جزئیات جدیدی از طراحی و دوربین خانواده گوشی های Galaxy S21 لو رفت

0
۱۶,۰۴۷

اکنون تقریبا یک ماه با اعلام رسمی سامسونگ در مورد سری جدید گوشی های Galaxy S21 فاصله داریم و اکنون بهترین تصاویر و رندر های موسوم به Galaxy S21 Ultra ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 بدست آورده ایم.

رندرهای ارائه شده قبل از اینکه توسط رسانه LetsGoDitigal به اشتراک گذاشته شوند ، ابتدا از روی تصاویر محلی و واقعی گوشی ساخته شده اند.

ما به صورت خلاصه در این پست کل اطلاعاتی که از سری جدید گوشی های گلکسی اس 21 سامسونگ بدست آورده ایم را برای شما جمع آوری کرده ایم. صد البته که این تصاویر اولین رندر هایی نیست که تا به حال از گوشی های جدید کره ای ها دیده ایم ، تصاویر اطلاعاتی که ما از این گوشی ها داشته ایم را تایید کرده اند اما به طور کلی اندکی زیبا سازی تر شده اند.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra

جزئیات جدیدی از طراحی و دوربین خانواده گوشی های Galaxy S21 لو رفت

گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra نسبت به دو مدل پلاس و عادی اندکی تفاوت دارد. برای مثال در دو طرف این گوشی از شیشه استفاده شده است. دوربین این محصول هم میزبان چهار سنسور به علاوه یک فلاش LED و در نهایت سنسور مدت پرواز یا همان ISOCELL Vizion 3D ToF است.

انتظار می رود که سامسونگ در این محصول از دوربین 108 مگاپیکسلی HM3 با حساسیت نور بهبود یافته 12 درصدی استفاده کرده باشد. در این بین یک سنسور 12 مگاپیکسلی زاویع عرضه و دو سنسور بزرگنمایی 10 مگاپیکسلی هم وجود دارند که اولی سنسور پریسکوپی با زوم اپتیکال 10 برابری و دومی سنسور با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری خواهد بود. در جلوی گوشی از یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

نمایشگر گوشی Galaxy S21 Ultra اندازه ای معادل 6.9 اینچ داشته و این نمایشگر از نوع خمیده خواهد بود.

پنل نمایشگر به صورت انطباق پذیر و مجهز به نرخ فریم 120 هرتز بر ثانیه خواهد بود. شایعات می گویند که در نهایت شاهد استفاده از رزولوشن 1440p در کنار نرخ باز سازی 120 هرتزی در این گوشی خواهیم بود.

گوشی Galaxy S21 Ultra قدرت خودش را از چیپست اگزینوس 2100 برای مدل های جهانی و اسنپدراگون 888 برای مدل های کره ای ، چینی و آمریکایی تامین می کند. هر دو مدل توانایی اتصال به شبکه مخابراتی 5G را دارا بوده و دو پیکربندی برای حافظه داخلی و رم آنها در دسترس خواهد بود. 12 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت حافظه رم در کنار 512 گیگابایت حافظه داخلی.

شایعات می گویند که ظرفیت باتری این محصول مانند مدل قبلی خودش 5 هزار میلی آمپری بوده و قابلیت شارژ شدن با یک شارژر سریع 25 واتی را دارد. گوشی در دو رنگ Phantom Black و Phantom Silver عرضه خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 Plus

جزئیات جدیدی از طراحی و دوربین خانواده گوشی های Galaxy S21 لو رفت

فریم این گوشی همچنان فلزی خواهد بود اما بدنه پشتی از جنس پلاستیک خواهد داشت ، درست مانند گوشی گلکسی نوت 20. دوربین روی بدنه پشتی تنها سه سنسور داشته که سنسور اصلی از نوع 12 مگاپیکسلی و سنسور دوم از نوع زاویه عریض و باز هم 12 مگاپیکسلی و سنسور سوم با رزولوشن 64 مگاپیکسلی و بزرگنمایی هایبرید 3 برابری. جالب است بدانید که فلاش LED خارج از قاب دوربین قرار داده شده است.

نمایشگر جلویی گوشی اندازه ای 6.7 اینچی و رزولوشن +1080p از نوع AMOLED و نرخ فریم ثابت 120 هرتز بر ثانیه خواهد شد. همچنین شیشه روی نمایشگر تخت می باشد.

