سونی به دنبال عرضه گوشی اکسپریا با پسوند Ultra در اواسط پاییز

5
۲۱,۴۸۰

سونی اخیرا از مدل های پرچمدار Xperia 1 III و Xperia 5 III و همچنین میان رده Xperia 10 III رونمایی کرده است. اما همین تازگی یکی از افشاگران چینی شبکه اجتماعی Weibo پستی را منتشر ساخته است که با ترجمه ماشین آن می توان متوجه شد که سونی به عمد برنامه زمان عرضه پرچمداران جدید 2021 خود را جلو انداخته بود تا هر دو گوشی پرچمدار را در یک بازه زمانی معرفی کند. این کار به سونی اجازه داده است تا آنها برای روز های پایانی تابستان منتهی به پاییز تلفن دیگری را نیز به بازار عرضه کنند که یا مدل ارزان قیمتی باشد یا نسخه “Ultra” گوشی دیگری از سونی.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت NotebookCheck.net ، این پیام ترجمه شده ماشینی از سوی یکی از معروفترین افشاگران صنعت تلفن های همراه به نام ZackBuks منتشر شده است ، اگرچه که نتیجه ترجمه ماشینی کمی گیج کننده است ، اما به نظر می رسد با انتشار هر دو پرچمدار 2021 سونی با یکدیگر ، زمان کافی در اختیار سونی قرار گرفته باشد تا از “نسخه جدید U” رونمایی کند. سال های قبل سونی معمولا در اوایل پاییز از گوشی پرچمدار جدید خودش برای نیمه دوم سال میلادی رونمایی می کرد که دیدن معرفی گوشی اکسپریا 5 مارک 3 همزمان با مدل 1 بسیار تعجب برانگیز بود.

آخرین گوشی سونی که از عنوان “Ultra” در نام خود استفاده کرده بود گوشی اکسپریا XA2 Ultra مربوط به سال 2018 بود که دارای صفحه نمایشی بزرگتر ، فضای ذخیره سازی بیشتر ، باتری بزرگتر و دوربین جلوی اضافی در مقایسه با نسخه معمولی Xperia XA2 را دارا بود. نظریه دیگر این است که “نسخه جدید U” تازه سازی مدل Xperia L4 عرضه شده در سال گذشته و با قیمتی بودجه محور است. برای کسانی که امیدوارند یک مدل برتر “Ultra” مجهز به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 888 تولید شود ، به نظر می رسد پست ZackBuks این امر را غیر ممکن می کند زیرا او در نوشته های خود اظهار می کند که پرچمداران 2021 شرکت سونی تنها گوشی های Xperia 1 III و Xperia 5 III هستند.

سونی به دنبال عرضه گوشی اکسپریا با پسوند Ultra در اواسط پاییز

Xperia 1 III از صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 4K (1644 x 3840) و نسبت ابعاد بلند و باریک 21 به 9 بهره می برد. این مدل که از اسنپدراگون 888 پشتیبانی می کند ، دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. تنظیمات دوربین چهارگانه را نیز در بدنه پشتی آن شاهد هستیم.

اکسپریا 5 III مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 1080p پلاس است و از پردازنده برتر کوالکام اسنپدراگون 888 بهره می برد. از ویژگی های آن 8 گیگابایت حافظه رم (LPDDR4) و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و تنظیم دوربین سه گانه است.

صحبت از Xperia 5 III شد ، این تلفن همراه پرچمدار اخیرا از طریق Geekbench محک زده شده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل Sony XQ-BQ52 به ترتیب برای تست های تک هسته ای و چند هسته ای موفق به کسب امتیاز 1127 و 3606 شده است.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا منتظر یک نسخه Ultra از گوشی های سونی هستید؟

[تعداد: 4    میانگین: 5/5]

5 دیدگاه ها

  1. امیدوارم امیدوارم امیدوارم صفحه ۶.۹ بزنه آمولد .
    دو تا گوشی صفحه ۶.۹ با صفحه نمایش عالی وجود داره که خیلی گرونن . S20 ultra note 20 ultra
    کاش سونی آمولد با صفحه ۶.۹ بزنه با باتری ۷۰۰۰ و اسپیکر استریو .
    دیگه هیچی نمیخوایم

    پاسخ

    آرمین گفته:
    ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ساعت: ۲۰:۰۲

    همین صفحه نمایش های سونی گنده های بازار رو قورت میده
    آمولد برای چیه دقیقا؟

    پاسخ

    amer گفته:
    ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ساعت: ۱۷:۲۸

    سلام ارمین عزیز
    دقیقا با نظرت موافقم
    به نظرم نمایشگرهای oledساخت الجی با دوام تر و بی نقص تر از نمایشگرهای ساخت بنجلسونگ هستن
    معایبی که امولد دارن بیشتر از مزایاش هستن
    اگه سونی از امولد استفاده میکرد مثل وان پلاس و بنجلسونگ باید هر روز هفته منتظر مشکلاتش بودیم که یا سبزرنگ میشن یا سوختن پیکسل براشون اتفاق میفتاد

    پاسخ

    مجتبی گفته:
    ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ساعت: ۲۰:۴۱

    سلام مگه قصد خریدش رو داری( سونی)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here