گوشی هواوی P50 در تاریخ 29 جولای و مجهز به سنسور اختصاصی IMX800 سونی معرفی خواهد شد

2
۲۹,۸۱۷

گزارش های متعدد ادعا کرده اند که هواوی در اواخر ماه ژوئیه سال جاری از گوشی های هوشمند خانواده P50 رونمایی خواهد کرد. امروز ، این شرکت از طریق شبکه اجتماعی چینی Weibo معرفی رسمی گوشی های سری P50 را در ساعت 7:30 عصر (به وقت محلی) در تاریخ 29 جولای (8 مرداد) را تایید کرد.

یو ریچارد (Yu Richard) ، مدیرعامل Huawei Consumer Business ، در مورد ورود سری P50 ، در شبکه اجتماعی Weibo پیامی را منتشر ساخت و اظهار داشت که این شرکت در زمینه تصویربرداری از رکورد های قبلی خودش پیشی خواهد گرفت. وی افزود که سری P50 با فناوری پیشگام تصویربرداری با تلفن همراه به زودی منتشر می شود.

گزارش ها نشان داده اند که سری هواوی P50 به نسخه سفارشی از سنسور و لنز دوربین سونی IMX800 مجهز می شود. گفته می شود این اولین حسگر دوربین 1 اینچی مخصوص گوشی های موبایل با رزولوشن 50 مگاپیکسل و فیلتر رنگی RYYB است. انتظار می رود سری P50 این شرکت شامل سه مدل مانند P50 ، P50 Pro و P50 Pro Plus باشد. البته می توان حدس زد که تنها نسخه های Pro و Pro Plus این گوشی از لنزهای سونی IMX800 بهره می برند.

چرا که اخیرا فاش شده است که نسخه استاندارد گوشی هواوی P50 دارای یک دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور سونی IMX707 ، یک لنز سونی IMX600 و یک دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری خواهد بود. واحد دوربین چهارگانه P50 Pro ممکن است شامل یک لنز سونی IMX800 ، یک دوربین OV64A OmniVision ، یک دوربین با بزرگنمایی 5 برابری پریسکوپی و یک سنسور زمان پرواز (ToF) یا سنسوری جدید باشد.

پیش بینی می شود P50 و P50 Pro در تاریخ 29 جولای فروششان را آغاز کنند ، اما این شرکت ممکن است ورود P50 Pro Plus را به تاخیر بیندازد. از گوشه و کنار شایعاتی به گوش می رسد که مدل های آینده گوشی های سری P50 از تراشه Kirin 9000 بهره مند می شوند و آنها فقط از اتصال 4G پشتیبانی می کنند. انتظار می رود نسخه اسنپدراگون 888 این تلفن های همراه برای بازار جهانی باز هم تنها به مودم های 4G مجهز شده باشند و مدل های 5G در ماه های بعدی وارد بازار شوند.

تا آنجا که به P50 Pro مربوط می شود ، تنظیمات دوربین پشتی آن ممکن است شامل یک دوربین اصلی ، یک سنسور زاویه عریض ، یک لنز تله فوتو ، یک دوربین پریسکوپی و یک سنسور تشخیص عمق زمان پرواز ToF باشد. P50 Pro ممکن است دارای یک صفحه OLED خمیده باشد ، در حالی که مدل Pro Plus ممکن است از یک صفحه نمایش لبه منحنی موسوم به طراحی “آبشاری” برخوردار باشد.

نظر شما درباره این تلفن همراه چیست؟ آیا پدیده ای در دنیای عکاسی با موبایل را تا ده روز دیگر شاهد خواهیم بود؟

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

2 دیدگاه ها

  1. دوربینهایی که دوست داشتیم روی گوشیهای سونی باشه

    پاسخ

    یوسف÷ گفته:
    ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ساعت: ۱۵:۳۳

    آره
    الان بهترین و گرونترین گوشیه سونی (Xperia Pro) 12 مگاپیکسل دوربینشه و ۲۵۰۰ دلار قیمتشه.
    چقدر موقع اومدن سری های جدید Z هیجان داشتیم و بابت تعویض گوشی به مدل های بالاتر اونقد ضرر میکردیم که نگو. الکی با سامسونگی ها کل کل میکردیم که سونی فلان مزیت هارو داره اینم از وضعه الانشه.
    تازه من الانم Z1 دارم که دادم پسر خواهرم، دوتا Z2 دارم که یکیش خرابه و یکیشم دادم به خانمم و یه دونه Z3+ داشتم که خودم استفاده میکردم که اونم یه ماهه خراب شده.
    بازم اونقد رو این سونی دغل باز تعصب دارم که از یه طرف نه میتونم سامسونگ یا برند دیگه ای بگیرم از یه طرف هم به سونی دست دوم نمیتونم اعتماد کنم. فعلا دارم از گوشی ساده استفاده میکنم و اکثر کارامو با کامپیوتر حل میکنم. ولی شاید بالاجبار سامسونگ یا شیائومی بخرم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here