازی 90 هرتز نمایشگر است. حتی بریدگی دوربین سلفی نیز شکل متفاوتی دارد و یک دوربین متفاوت نیز در آن جا گرفته است ، یک سنسور با رزولوشن 13 مگاپیکسلی.

سامسونگ از گوشی گلکسی A22 در دو نسخه LTE و 5G رونمایی کرد

دوربین پشتی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی در ماژول اصلی است که این بار با OIS ارائه می شود و دوربین عکاسی زاویه فوق عریض نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی ارتقا یافته است. همچنین یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای همکاری با سنسور تشخیص عمق روی بدنه پشتی دستگاه وجود دارد.

با صفحه نمایش های مختلف ابعاد مختلفی نیز وجود دارد. گوشی گلکسی A22 نسخه 4G با ابعاد 159.3 در 73.6 در 8.4 میلی متر و وزن 186 گرم عرضه می شود در حالی که ، گوشی گلکسی A22 نسخه 5G با ابعادی 167.2 در 76.4 در 9.0 میلی متر و وزنی 203 گرم ، ضخیم تر و سنگین ترین نسخه است.

سامسونگ از گوشی گلکسی A22 در دو نسخه LTE و 5G رونمایی کرد

هنوز اطلاعات قیمت یا در دسترس بودن نسخه عادی Galaxy A22 منتشر نشده است. با این حال رنگ های در نظر گرفته شده برای این محصول کمی متفاوت است ، این تلفن همراه را می توان در چهار رنگ: سیاه ، سفید ، سبز نعناعی و بنفش خریداری کرد.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

2 دیدگاه ها

  1. جالبه تا چند مدت پیش یکی از ایرادات اصلی که به گوشیهای سونی نسبت میدادن وجود حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه و همچنین ادغام شدن با دکمه ی پاور بود که از سال ۲۰۱۵ با همه گیری استفاده شرکتها از استفاده اثر انگشت،سونی تنها شرکتی بود که از اول همین رویه رو وارد بازار کرد و همچنان ادامه میده و الان بعد از گذشت ۷ یا ۸ سال و جاگذاری اثر انگشت توسط شرکتهای دیگه تو جاهای مختلف دستگاه الان همه ی شرکتها حسگرشونو کنار دستگاه میذارن و اعلام میکنن محبوبترین مکان برای حسگر اونجاس حتی بیشتر از زیر صفحه نمایش و ادغام شده با دکمه ی پاور….. و این یعنی این شرکت با اصالت ژاپنی و رتبه ی اول صوتی تصویری و دوربین جهان تو موبایل هم مخشون خیلی جلو تر از بقیه ان ولی بخاطر غرور بیجا و عدم توجه به خواسته ی طرفدارانش و مشتریانش با فروش کم مواجه شد ولی اگه خدا بخاد دوباره ژاپنی ها هم سر عقل اومدن و گوشیهاشو طبق سلیقه طرفدارانش میسازه و داره همه رو راضی میکنه و اینکه اسم سونی بالاتر ازتمام برندهای دیگس و همین روند رو باید ادامه بده ولی قیمت گوشیهاشو کاهش بده و امکان خریدش رو برای همه فراهم کنه مثلا فروش انلاین برای خاورمیانه هم بزاره.
    دوم بحث دوربین که تمام شرکتها مگاپیکسل بالاتر رو خوب میدونستند ولی سونی کیفیت و کارایی و مگاپیکسل پایین و الان تمام شرکتها مگاپیکسل گوشیهای رده بالا و پرچمدارشونو با مگاپیکسل پایینتر از حتی رده های میانی به بازار ارایه میدن.

    پاسخ

    ایوب گفته:
    ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ساعت: ۱۳:۱۸

    قطعا اگر قیمتش پایینتر بود طرفدارهای سونی هرگز به سمت برند دیگری نمیرفتند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here