خانواده گوشی های Honor Magic3 معرفی شدند؛ اولین پرچمداران مجهز به فیلمبرداری IMAX

1
۳۰,۶۵۷

چند روز پیش ، ما شاهد عرضه رسمی اولین تلفن هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 888 Plus ، یعنی شیائومی Mi MIX 4 بودیم. اکنون ، مجموعه دیگری از پرچمداران مجهز به این تراشه از سوی کمپانی چینی دیگری به صورت رسمی معرفی شدند. ما در مورد سری Honor Magic3 صحبت می کنیم. این سری دارای Honor Magic3 ، Honor Magic3 Pro و Honor Magic3 Ultimate Edition است. این سری پرچمدار اولین تلفن های هوشمند پرچمدار پس از هواوی با نام تجاری آنر خواهند بود. به گفته این شرکت ، محصولات جدید آنها پرچمدارانی با “فناوری همه جانبه” است. این دستگاه ها تجربه جدیدی در عکاسی خارق العاده را برای برند آنر به ارمغان می آورند. در این مطلب ابتدا نگاهی خواهیم داشت به دو مدل عادی و پرو و سپس به سراغ نسخه آلتیمیت خواهیم رفت.

طراحی

هر دو گوشی Magic3 و Magic3 Pro دارای یک طراح زیبا هستند که به این معنی است که آنها از نظر طراحی یکسان بوده اما با این حال ، چند تفاوت جزئی وجود دارد که این دستگاه ها را از یکدیگر متمایز می کند. مدل های Magic3 و Pro دارای صفحه نمایشی فوق العاده خمیده هستند که در کنار گوشی همگرا می شود. این دستگاه ها همچنین دارای قاب بسیار باریک (0.55 میلی متر) هستند که به آنها امکان می دهد نسبت صفحه نمایش به بدنه 94.86 درصد را بدست آورند. به همین دلیل طراحی نهایی گوشی بسیار زیبا شده است.

خانواده گوشی های Honor Magic3 معرفی شدند؛ اولین پرچمداران مجهز به فیلمبرداری IMAX

در قسمت پشتی ، سری Honor Magic3 از یک ماژول دوربین گرد در مرکز استفاده می کند. با این حال ، تفاوت ناچیز کوچکی بین نسخه معمولی و مدل Pro وجود دارد. در حالی که نسخه معمولی دارای فلش LED در سمت چپ ماژول است ، فلش LED مدل Pro در پایین ماژول قرار دارد. همچنین ، مدل Pro کلمه “100X” را در بالای ماژول دوربین نوشته است. مدل معمولی این نوشته را ندارد زیرا از زوم “100X” پشتیبانی نمی کند. هر دو گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی روشن ، سفید ، طلایی و آبی سحرخیز در دسترس هستند.

صفحه نمایش

سری آنر Magic3 دارای صفحه نمایش 6.76 اینچی فوق خمیده OLED است. این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز بالا و همچنین از نورپردازی PWM 1920 هرتز پشتیبانی می کند. خمیدگی کناره های صفحه نمایش تا 89 درجه است و این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی هوشمند پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که نرخ تازه سازی نمایشگر به طور خودکار برای پاسخگویی به نیاز و نوع استفاده کاربر تنظیم می شود. این تلفن های هوشمند همچنین از طیف رنگی DCI-P3 ، با 1.07 میلیارد رنگ ، ΔE <0.8 و گواهینامه HDR10+ پشتیبانی می کنند.

علاوه بر این ، سری Magic3 از تنظیم روشنایی 4096 در سطح سخت افزار نیز پشتیبانی می کند. PWM فرکانس بالا 1920 هرتز به دستگاه اجازه می دهد تا از سوسو زدن PWM با فرکانس پایین و رنگ ناهموار کم نور DC جلوگیری کند. این سری همچنین دارای گواهینامه حفاظت از چشم در برابر آبی یا همان TUV Rheinland است.

دوربین

خانواده گوشی های Honor Magic3 معرفی شدند؛ اولین پرچمداران مجهز به فیلمبرداری IMAX

سری آنر Magic3 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با ویژگی IMAX ENHANCED است. به گفته این شرکت ، خروجی دوربین یکی از ارتقا یافته ترین ویژگی های سری Honor Magic3 است. جدا از دوربین اصلی ، تفاوت های جزئی بین Magic3 و Magic3 Pro وجود دارد.

آنر Magic3 دارای سه دوربین پشتی است. این دوربین ها شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور بالانس کننده سیاه و سفید 64 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو زاویه باز 13 مگاپیکسلی است که از فوکوس لیزری پشتیبانی می کند.

