اکسپریان 10 ساله شد

17
۱۸,۴۴۴

اکسپریان 10 ساله شد. در آغازین روزهای فراگیری سیستم عامل نوپای اندروید، سونی اریکسون یکی از فعالترین شرکتها در حوزه عرضه گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید بود. اسمارت فون های اکسپریا تحت برند سونی اریکسون محبوبیت زیادی در کشور ما داشتند که همین امر سبب شد تا ایده شکل گیری یک سایت تخصصی برای کاربران این برند در ذهن شکوفا و در کوتاه ترین زمان به عمل بپیوندد.

از آن روز تا امروز، اکسپریان فراز و نشیب های زیادی را سپری کرد. سونی اریکسون و بعد از آن سونی، سال ها در ایران فعالیت داشت تا جایی که شروع افول این برند با خروج آن از خاورمیانه و ایران همراه شد. چهار سال از پایان عصر اکسپریا در ایران می‌گذرد که این برند محبوب همچنان در یادها باقی مانده و حتی کاربران وفادار به خود را دارد.

اکسپریان در تمامی این سال ها همراه دوست داران سونی بوده و با وجود خروج رسمی این برند از کشور، همچنان به فعالیت خود ادامه داده است. در دهمین سالگرد فعالیت سایت اکسپریان، مفتخریم که اعلام کنیم، این مجموعه همچنان زنده است و به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اکسپریان به زودی با تغییرات گسترده، قدرتمندتر از قبل به این عرصه بازخواهد گشت.

در ورود به دومین دهه فعالیت اکسپریان، از لوگوی جدید این مجموعه رونمایی شد. به زودی اکسپریان را متفاوت تر و قدرتمند از قبل دنبال خواهید کرد.

[تعداد: 9    میانگین: 4.2/5]

17 دیدگاه ها

  1. اکسپریان تولدت مبارک … چه روزهایی که گذشت …. مدام در حال چک کردن سایت اکسپریان برای خوندن جدیدترین اخبار گوشی های سونی بودیم . بعد از خروج سونی از خاورمیانه فعالیت سایت اکسپریان هم کم شد . برندی مثل آیفون با نداشتن دفتر فروش و خدمات پس از فروش تو کشورمون ، فردای معرفی جدیدترین محصولش داخل کشور به فروش میره . کاش میشد گوشی های سونی هم به همین صورت وارد کشور میشد . کم نیستن طرفدارن سونی تو کشورمون .

    پاسخ

  2. واییی خیلی ممنون و همینطور مفقتخرم که هم
    ‌اکنون این پیغام رو در اکسپریان گذاشتم..
    یادش بخیر ، رام اندروید ۵ رو از اکسپریان دانلود کردم..

    پاسخ

  3. از سال ۹۳ عضو کانال بودم و هستم و همیشه هم پیگیر اخبار سونی هستم منتعا شما کم کار شدید چی میشد یکی پیدا میشد گوشی های سونی رو وارد کشئر میکرد . الام مثلا اپل توایران نماینذگی داره که خیر ؟
    ناصر گرامی

    پاسخ

  4. چقدر با داداشم نشستیم رویدادای سونی رو از طریق اکسپریان دنبال کردیم خندیدیم و از شوق گاهی فریادم میزدیم
    با سونی همیشه به رقبایی مثل سامسونگ فخر میفروختیم بروز سانی اکسپریان باعث خوشحالی من شد حقیقت اون قسمت سخنی با کاربران رو که دیدم قلبم تپش گرفت اومدم دیدم بروز شدید و شروع قدرتمندی رو نوید دادید دوستون داریم

    پاسخ

  5. سلام تولد یک دهه شدنتون مبارک باشه . میگم اگه امکانش هست لطفا قسمت کامنت کانال تلگرام رو باز کنید . خیلی نیاز هست . دلم برای افرادی مثل راد و معزز تنگ شده . چه روزایی داشتیم

    پاسخ

  6. درود ایزد منان بر مدیریت محترم سایت اکسپریان
    من اشکان چنگیزی عاشق دنیای تکنولوژی و تکنولوژی های ساخت ژاپن از سایت خوب تون همیشه راضی بودم
    آرزوی بهترینها رو براتون دارم

    پاسخ

  7. ممنون واقعا این سایت برامون یادگار روزای خیلی خوش هست واقعا امیدوارم بتونین گوشی های سونی رو وارد کشور کنید هرچند می دونم کارتون این نیست و توقع بیجایی هست ولی به عنوان آرزو حداقل می تونم بیانش کنم به امید روزای بهتر❤

    پاسخ

  8. یاد روزایی که سونی تو ایران فعالیت داشت بخیر. الان که بازار شده چینی و سامسونگ.
    سونی زمان زد۲ حتی تا جایگاه سوم تولید کنندگان موبایل هم بالا رفت، ولی متاسفانه با مدیریت ضعیف دپارتمان موبایل، دیگه افول کرد.
    من خودم بعد از اینکه XZ premiumم رو دزدیدن و مجبور شدم گوشی بگیرم، یه شیاومی گرفتم. الان میفهمم که واقعا کیفیت ساخت و کارایی بلند مدت سونی چی بوده… البته منی که انتخاب اولم تو لوازم صوتی و تصویری و دیجیتال سونی هست و از تلویزیون و هدفون و هندزفری و هارد اکسترنال و پاوربانک و کنسول بازی رو سونی گرفتم، خیلی وقته به سونی ایمان پیدا کردم!
    ایشالا گوشی بعدی رو باز هم سونی میگیرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here