سونی آلفا 7C کوچک ترین دوربین فول فریم دنیا در هندوستان رونمایی شد

2
۱۸,۳۷۵

برترین فروشنده دوربین های دیجیتال در دنیا یعنی سونی ، به تازگی جدید ترین محصول خودش با نام Alpha 7C را برای بازار کشور هندوستان عرضه کرده است. این دوربین یک محصول فول فریم 24.2 مگاپیکسلی با سنسور CMOS بوده که در بدنه ای کامپکت و جمع و جور قرار گرفته است. دوربین جدید ژاپنی ها به جدیدترین تکنولوژی سیستم فوکوس خودکار سونی مجهز شده و قادر است ویدیو ها را با کیفیت 4K به همراه دیگر ویژگی های جذاب ضبط نماید.

بدنه کامپکت و سبک این دوربین نتیجه تحقیقات و تکنولوژی های سونی است که در یک محصول جمع و جور قرار گرفته و این شامل شاتر دوربین و واحد تثبیت گر دیجیتالی نیز می شود که به همان اندازه کوچک شده اند. سنسور فول فریم و دیگر بهبود های صورت گرفته بر روی این دوربین باعث شده تا کیفیتی مثال زدنی در روند ثبت تصاویر ایجاد شده و کارایی دوربین برای همه شرایط نوری عالی باشد. این دوربین همچنین شامل 15 حالت تعیین دامنه پویای رنگ و عمق تصاویر است.

دوربین جدید سونی از دامنه پویای بالا و سیستم های رنگی HLG و S-Log / S-Gamut نیز پشتیبانی می کرد. از ترکیب این دو ویژگی می توان حالت های عکاسی متفاوتی را خلق کرد. تکنولوژی لنز E-mount سونی با لنز کیت FE 28-60 میلی متری و گشودگی دریچه دیافراگم F4-5.6 بر روی لنز زوم در کنار نمایشگر LCD سه اینچی لمسی و فوکوس خودکار با چندین هزار نقطه و فوکوس خودکار و زنده روی چشم انسان و حیوان ، بخش عکاسی این دوربین را تکمیل می کند.

سونی آلفا 7C کوچک ترین دوربین فول فریم دنیا در هندوستان رونمایی شد

دوربین سونی آلفا 7سی برای خریداران در حدود 167990 روپیه برای بدنه دوربین و 196990 برای کیت لنز SEL2860 آب می خورد. از امروز تمامی فروشگاه های آنلاین بزرگ از جمله ShopatSC.com و فروشگاه های فیزیکی Alpha Flagship این دوربین را موجود خواهند کرد.

Mukesh Srivastava سرپرست تصویربرداری دیجیتال سونی هندوستان در اظهارات خود در مورد عرضه این دوربین ، اظهار داشت که لنز بزرگنمایی FE 28-60mm F4-5.6 نتیجه فناوری های پیشرفته تصویربرداری است که در تلفن های همراه برای کوچکترین و سبکترین دوربین تمام فریم و سیستم لنز در جهان به وسیله سونی ارائه شده است. وی ضمن تاکید بر امکانات جدید با عرضه این دوربین در بازار هند ، خاطرنشان کرد که سونی قول داده در مورد ارائه راه حل های عالی به کاربران از طریق یک دوربین کوچک و عالی هیچ کوتاهی نکند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here