گفته می شود ظرفیت باتری بر عکس مدل Galaxy S20 Plus از 4500 میلی آمپر به 4800 میلی آمپر ارتقاء یافته است و همچنان از همان شارژر سریع 25 واتی در این گوشی استفاده خواهد شد. این گوشی نیز به دو پردازنده اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 برای بازار هر منطقه مجهز خواهد شد.

مدل پلاس همچنین در سه رنگ Phantom Black و Phantom Silver و Phantom Violet در دسترس خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی S21

جزئیات جدیدی از طراحی و دوربین خانواده گوشی های Galaxy S21 لو رفت

گوشی سامسونگ Galaxy S21 نسبت به دو مدل قبلی یک رنگ بیشتر را در خود جای داده است که این شامل رنگ های Phantom Gray و Phantom White و Phantom Violet و Phantom Pink می شود. دوربین های این محصول و مدل پلاس یکسان هستند و در بحث کیفیت ساخت و نمایشگر نیز با مدل بزرگتر خود از ویژگی های مشابه ای بهره خواهد برد. بدنه پشتی پلاستیکی ، نمایشگر تخت با رزولوشن +1080p و نرخ تازه سازی 120 هرتز نمایشگر به صورت ثابت.

در نهایت این مدل کمترین ظرفیت حافظه رم یعنی 8 گیگابایت را در اختیار خواهد داشت.

با توجه به اینکه به معرفی سری سامسونگ گلکسی S21 با سرعت بیشتری از آنچه پیش بینی می شد نزدیک می شویم (عرضه همچنان برای ژانویه سال 2021) ، در حال حاضر به طور قابل توجهی بحث داغ ما این گوشی ها هستند. اکنون زمان آن رسیده است که تصاویر واقعی تری را ببینیم.

کاربر Ice Universe که یکی از معتبر ترین افشاگران حوزه گوشی های سامسونگ است به تازگی در حساب اینستاگرام خود عکس زنده ای از صفحه های شیشه ای جلوی سه گانه گوشی های Galaxy S21 منتشر کرده است. و جدا از مقایسه سایز آنها در کنار هم که از تصویر به دست آوردیم ، همچنین می توان دریافت که رندر های های قبلی خانواده Galaxy S21 کاملا دقیق هستند. حاشیه پایین فقط یک رد ضخیم تر از لبه های کناری و بالایی است اما به اندازه ای نیست که تقارن کلی را از بین ببرد.

همچنین ، از آنجا که این لایه جلویی شیشه ای بالای تلفن ها قرار گرفته است ، هیچ برشی برای دوربین سلفی وجود ندارد ، که تصور می شود مانند قبل دوربین گوشی وسط و بالای نمایشگر قرار می گیرد. و البته ، ما درباره اندازه صفحه نمایش تیید می کنیم – 6.9 اینچ برای نسخه Ultra و 6.7 اینچ برای مدل Plus و 6.3 اینچ برای نسخه عادی گوشی.

جزئیات دوربین استفاده شده در گوشی Galaxy S21 Ultra

افشاگر معروف Ice Universe همان مشخصات دوربینی که ماه گذشته از مدل Ultra منتشر شده بود را تایید کرد. طرح زیر جزئیات سنسور ها را برای 5 ماژول دوربین به تصویر می کشد.

ماژول اصلی به کار رفته در گوشی Galaxy S21 Ultra یک سنسور 108 مگاپیکسلی از نوع ISOCELL HM3 با سایز 0.8 میکرومتر برای هر پیکسل (ترکیب پیکسل 9 به 1) و فوکوس خودکار Super PD است که نسبت به مدل های قبلی 12 درصد توانایی جذب نور بیشتری دارد.

رزولوشن این دوربین به اندازه ای بالاست که برای بزرگنمایی دیجیتالی تا سه برابر بدون افت کیفیت کافیست. گوشی همچنین به یک دوربین تله فوتو با بزرگنمایی سه برابری از نوع 10 مگاپیکسلی (ISOCELL Fast 3J1) نیز مجهز شده است. بزرگنمایی بیشتر از سه برابر از ترکیب این دوربین و دوربین اصلی که کنار آن قرار گرفته است استفاده می کند.

لنز پریسکوپی گوشی نیز بزرگنمایی 10 برابری دارد. این مدل نیز از یک سنسور 10 مگاپیکسلی 3JI استفاده می کند.

در نهایت ، یک لنز زاویه گسترده 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX563 سونی (اندازه هر پیکسل 1.4 میکرومتر) این بخش را تکمیل می کند. گوشی همچنان به فوکوس خودکار لیزری مانند گوشی Note 20 Ultra مجهز است.

[تعداد: 2    میانگین: 3/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here