آنر Magic3 Pro مجهز به دوربین چهارگانه است. Magic3 Pro دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. با این حال ، این دستگاه همچنین دارای یک سنسور سیاه و سفید 64 مگاپیکسلی ، یک لنز ماکرو از نوع زاویه گسترده 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو اضافی است که از لرزشگیر اپتیکل OIS ، زوم اپتیکال 3.5 برابر ، زوم هیبریدی 10 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر پشتیبانی می کند. فوکوس نیز به فوکوس لیزری 8 × 8 3DToF ارتقا یافته و طیف وسیعی از فوکوس دقیق را به ارمغان می آورد.

از نظر الگوریتم ، سری Magic3 همچنین از موتور تصویر HONOR پشتیبانی می کند که توسط خود این شرکت توسعه یافته است. از طریق الگوریتم های سطح بالا با ساختارهای مختلف ، موتور استراتژی جدا شده و فرایند تصویر بازسازی می شود تا حداکثر کارایی را به دست آورد. ترکیبی از نرم افزار و سخت افزار را می توان در بستر های مختلف ادغام کرد تا قابلیت های تصویربرداری کامل را ایجاد کند.

از آن مهمتر ، سری آنر Magic 3 اولین تلفن هوشمندی است که این بار گواهی IMAX ENHANCED را دریافت کرده است. این شرکت با تیم هالیوود برای ایجاد گیم پلی ویدئویی در سطح حرفه ای مانند Magic-log و 3D LUT همکاری کرده است. این سری همچنین اولین سیستم تنظیم رنگ بر اساس هوش مصنوعی AI و تصحیح فیلم با استفاده از AI را داراست.

سخت افزار

سری آنر Magic3 اولین سری پرچمدار است که از تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس استفاده می کند. این به این دلیل است که اولین تلفن هوشمندی که از این تراشه استفاده کرد ، شیائومی Mi MIX 4 ، یک سری نیست بلکه تنها یک تلفن هوشمند است. فرکانس هسته بزرگ تا 3.0 گیگاهرتز افزایش یافته است و عملکرد AI نیز بیش از 20 افزایش پیدا کرده. این سری دارای گرافن شش ضلعی فوق العاده و فناوری پخش حرارت سرد/گرم و گرم است. این به طور موثر کارایی اتلاف گرما را بهبود می بخشد و درجه حرارت را هنگام بازی کردن کاهش می دهد.

خانواده گوشی های Honor Magic3 معرفی شدند؛ اولین پرچمداران مجهز به فیلمبرداری IMAX

سری Magic3 نه تنها از شبکه های 5G SA/NSA پشتیبانی می کند ، بلکه هر دو کارت اصلی و ثانویه نیز از اتصالات SA پشتیبانی می کنند. علاوه بر این ، این تلفن های هوشمند از جدیدترین فناوری LinkTurbo X نیز پشتیبانی می کنند. همچنین از فناوری Wi-Fi و شبکه دو سلولی دوگانه پشتیبانی می کند و باعث می شود سرعت شبکه به 6.1 گیگابیت بر ثانیه برسد. علاوه بر سرعت فوق العاده سریع شبکه ، می تواند به طور خودکار بین شبکه های مختلف جابجا شود تا از بالا ماندن سرعت اتصال اطمینان حاصل شود.

علاوه بر این ، سری Magic3 دارای موتور OS Turbo X است که توسط آنر توسعه یافته است. این ویژگی فناوری های پیشرفته ای در بازی ها مانند موتور با تاخیر فوق العاده کم ، موتور ضد تیز شدن لبه ها و موتور حافظه هوشمند را به ارمغان می آورد. این نرم افزار و سخت افزار برای ارتقاء تلفن همراه و کاهش مصرف برق هم کارایی دارد.

از نظر عملکرد بازی ، سری Magic3 از فناوری بهینه سازی GPU Turbo X Honor نیز پشتیبانی می کند. هنگام انجام بازی ، اطمینان حاصل می کند که بازی با فریم کامل اجرا می شود و مصرف برق را کاهش می دهد. با استفاده از این فناوری ، بازی های پرمخاطب می توانند تا 120 فریم اجرا شوند.

باتری

خانواده گوشی های Honor Magic3 معرفی شدند؛ اولین پرچمداران مجهز به فیلمبرداری IMAX

سری آنر Magic3 دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 66 واتی و شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. از جنبه های دیگر ، سری آنر Magic 3 همچنین از تشخیص چهره سه بعدی ، بلندگو های دوگانه ، ناوبری 2.0 در سطح خودرو ، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب (گواهینامه IP68) و غیره پشتیبانی می کند.

قیمت و در دسترس بودن

Honor Magic3

نسخه 8 گیگابایت + 128 گیگابایت – 4599 یوان (710 دلار)
نسخه 8 گیگابایت + 256 گیگابایت – 4999 یوان (771 دلار)

Honor Magic3 Pro:

نسخه 8 گیگابایت + 256 گیگابایت – 5999 یوان (926 دلار)
نسخه 12 گیگابایت + 512 گیگابایت – 6799 یوان (1049 دلار)

علاوه بر این ، Honor Wireless Super Fast Charger و Honor Super Fast Charge Wireless Car Charger هر دو با قیمت 399 یوان (62 دلار) عرضه می شوند.

