سیستم عامل Harmony OS از سال آینده برای تمامی گوشی های جدید هواوی عرضه خواهد شد

0
۱۴,۷۵۱

نسخه دوم سیستم عامل Harmony OS به صورت رسمی معرفی شده است و اکنون برای برخی از تلفن های هواوی در دسترس است. پس از رویداد معرفی این نسخه از سیستم عامل ، یانگ هایسونگ (Yang Haisong) ، معاون رئیس بخش نرم افزار تجارت مشتریان هواوی ، در مصاحبه ای با رسانه ها گفت که از امروز ، تعداد توسعه دهندگان شرکت کننده در پروژه های توسعه هارمونی او اس بیش از صد هزار نفر خواهد بود. علاوه بر این ، این سیستم عامل حدود 10 شریک سخت افزاری دارد. به علاوه اینکه ، گزارش های منتشر شده ادعا می کنند که با نگاهی به پیشرفت فعلی ، تمام تجهیزات خود ساخته هوآوی در سال آینده به سیستم عامل هارمونی مجهز می شوند. این بدان معنی است که مصرف کنندگان برای تجربه سیستم عامل هارمونی نیازی به خرید تجهیزات جدید ندارند.

در همین حال ، سال آینده هواوی تلفن های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل هارمونی را نیز عرضه می کند. اوایل امروز ، وانگ چنگلو (Wang Chenglu) ، رئیس بخش نرم افزار تجارت مشتریان هواوی ، گفت که Midea ، Joyoung ، Boss Appliance و Puffin Technology امسال به سیستم عامل هارمونی مجهز شده اند. هدف هواوی این است که تا سال آینده بیش از 100 میلیون دستگاه از 40 برند اصلی را پوشش دهد.

سیستم عامل Harmony OS از سال آینده برای تمامی گوشی های جدید هواوی عرضه خواهد شد

در حال حاضر ، تلفن های هوشمندی که می توانند به روز رسانی Harmony OS 2.0 را دریافت کنند شامل دستگاه های P40 ، P40 Pro ، Mate 30 ، Mate 30 Pro و MatePad Pro هستند. این به روزرسانی علاوه بر قابلیت دسترسی به صورت OTA ، از برنامه های اندرویدی نیز پشتیبانی می کند. از نظر فنی ، سیستم عامل هارمونی فقط تغییر در لایه پایین سیستم عامل قبلی هواوی است. این بدان معنی است که Android + رابط کاربری EMUI اکنون به عنوان Harmony OS 2.0 + EMUI کار خواهد کرد. طبق اطلاعات بدست آمده از وب سایت رسمی هواوی ، کاربران نسخه HarmonyOS Beta می توانند دوباره به نسخه پایدار EMUI 11 برگردند. این کار را می توان با استفاده از دستیار موبایل هواوی (HMA) انجام داد.

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here