پایانی بر سال ها تلاش؛ ال جی رسما بخش موبایل خود را تعطیل کرد

1
۲۱,۱۷۷

امروز ، شرکت کره ای ال جی بلاخره مهر تاییدی بر شایعات پیش آمده پیرامون تعطیل کردن بخش موبایل خود زد و رسما تایید کرد که بخش تجارت تلفن همراه خود را تعطیل می کند. این تصمیم تعجب آور نبود زیرا گزارش های متعددی در گذشته ادعا می کرد که این شرکت کره جنوبی از تجارت تلفن های همراه منصرف خواهد شد. این اعلامیه پس از تصویب “تصمیم استراتژیک” از سوی هیئت مدیره این شرکت که به صورت خانوادگی اداره می شود اعلام شده است.

ال جی در بیانیه رسمی خود گفت دور شدن از مشاغل تلفن همراه به ما این امکان را می دهد تا بر سایر زمینه ها مانند اجزای وسایل نقلیه الکتریکی ، دستگاه های متصل ، خانه های هوشمند ، رباتیک ، هوش مصنوعی و راه حل های شغلی به شغل دیگر و همچنین سیستم عامل ها و خدمات تمرکز داشته باشیم.

اگرچه تلفن های جدیدی تولید نخواهد شد ، اما برای مدت زمان مشخصی پشتیبانی و به روزرسانی نرم افزاری به مشتریان موجود ارائه می شود که بسته به منطقه و محل زندگی آنها متفاوت خواهد بود. برای یادآوری ، LG German ماه گذشته تایید کرد که به روزرسانی سیستم عامل اندروید 11 را برای گوشی هایی مانند LG Velvet 4G ، LG Velvet 5G ، LG G8X ، LG G8S ، LG Wing ، LG K52 و LG K42 منتشر خواهد کرد.

فروش تلفن های موجود نیز ادامه خواهد داشت ، اما این شرکت انتظار دارد تا 31 ژوئیه (9 مرداد) کار تجارت موبایل خود را به طور كامل خاتمه دهد. تا آن زمان ، این شركت با تهیه كنندگان و شرکای تجاری خود برای تعطیلی بخش تلفن همراه كار همکاری خواهد كرد. این شرکت کره جنوبی از تخصص موبایل و فناوری های مرتبط با تلفن همراه خود مانند 6G در سایر مشاغل ، محصولات موجود و آینده استفاده خواهد کرد.

LG G5 ، که به عنوان اولین گوشی هوشمند ماژولار این شرکت در سال 2016 وارد بازار شد و LG Wing سال گذشته با صفحه نمایش قابل چرخش ، برخی از تلفن های جاه طلبانه ای هستند که از این برند پر آوازه به یادگار باقی خواهد ماند. انتظار می رفت این شرکت LG Rollable را به عنوان اولین گوشی جهان با صفحه نمایش قابل رول شونده نیز به بازار عرضه کند ، اما به نظر می رسد تعطیلی بخش موبایل این شرکت ، به آنها این اجازه را نداده است تا چنین فناوری را به جهانیان عرضه کنند و با اینکه ال جی پیش از این از تلویزیون هوشمند قابل رول شونده رونمایی کرده بود ، به نظر می رسد این تکنولوژی نیز بزودی توسط شرکت های چینی معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ آیا تجربه کار با گوشی های هوشمند ال جی را داشته اید؟

[تعداد: 3    میانگین: 3.7/5]

یک دیدگاه

  1. طرفداران سونی با شنیدن این خبر نگران میشوند که مبادا روزی این خبر درباره ی سونی هم منتشر شود. ولی همانطور که قبلا هم گفتم سونی با الجی متفاوت هست و طرفداران سرسختی دارد که میتواند به آنها دلگرم باشد و سرپا بماند. امیدوارم سونی در ۲۵فروردین طرفدارانش را هیجان زده کند .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here