پیش فروش همه مدل های فوق از دیروز شروع شده و اولین فروش رسمی آنها از تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) انجام می شود. بسترهای فروش شامل Honor Mall ، فروشگاههای Honor experience و فروشگاه های مجاز خرده فروشی است.

Honor Magic3 Ultimate

خانواده گوشی های Honor Magic3 معرفی شدند؛ اولین پرچمداران مجهز به فیلمبرداری IMAX

علاوه بر گوشی های آنر Magic3 و Magic3 Pro ، این کمپانی همچنین گوشی Honor Magic3 Ultimate Edition را معرفی کرد. این گوشی پرچمدار برتر کل سری است. این مدل دارای سطح بالاتری است و بدنه سرامیکی را ارتقا داده است. در عین حال ، بخش دوربین بسیار ارتقا یافته است ، و دارای یک دوربین ترکیبی 242 مگاپیکسلی در بدنه پشتی است. برخلاف آنر Magic3 و Magic3 Pro ، طراحی دوربین پشتی Honor Magic3 Ultimate Edition با استفاده از آرایش شش ضلعی منحصر به فرد با نسبت تصویری کاملتر استفاده می شود. این طراحی ماهیت برتر این تلفن هوشمند پرچمدار درجه یک را نشان می دهد.

جزئیات

علاوه بر این ، طراحی Honor Magic3 Ultimate Edition نیز پیشرفته تر شده است. برای اولین بار ، از یک صفحه شیشه ای فوق العاده منحنی نانو کریستالی و سرامیک نانو ریز کریستالی در ساخت این محصول استفاده شده است. این متریال ها نه تنها با دوام است ، بلکه بافت محکم تری داشته و در برابر سقوط از این محصول پشتیبانی می کند. آنر Magic3 Ultimate Edition در رنگ های سرامیکی سیاه و سفید موجود خواهد بود.

بر روی بدنه پشتی ، Honor Magic3 Ultimate Edition با یک دوربین چهارگانه مجلل تر رو به رو هستیم. اگرچه دوربین اصلی نیز مانند مدل های معمولی و Pro دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی است ، اما سنسور به IMX700 سونی ، با اندازه پیکسل های 1/1.28 اینچی ارتقا یافته ، از پیکسل های 4 در 1 پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، ظرفیت تصویربرداری در نور شب در این تلفن هوشمند به طور قابل توجهی قوی تر است. این دوربین همچنین از فوکوس 8 هسته ای تمام پیکسل پشتیبانی می کند که به آن امکان فوکوس سریع و دقیق را می دهد.

خانواده گوشی های Honor Magic3 معرفی شدند؛ اولین پرچمداران مجهز به فیلمبرداری IMAX

این دستگاه علاوه بر دوربین اصلی ، دارای لنز سیاه و سفید 64 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی دیگر است. این دستگاه دارای لنز فوق عریض 64 مگاپیکسلی نیز می باشد. فاصله کانونی این دستگاه از 13 میلی متر به 11 میلی متر افزایش می یابد که به طور قابل توجهی قابلیت دوربین زاویه باز را بهبود می بخشد. این بدان معناست که Honor Magic 3 Ultimate Edition دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سه سنسور 64 مگاپیکسلی است. بدیهی است که بخش دوربین در این تلفن همراه بسیار قدرتمند است. اینجا نیز شاهد کسب گواهی IMAX Enhanced هستیم که با همکاری با تیم هالیوود صورت گرفته تا فیلمبرداری با رنگ های سینمایی را امکان پذیر نماید.

Magic3 Ultimate Edition از رابط کاربری Magic UI 5 بر روی سیستم عامل اندروید 11 به عنوان بخش نرم افزاری استفاده می کند ، اما فعلا هیچ خبری از سرویس های Google بر روی این دستگاه و سایر محصولات آنر مجیک 3 وجود ندارد ، زیرا این تلفن ابتدا در چین عرضه خواهد شد.

قیمت و در دسترس بودن

خانواده گوشی های Honor Magic3 معرفی شدند؛ اولین پرچمداران مجهز به فیلمبرداری IMAX

Honor Magic3 Ultimate Edition تنها یک گزینه حافظه دارد ، 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی. خریداران احتمالی Magic3 Ultimate Edition باید مبلغ 7999 یوان (1235 دلار) را برای این محصول کنار بگذارند. این تلفن هوشمند در رنگ های سرامیکی مشکی و سفید سرامیکی موجود است. این دستگاه از دیروز پیش فروش خود را آغاز کرده و اولین فروش رسمی آن 20 آگوست (29 مرداد) انجام می شود.

نظر شما درباره این سه محصول جدید آنر چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here