ساندبار 2.1 کانال جدید سونی HT-S400 وارد بازار شد

0
۶۱,۸۸۷

سونی با عرضه HT-S400 حضور خود را در بخش ساندبار های بی سیم ، فعالیت های خودش در کشور هندوستان را افزایش می دهد. ساندبار بی ‌سیم جدید سونی یک ساندبار 2.1 کاناله و 330 واتی است که ترکیبی از Dolby Digital و S-Force PRO Front Surround است. این محصول همچنین از فناوری صدای دیجیتال داخلی سونی برای ارائه صدای فراگیر در سطح سینما استفاده می کند.

عرضه ساندبار بی سیم HT-S400 به دنبال انتشار اخیر اسپیکر های بی سیم SA-RS5 توسط سونی هند انجام شد. بلندگو های مستطیلی به حداکثر رساندن اندازه دیافراگم کمک می کنند در حالی که بلندگوهای جلویی از نوع X-balance هستند. طراحی و شکل ساندبار به حفظ فشار صدا و بهبود وضوح صدا کمک می کند. یک ساب ووفر بی سیم قدرتمند خروجی باس با کیفیت بالا را از یک بلندگوی 160 میلی متری ارائه می دهد. خروجی صدا در ترکیب با Dolby Digital عمیق تر و غنی تر نیز خواهد بود. پنل پشتی ساب ووفر با پلاستیک بازیافتی فرآیندهای سونی پوشیده شده است.

ساندبار 2.1 کانال جدید سونی HT-S400 وارد بازار شد

ساندبار سونی HT-S400 صدای 330 واتی را تولید می کند و دارای یک اتصال تک کابل HDMI ARC است. در ساندبار جدید سونی ، کنترل‌ های بصری وجود دارد که اتصال بی ‌سیم را فعال می‌ کند ، و همچنین دکمه‌ های اختصاصی برای برخی عملکرد ها نیز در این بخش قرار گرفته اند. این محصول به همراه یک کنترل از راه دور با طراحی بصری و قابل حمل ارائه می شود. چندین تنظیمات صدا در ساندبار جدید سونی موجود است. دکمه پاور BRAVIA کنترل از راه دور می تواند تلویزیون و ساندبار را به طور همزمان روشن و خاموش کند. صفحه نمایش OLED ساندبار بی سیم سونی HT-S400 چندین پارامتر عملیاتی را نشان می دهد.

این ساندبار از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند و قابل نصب روی دیوار است. قیمت خرده فروشی آن 21990 (275 دلار) روپیه است و می توان آن را از فروشگاه های خرده فروشی سونی و همچنین دیگر پلتفرم های تجارت الکترونیک در هند خریداری کرد.

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here