اگر با قوانین حریم خصوصی اپلیکیشن واتس اپ موافقت نکنید چه خواهد شد؟

1
۱۳,۳۲۰

در ماه ژانویه ، واتس اپ با اعلام اینکه کاربران خود را مجبور به موافقت با شرایط و ضوابط جدید در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی خود می کند ، با واکنش گسترده ای روبرو شد. این فرم به روزرسانی شده باعث شد که مردم فکر کنند فیس بوک محتوای چت هایشان را دریافت یا مشاهده می کند ، یا مواردی از این قبیل که خنده دار است زیرا گرچه این مورد برای واتس اپ درست نیست ، اما پیشتر برای پیام رسان فیس بوک اتفاق افتاده است و هیچوقت هیچکس واکنشی در مورد این نوع سرویس رسانی نشان نداده است.

به هر حال ، پس از این اتفاق شاهد انفجاری در فضای مجازی بودیم و همین باعث شد تا افراد زیادی به سمت سرویس های دیگر پیام رسانان مانند تلگرام مهاجرت کنند ، که این پیام رسان ها در واقع از امنیت بیشتری نسبت به واتس اپ برخوردار نیستند (منظور ما در مورد دسترسی به محتوای پیام های شما می باشد) ، با اینکه شرکت واتس اپ که در واقع از زیر مجموعه های شرکت فیسبوک است قرار بود در تاریخ 8 فوریه (20 بهمن) این شرایط جدید را عملی کند ، حالا تاریخ در نظر گرفته شده را تا 15 ماه مارس (25 اسفند) به عقب انداخته است.

ممکن است از خود بپرسید که اگر ماه مارس از راه برسد و شما با شرایط و ضوابط جدید موافقت نکرده باشید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ امروز و طبق توضیحات رسمی این شرکت ، ما پاسخ شما را خواهیم داد. اگر بعد از تاریخ 15 مارس (25 اسفند) شرایط جدید را رد کنید ، برای چند هفته ، همچنان می توانید با دیگران تماس بگیرید و بابت تماس تصویری ، صوتی و یا پیام رسانی اعلان دریافت می کنید ، اما قادر به خواندن یا ارسال پیام از برنامه نخواهید بود.

اگر با قوانین حریم خصوصی اپلیکیشن واتس اپ موافقت نکنید چه خواهد شد؟

مشخص نیست که پس از آن چه اتفاقی می افتد ، اما واتس اپ سیاست جدیدی برای حذف حساب هایی اتخاد کرده است که بیش از 120 روز غیر فعال باشند و اگر اصلاحات جدید را رد کنید ممکن است به همین ترتیب حساب شما نیز غیر فعال تلقی شود و در نتیجه حساب شما هم توسط این شرکت حذف شود. بر خلاف تصور عمومی ، واتس اپ سال هاست که داده ها را با سرویس فیس بوک به اشتراک می گذارد ، تنها چیز های جدیدی که پس از این به روزرسانی به شرکت مادر فرستاده خواهد شد ، داده های پرداخت الکترونیکی و معاملات خواهد بود تا به فیس بوک کمک کند تبلیغات را در سرویس های هدف قرار داده شده برای شما به شکل بهتری بهینه کند. پرداخت ها و معاملات از طریق واتس اپ در اکثر مکان ها حتی یک موضوع مهم هم نیست ، بنابراین شاید بهتر است مشترکین فضای مجازی و اینترنت قبل از اینکه دوباره دیوانه شوند ابتدا یک نفس عمیق بکشند و مجددا به این موضوع نگاه کنند. یا اگر تا به این حد از فیس بوک متنفر هستید ، شاید اول بهتر باشد که استفاده از مسنجر فیسبوک را متوقف کنید ، چرا که این سرویس (فیس بوک مسنجر) از رمزگذاری دو طرفه بهره نمی برد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here