رندر جدید OnePlus 9 به رنگ خالص سفید و دوربین سه گانه ماتریکسی اشاره دارد

0
۱۱,۹۸۵

چند روز پیش که مراسم Qualcomm Snapdragon Technology Summit سال 2020 برگزار شد ، نسل جدیدی از گوشی های پرچمدار اندرویدی به صورت غیر رسمی معرفی شدند. هر چند ، اولین چیزی که توجه کاربران را به خودش جلب می کرد فقط کارایی چیپست نبود ، بلکه نامگذاری عجیب شرکت کوالکام بود. بنابر گفته های این شرکت آمریکایی مستقر در سن دیگو ، نام گذاری این سیستم روی تراشه به چینی ها ربط دارد. این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر 14 شرکت سازنده بر روی گوشی هایی مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 کار می کنند. جالب است بدانید که ، بسیاری از این شرکت ها چینی هستند. وان پلاس نیز جزو همین شرکت هاست و انتظار می رود که محصول جدید آنها با نام وان پلاس 9 مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 روانه بازار شود.

در حال حاضر ، آقای لیو زوهو (Liu Zuohu) موسس شرکت وان پلاس در حال آماده سازی اولین محصول جدیدشان برای سال میلادی بعدی است. صد البته که وان پلاس 9 خانواده ای از گوشی هاست و ما اکنون اطلاعات بیشتری از این گوشی در اختیار داریم. اخیرا ، رندر های غیر رسمی از این گوشی در فضای مجازی اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. آخرین رندر مربوط به این گوشی با گزارش های قبلی همخوانی دارد. هر چند ، این رندر رنگ سفید گوشی را نشان می دهد که بسیار خالص بوده و ظرافت های خاص خود را دارا می باشد.

مدل جدید وان پلاس 9 حداقل دارای دو مدل خواهد بود ، وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو. رندر فعلی از گوشی وان پلاس 9 به استفاده از چیدمان معروف ماتریکسی ماژول های دوربین اشاره دارد. این ماژول دارای دو سنسور بزرگ و یک سنسور کوچک است که ترکیب سه گانه بدنه پشتی را تکمیل می کند. در نهایت شاهد استفاده از یک فلاش LED نیز در این بخش هستیم. همچنین گزارشاتی منتشر شده که می گوید در این سری از گوش ها نیز مانند گوشی وان پلاس 8 پرو شاهد تنظیمات دوربین دوگانه هستیم. هر چند ، انتظار می رود که برخی از پارامتر های دوربین در سری وان پلاس 9 بهبود پیدا کرده باشند.

مشخصات احتمالی خانواده گوشی های وان پلاس 9

رندر جدید OnePlus 9 به رنگ خالص سفید و دوربین سه گانه ماتریکسی اشاره دارد

طبق گمانه زنی های قبلی ، انتظار داریم OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro در این سری از گوشی های این شرکت چینی قرار داشته باشد. در حالی که مدل عادی از صفحه نمایش 6.55 اینچی با رزولوشن Full HD Plus استفاده می کند ، دومی به صفحه نمایشی 6.8 اینچی با کیفیت QHD مجهز خواهد شد. مطمئنا تمام این سری با سیستم روی تراشه اسنپدراگون 888 عرضه خواهند شد. این تراشه یک پردازنده 5 نانومتری است که از طراحی 8 هسته ای “1 + 3 + 4” استفاده می کند. و پردازنده گرافیکی آن Adreno 660 خواهد بود که عملکردی بهتر از مدل های نسل قبلی خود دارد.

علاوه بر این ، OnePlus 9 از شارژر سریع 65 واتی و شارژ بی سیم 40 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ، انتظار می رود که بلندگو های استریو دوگانه در OnePlus 9 وجود داشته باشد در حالی که نسخه قدرتمند تر یعنی OnePlus 9 Pro همچنین با دارا بودن گواهینامه IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مصون است. طبق گزارش ها ، سری جدید OnePlus 9 حدود مارس سال آینده وارد بازار می شود.

قبل از عرضه این محصولات از سونی کمپانی وان پلاس ، چند گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 888 از قبل در بازار موجود خواهند بود. گزارش ها حاکی از آن است که اولین گوشی هوشمندی که از این تراشه استفاده می کند ، شیائومی Mi 11 خواهد بود در ماه جاری روانه بازار می شود. گوشی های Xiaomi Mi 11 ، Realme Race ، گوشی پرچمدار Meizu ، ZTE Axon 30 ، سری Nubia Z و تلفن Nubia Red Magic همه از این تراشه استفاده خواهند کرد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here