دفترچه راهنمای گوشی گلکسی S21 FE به ویژگی حذف شده این محصول اشاره دارد

4
۳۷,۰۰۲

دفترچه راهنمای مخصوص کاربران گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S21 FE که اخیرا منتشر شده است ، اطلاعات حیاتی مربوط به این تلفن هوشمند آینده کمپانی کره ای را روشن کرده است. درز اطلاعات و گمانه زنی ها درباره گوشی گلکسی S21 FE درست قبل از رونمایی رسمی از این دستگاه بسیار زیاد شده است. منابع کره ای اخیرا اعلام کرده اند که عرضه اولیه گوشی در ماه سپتامبر به دلیل کمبود تراشه جهانی به ماه آینده موکول شده است. گزارشات قبلی نشان می داد که این دستگاه در 8 سپتامبر (17 سپتامبر) معرفی می شود. این دستگاه قبلا در Google Play Console ظاهر شده بود و در آن زمان در کشورهای مختلف مجوز دریافت کرده بود.

علاوه بر این ، غول فناوری کره جنوبی پوستر های رسمی تلفن هوشمند آینده خودش را منتشر کرده است تا تلاش بیشتری برای انتشار آن ایجاد کند. سرانجام ، Galaxy S21 FE در آستانه قرار گرفتن روی قفسه فروشگاه های دنیاست. شواهد متعددی در مورد عرضه قریب الوقوع این تلفن وجود دارد. با وجود عدم تایید رسمی ، مشخص است که این گوشی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که شواهد موجود کافی نبوده است ، SamMobile کتابچه راهنمای کاربر گلکسی S21 FE را پیدا کرده است. همچنین راهنمای کاربر برخی از ویژگی های کلیدی حذف شده از این محصول را نشان داده است.

دفترچه راهنمای کاربر SAMSUNG GALAXY S21 FE

اگر راهنمای کاربر فوق الذکر درست باشد ، ممکن است گوشی گلکسی S21 FE دارای شکاف اسلات microSD نباشد. این با فهرست TENAA که نشان می داد تلفن دارای شکاف است ، منطبق نیست. با توجه به اینکه کتابچه راهنمای کاربر نشان می دهد که این ویژگی در این تلفن همراه وجود نخواهد داشت ، باید منتظر بمانیم تا گوشی رسما توسط سامسونگ معرفی شود تا ببینیم کدام یک از این دو گزارش درست است. به گفته GSM Arena ، در دسترس بودن شکاف کارت microSD می تواند بر اساس مناطق عرضه دستگاه باشد. گذشته از آن ، دفترچه راهنما اشکال دیگری را نیز آشکار کرده است.

دفترچه راهنمای گوشی گلکسی S21 FE به ویژگی حذف شده این محصول اشاره دارد

Galaxy S21 FE شارژری در جعبه نخواهد داشت. علاوه بر این ، این دستگاه حذف جک 3.5 میلی متری هدفون را آغاز کرده است. این تعجب آور نیست زیرا شرکت های کره ای امروزه راه اپل را دنبال می کنند و محصولات خود را بدون جک هدفون عرضه می کنند. با این حال ، سامسونگ همچنان به ارائه شارژر در جعبه حتی با دستگاه های غیر پرچمدار خود ادامه می دهد. علاوه بر این ، اکثر گوشی های سامسونگ دارای شکاف کارت microSD و جک 3.5 میلی متری هدفون هستند.

مشخصات (مورد انتظار)

دفترچه راهنمای کاربر برخی از مشخصات کلیدی گوشی آینده کره ای ها را فاش کرده است. به عنوان مثال ، نشان می دهد که گلکسی S21 FE با یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه می شود. علاوه بر این ، این گوشی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این مدل از طراحی مشابه گوشی گلکسی S21 برخوردار خواهد بود. صفحه نمایش نرخ تازه سازی بالا (احتمالا 120 هرتز) را ارائه می دهد. علاوه بر این ، این گوشی در چهار گزینه رنگی سفید ، بنفش ، سبز و مشکی برای فروش عرضه خواهد شد.

علاوه بر این ، تلفن جدید سامسونگ از شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. گلکسی S21 FE دارای مجموعه ای از ویژگی های مفید دیگر مانند Wireless DeX و Samsung Pay است. همچنین دارای Dolby Atmos برای برترین تجربه گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم و سریال است. در زیر بدنه ، این دستگاه احتمالا دارای چیپست اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 در بازارهای خاص است. این قضیه می تواند با 6 و 8 گیگابایت حافظه رم ترکیب شود و گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی را نیز ارائه دهد. این گوشی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. در جنبه منفی ، ممکن است لازم باشد که شارژر دستگاه را خودتان خریداری کنید.

آیا شما نیز منتظر عرضه گوشی گلکسی S21 FE هستید؟

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

4 دیدگاه ها

  1. واقعا نمیتونم درک‌کنم چرا جک هدفون حذف شده!!!!! واقعا برای من نیازه و اگه نباشه اصلا نمیتونم با رابط ارتباط برقرار کنم خوب این نیومده از دید من بعنوان خریدار خارجه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here