سونی از میکروفون های خارجی ECM-W2BT و ECM-LV1 در کشور هندوستان رونمایی کرد

0
۲۴,۳۶۳

سونی با اعلام معرفی دو میکروفون خارجی – Sony ECM-W2BT و ECM-LV1 در شبه قاره ، به دنبال نفوذ بیشتر در بازار لوازم جانبی هند است. این میکروفون های مرسوم ، مد روز و با کیفیت عالی پشتیبانی از تقویت صدا را برای مجموعه گسترده ای از فعالیت ها ارائه می دهند و با قیمت های 16،990 روپیه (234 دلار و پوند) و 2،090 روپیه (29 دلار و پوند) در هندوستان به فروش می رسند.

Sony ECM-W2BT یک میکروفون بی سیم است که با باتری کاملا قدرتمندی طراحی شده و می تواند تا 9 ساعت دوام بیاورد. قابلیت همه جهتی میکروفون بی سیم به این معنی است که دستگاه می تواند صدا را از هر جهتی انتخاب کند.

برخی از مکانیزم های تعدیل باد و سر و صدا باعث می شوند صدا حتی در شرایط شدید که گاهی اوقات به وجود می آید نیز قابل تشخیص و ضبط باشد. این امر عمدتا به لطف میراگر و بخش جلویی دستگاه است. با وجود میکروفون داخلی در واحد گیرنده دستگاه ، امکان ضبط همزمان از طریق میکروفون و گیرنده وجود دارد. ECM-W2BT دارای رمزگذار بلوتوث با تاخیر کم و فناوری ساخته شده توسط Qualcomm است که امکان انتقال صوتی صدا بین میکروفون و گیرنده را تا 200 متر فراهم می کند.

سونی از میکروفون های خارجی ECM-W2BT و ECM-LV1 در کشور هندوستان رونمایی کرد

ECM-LV1 همچنین دارای پشتیبانی اکتساب صوتی چند جهته است تا خروجی صوتی واضح ، شفاف و با کیفیت را ارائه دهد. این یک میکروفون لاکچری جمع و جور است که با چندین دستگاه ورودی میکروفون سازگار است. یکی از ویژگی های ECM-LV1 این است که رابط هنگام اتصال به ورودی خارجی میکروفون را روشن می کند ، این بدان معناست که دستگاه برای کارکردن به باتری نیازی ندارد. این میکروفون جمع و جور همچنین با استفاده از محافظ جلویی خود قابلیت تنظیم نویز را دارد. ورودی آن قادر است اثر صدای باد و نفس را لغو یا به طور قابل توجهی کاهش دهد.

سونی از میکروفون های خارجی ECM-W2BT و ECM-LV1 در کشور هندوستان رونمایی کرد

همانطور که قبلا گفته شد ، هر دو دستگاه با واحد پولی هندوستان یعنی روپیه به فروش می رسند. هر دو این وسیله های جانبی در خرده فروشی های سونی ، فروشگاه های شاخص آلفا و چندین خرده فروشی دیگر موجود خواهند بود.

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here