سونی سه صنعت موبایل، دوربین و سرگرمی های خانگی را باهم ادغام می کند

9
۵۳,۲۰۲

شرکت سونی به تازگی تصمیم گرفته است تا سه بخش مرتبط با کسب و کار های الکترونیک خودش را با یکدیگر ادغام کند. این سه بخش شامل: ارتباطات تلفن همراه، محصولات و راه حل های تصویربرداری، سرگرمی های خانگی و صوتی و تصویری هستد. این کسب و کار ها از ابتدای ماه آپریل تحت نام “شرکت سونی الکترونیک” به فعالیت های خود ادامه خواهند داد.

این حرکت بدین معنی است که از این پس بخش های مرتبط با واحد ساخت و فروش تلفن همراه، دوربین ها و تلویزیون و سخت افزار های صوتی همگی تحت کنترل یک شرکت در می آیند. هدف از انجام این کار برای ترکیب بهتر صنایع مختلف با یکدیگر به جهت افزایش تولید و سود رسانی به کمپانی است تا با این کار میزان رقابت این شرکت با سایر کمپانی های فعال در این حوزه ها بیشتر شود.

همچنین، اقدامات مربوط به فروش و بازاریابی جهانی، تولید، لجستیک، تهیه و تلاش های مهندسی برای این بخش ها در تلاش برای تقویت آنها و به جهت افزایش سود آوری خواهد بود.

سونی سه صنعت موبایل، دوربین و سرگرمی های خانگی را باهم ادغام می کند

صنعت سرگرمی های تعاملی سونی که وظیفه ساخت کنسول های پلی استیشن و توسعه بازی برای آنها را بر عهده دارد، تنها بخش سود آور این کمپانی است که مستقل از بقیه به فعالیت خودش ادامه خواهد داد که البته تعجبی هم ندارد، چرا که این بخش (SIE) به خوبی وظیفه خودش را انجام می دهد.

بخش تولید کننده سنسور های تصویری و تجهیزات مرتبط با دوربین ها (ویژه تامین تجهیزات استودیو ها، تجهیزات پخش و …) نیز هیچ تغییری نخواهد کرد. همچنین سایر کسب و کار های سونی مانند: صنعت فیلم سازی، موسیقی، تجهیزات پزشکی و مالی نیز جزوی از این ادغام نخواهند بود.

“با تأسیس شرکت الکترونیک سونی، سونی نه تنها عملکرد یکپارچه مشاغل EP&S را تسریع می بخشد، بلکه هدف آن بهینه سازی ساختار سازمانی، کشف استعداد و در عین حال افزایش رقابت و ایجاد مشاغل جدید است.”

[تعداد: 6    میانگین: 4.7/5]

9 دیدگاه ها

  1. مشکل سونی فقط اینها نیست گوشی های سونی همین الان هم عالی هستند که البته باید بهترین باشند.. مشکل سونی خروج از بازار های بزرگ و مختلف موبایل در دنیا است تقریبا از همه بازار های مهم دنیا خارج شده گوشی های سونی انتخاب بهتری هستند در یک رقابت منصفانه!!! نه مغرضانه!!!! از خیلی از پرچمداران پرفروش دنیا که با انواع و اقسام تبلیغات به فروش می روند بهتره ولی کیست که اینها را بدانه چون واحد فروش موبایل سونی بدترین عملکرد ممکن را در کمال تعجب داره البته من نمی گویم گوشی های سونی در دنیا بهترین هستند ولی یکی از بهترین ها همیشه بوده و هستند.. و البته جا داره که پیشرفت کنند و کمبود هایی هم دارند که باید یک تیم دلسوز!!!! و وفادار!!! به سونی مشکلات را برطرف کنند

    پاسخ

  2. خیلی دیر فهمیدن که کار درست چیه.واقعا خیلی مسخره هست که با وجود با کیفیت ترین tv ها گوشی هات هیچ وقت نمایشگری تو قامت اسم سونی نداشته باشند یا با وجود بخش صدای که پخش ماشینش مثل gs9 سنگ محکی برای بقیه پخش هاس و ۱۰ میلیون پولشه یا سینما خانواده ۹۲۰۰که ۱۳ میلیون پولشه و خدای کیفیته و هندزفری هایی که تا ۲۵۰۰ دلار پولشه مثل سری سیگناتور ،تو گوشی هاش تقریبا هیچ امکان صوتی نباشه و حتی هندزفری درست و حسابی نزاره و باید دلمان رو به چند قابلیت نرم افزاری که میشه رو هر گوشی نصب کرد خوش کنیم نه dac صوتی و نه آمپ خوبی در حد شیشمین برند صدا ،خوبه چیپست های اسنپدراگون خودش dac صوتی داره وگرنه باید هیچی گوش نمیکردیم باید از الجی یاد بگیره که dac و امپ حرفه ای روی سری v داره ولی چون تجربه زیادی تو صدا نداره نتونسته درست نویزو کم کنه، و یا از بخش دوربین بگم که… ولش کن ببخشید سرتونون درد آوردم فقط امیدوارم برند مورد علاقم سر عقل بیاد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here