ال جی در حال مذاکره با کنگره ویتنام برای واگذاری بخش موبایل

1
۱۵,۲۶۷

در نمایشگاه CES 2021 بود که شرکت کره ای الج ی یک تلفن هوشمند قابل رول شدن را معرفی کرد که به وضوح نشان می دهد ایده های خوب این شرکت برای بیزینس تلفن های هوشمند هنوز به پایان نرسیده است. در اواخر سال گذشته ال جی همچنین شایعات مربوط به خروج از تجارت تلفن های هوشمند را رد كرد و گفت این فرضیات “كاملا نادرست و بدون شایستگی” است.

با این حال ، در یک رویداد چشمگیر ، مدیر عامل این کمپانی یک یادداشت داخلی ارسال کرده است و اشاره دارد که یک تغییر عمده در عملکرد بخش تلفن همراه ایجاد خواهد شد.

کوون بونگ سئوک (Kwon Bong-seok) ، مدیر ارشد اجرایی این شرکت کره ای گفت:

“فارغ از هرگونه تغییر […] ، اشتغال ادامه خواهد یافت ، بنابراین جای نگرانی نیست”. این مقام رسمی توضیح داد که بازار هرچه بیشتر رقابتی می شود و “زمان آن است که LG یک انتخاب درست انجام دهد” وی همچنین افزود:

این شرکت تمام اقدامات احتمالی از جمله فروش و کوچک سازی تجارت تلفن های هوشمند را در نظر گرفته است.
تیم ارتباطات سیار در پنج سال گذشته 500 میلیارد وون کره جنوبی خسارت (حدود 4.5 میلیارد دلار) دیده است ، در حالی که بخش های دیگر نتایج مالی خوبی را ثبت می کردند و رکورد پس از ثبت را هم می شکستند.

ال جی در حال مذاکره با کنگره ویتنام برای واگذاری بخش موبایل

بنا بر گفته های موسسه تحقیقاتی Counterpoint ، ال جی در سه ماهه سوم سال 2020 فقط 6.5 میلیون گوشی فروخته است که از 7.2 میلیون دستگاهی که مد نظر آنها بوده کمتر است و 2 درصد سهم بازار جهانی به این شرکت تعلق می گیرد. اما گرچه فروش آنها فوق العاده نیست ، اما این شرکت محصولات نوآورانه زیادی را به ارمغان آورده است .

اکنون این شرکت به خاطر اخبار منتشر شده درباره امکان فروش بخش موبایل خود سر تیتر اخبار شده است. ال جی الکترونیکس با انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد از تجارت تلفن های هوشمند خارج شود ، خبرساز شده و آخرین تحولات شامل یک مجتمع ویتنامی است که گفته می شود در حال مذاکره در مورد خرید تجارت تلفن های هوشمند از LG Electronics است.

طبق گفته BusinessKorea ، کنگره Vingroup Vietnam جذاب ترین پیشنهاد را برای خرید تجارت تلفن های هوشمند LG ارائه داده است. این شرکت 14 درصد از سرمایه بازار شرکت های ویتنامی ذکر شده را به خود اختصاص می دهد که این 14 درصد شامل مجموعه ای از مشاغل متنوعی از صنایع مختلف شامل هتل ، املاک و مستغلات ، توزیع ، اتومبیل ، تلفن های هوشمند و توسعه زمین می شود. این شرکت در حال حاضر با قرارداد ODM تلفن های هوشمندی را برای ال جی تولید می کند و سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در ویتنام پس از اوپو و سامسونگ است.

ال جی در حال مذاکره با کنگره ویتنام برای واگذاری بخش موبایل

براساس این گزارش ، Vingroup Co علاقمند است تجارت تلفن های هوشمند ال جی را در ایالات متحده تصاحب كند و خرید این شركت توسط Vingroup Co ، آنها را به حضور در رده جهانی سوق می دهد. گفته می شود که ال جی علاقه مند است تجارت گوشی های هوشمند خود را “قطعه قطعه” بفروشد زیرا فروش کل این بخش بسیار دشوار است.

نظر شما در اینباره چیست؟ با وجود رشد روز افزون شرکت های چینی ، رقابت در بازار تلفن های هوشمند به شدت سخت شده است.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here