اریکسون و نوکیا در زمینه توسعه شبکه 6G با شرکت مخابراتی SK Telecom همکاری می‌کنند

0
۲۶,۹۱۰

شرکت مخابراتی SK Telecom به منظور پیشرفت در زمینه توسعه شبکه 6G به تازگی وارد یک همکاری استراتژیک جدید با کمپانی های نوکیا و اریکسون، دو کمپانی بزرگ فروشنده تجهیزات مخابراتی در منطقه ی اسکاندیناوی شده است. با وجود اینکه شبکه 5G فعلا فقط در تعداد انگشت شماری از کشورها راه اندازی شده است، این کمپانی مخابراتی کره ای میخواهد در زمینه توسعه شبکه 6G پیشرو شود و از همین حالا برای یک پیاده سازی قدرتمند در آینده طرح ریزی میکند.

مدیر عامل کمپانی SKT آقای پارک جئونگ هو در طی ملاقاتی با همکاران خود، آقای تومی یوتو از کمپانی نوکیا و آقای پِر ناروینگر از کمپانی اریکسون، اقدام به انعقاد تفاهم نامه هایی در زمینه ی توسعه ی تکنولوژی مذکور کرد. هر دو از این توافقات بخشی از یک همکاری بزرگتر بین دولت کره ی جنوبی و دولت های دو کشور شمال اروپا میباشند.

هدف اصلی این توافقات طرح ریزی و پایه سازی برای پیشرفت در زمینه تحقیق و توسعه ی نسل بعدی شبکه اینترنت و همچنین بهبود قابلیت های زیرساخت فعلی شبکه 5G در کشور کره جنوبی میباشد. به منظور اشاره به جزئیات بیشتر این توافق میتوان گفت کمپانی SKT به دنبال کاوش در تجهیزات مورد نیاز شبکه 6G و همچنین توسعه ی یک کسب و کار جدید برای پیاده سازی نسل بعدی شبکه اینترنت است.


نماینده کمپانی مخابراتی SK Telecom در رابطه با این توافق گفت:

“این نوع همکاری ها بین کمپانی ها بسیار مهم خواهند بود نظر به اینکه تکنولوژی و استاندارد های لازم برای شبکه 6G هنوز تعریف نشده است.”

همچنین لازم به ذکر است که کمپانی SKT همکاری نزدیکی با دو کمپانی اسکاندیناویایی در جهت بهبود مدت زمان پاسخگویی شبکه های فعلی و همچنین به روی کار آوردن شبکه مستقل و تجاری 5G با پشتیبانی از باند 28 گیگاهرتز خواهد داشت.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here