گوشی Xperia1 IV یکی از گرانترین گوشی های سال خواهد بود

    2
    ۱۹,۹۸۳

    سونی پس از معرفی Xperia Pro-I و اعلام قیمت ۱۸۰۰ دلاری آن، طرفداران و علاقه مندان به خود را شگفت زده کرد. البته که سونی مدتهاست سیاست خود را به عرضه تلفن های هوشمند گران قیمت معطوف کرده اما پذیرش برچسب قیمت ۱۸۰۰ دلاری برای یک تلفن هوشمند اندرویدی کمی دشوار است. با این حال به نظر میرسد سونی همچنان این سیاست را ادامه خواهد داد و اولین پرچمدار سال جدید را هم با قیمت بسیار بالایی روانه بازار خواهد کرد.

    اطلاعاتی که به تازگی از یک منبع آگاه در توییتر بدست آمده حکایت از آن دارد که Xperia1 IV امسال در رده گرانترین تلفن های هوشمند سال جای خواهد گرفت. گویا این تلفن هوشمند قرار است با قیمتی بالغ بر 1400 تا 1600 دلار (بسته به منطقه) عرضه شود. این قیمت با توجه به سابقه سونی در قیمت گذاری Xperia Pro-I چندان دور از ذهن نیست و حتی تصور قیمتی بالاتر از 1600 دلار برای بازارهای خاص نیز وجود دارد.

    ما تا به اینجا صحبت از گوشی اکسپریا 1 مارک IV می‌کنم اما هنوز مشخص نیست که سونی این تلفن هوشمند را با این نام عرضه می‌کند یا تغییری در نامگذاری خواهد داشت. با توجه به دوره های سه ساله سونی در تجدید برند تلفن های هوشمند خود، این احتمال می‌رود که امسال شاهد یک نامگذاری جدید در تلفن های هوشمند اکسپریا باشیم. به هر حال، چه با نام اکسپریا 1 IV و چه با نام دیگری‌، برچسب قیمت 1600 دلاری برای این تلفن هوشمند موضوع مورد بحث است که باید تا زمان معرفی در خصوص قطعیت این مورد صبر کرد.

    [تعداد: 6    میانگین: 5/5]

    2 دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here