سونی با گوشی Xperia 1 II برنده جشنواره EISA 2020-2021 شد

2
۴۲,۳۴۵

انجمن صدا و تصویر اروپا که به اختصار با نام EISA شناخته می شود، هر ساله گوشی های مختلفی که در همان سال به بازار عرضه می شوند را ارزیابی کرده و از میان آنها بهترینشان را معرفی می کند که در این مطلب به این گوشی ها و دلیل انتخابشان خواهیم پرداخت.

گوشی وان پلاس 8 پرو در این مراسم لقب بهترین گوشی بازار را بدست آورده است. هیئت داوران از مشاهده گوشی با طراحی جذاب و مجهز شدن به تکنولوژی های روز دنیا به وجد آمده اند. نباید از صفحه نمایش +1440p و نرخ تازه سازی 120 هرتز آن غافل شد. شارژر بی سیم Warp Charge با قدرت 30 وات و بدنه ای خوش دست و مجهز به گواهی IP68 از دیگر دلایل انتخاب آخرین پرچمدار وان پلاس بوده است.

لقب پیشرفته ترین گوشی دنیا به محصول قدرتمند Oppo Find X2 Pro اهدا شده است که نسخه با پوشش چرم گیاهی آن این جایزه را کسب کرده است. تیم داوری EISA لقب “بهترین محصول تولید شده OPPO” را به آن داده است و می توان در این محصول صفحه نمایش 120 هرتزی و حافظه 512 گیگابایتی و شارژر سریع 65 واتی را پیدا کرد.

سونی با گوشی Xperia 1 II برنده جشنواره EISA 2020-2021 شد

در بخش عکاسی با دوربین اما گوشی هواوی P40 Pro انتخاب شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز پریسکوپی 12 مگاپیکسلی به علاوه یک لنز زاویه گسترده 40 مگاپیکسلی از نوع Cine باعث می شود تا “عکس های روزانه خیره کننده و عکس های شبانه با کیفیت بی نظیر و بدون سر و صدای ناخواسته یا تحریف” را به شما تحویل بدهد.

نسخه اورجینال گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip نیز به خاطر بهترین نسخه تاشو انتخاب شده است. هیئت داوران این گوشی را به خاطر فرم فاکتور خاص و یادآور دوران گذشته انتخاب کرده اند که لقب “تلفن هوشمندی مبتکر، چشمگیر و کاربردی” را به آن اعطا کرده اند.

سونی با گوشی Xperia 1 II برنده جشنواره EISA 2020-2021 شد

اما آخرین محصول غول تکنولوژی ژاپنی یعنی سونی اکسپریا وان مارک 2 لقب بهترین محصول مالتی مدیا سال 2020-2021 را از آنِ خود کرده است. اعضای هیئت داوران انجمن صدا و تصویر اروپا لقب “متناسب با علاقه مندان به عکاسی، فیلم و موسیقی” را به این گوشی اعطا کرده اند. قابلیت عکاسی سریع 20 فریم بر ثانیه به همراه تکنولوژی فوق پیشرفته فوکوس خودکار در کنار دور نرم افزار پیشرفته Photography Pro و Cinematography Pro از جمله قابلیت های تحسین شده این گوشی در نظر گرفته شده اند.

شرکت چینی هواوی یک جایزه دیگر را نیز در این مراسم کسب کرده است که به واسطه ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 به عنوان بهترین ساعت هوشمند سال بدست آمده. این محصول طراحی جذابی داشته و قابلیت های خارق العاده ای در بخش رهگیری فعالیت های سلامتی بدن دارد. این موارد به اضافه باتری با شارژ دهی دو هفته ای باعث شده است ساعت GT 2 از سایر رقبای خودش پیشی بگیرد.

سونی با گوشی Xperia 1 II برنده جشنواره EISA 2020-2021 شد

شرکت کره ای ال جی اگرچه که با گوشی هایش نتوانست جایزه ای را کسب کند اما با استفاده از تجهیزات جانبی خود و بویژه محصولی با نام Xboom Go PL7 جایزه بهترین اسپیکر موبایل را به دست آورد. سایر جوایز لوازم جانبی صوتی به Dali IO-6 (بهترین هدفون) ، Bowers & Wilkins PX5 (بهترین هدفون رو گوشی) و Sennheiser Momentum True Wireless 2 (بهترین هدفون تو گوشی) تعلق گرفت.

نظر شما چیست؟ آیا این جایزه برای محصول جدید سونی کافی بود؟ شما چه لقبی را به این گوشی هوشمند می دهید؟

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

2 دیدگاه ها

  1. قابل توجهDXO خودفروش و دروغگو که دروغ هاش برای حرفه ای ها ثابت شده ولی برای مبتدیان که تعدادشان کم هم نیستDXO بالاترین ملاک تعیین قدرت دوربین است!!!!! که البته هیچ ارزشی برای عکاسان حرفه ای و خریداران موبایل حرفه ای نداره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here