سونی در حال ساخت نسخه موبایلی برخی از برترین بازی های کنسول پلی استیشن

2
۲۳,۵۵۳

برخی از بازی های دارای رتبه برتر و نمادین کنسول سونی پلی استیشن به زودی به برنامه های تلفن همراه و مخاطبان بیشتری راه پیدا می کنند. این به گفته جیم رایان (Jim Ryan) ، رئیس بخش سرگرمی های تعاملی سونی است. سونی می گوید که نفوذ بیشتر این شرکت به بخش برنامه های موبایل امسال با عرضه برخی از آی پی های موفق کنسول پلی استیشن در تلفن های همراه آغاز می شود. آقای جیم رایان در رویداد Invester Relation Day شرکت صحبت کرده و اشاره می کند که امسال سونی می تواند گام هایی را برای آوردن آی پی های خاص پلی استیشن به تلفن های هوشمند همراه بردارد ، که می تواند به طور گسترده ای تعداد مخاطبان سونی را در سراسر دنیا افزایش دهد.

توسعه به بازی های موبایل برای سونی می تواند چشم انداز برند پلی استیشن را به طور قابل توجهی تغییر دهد ، زیرا این شرکت اکنون دسترسی بیشتری به مجموعه زیادی از مشتریان و احتمالا بازده بیشتری از برنامه های بازی موبایل خواهد داشت. در سال های اخیر بسیاری از بازی های کنسول با بالاترین رتبه و موفقیت به مخاطبان بیشتری از تلفن همراه منتقل شده اند. مایکروسافت ، نینتندو ، فورتنایت و حتی گوگل در حال انجام اقدامات مشابهی برای پیوستن به تیم های بازی های موبایل هستند.

امکانات بازی های موبایل و گزینه های موجود در آینده قابل پیش بینی بسیار امیدوار کننده است. اگرچه سونی انتظار ندارد در کوتاه مدت بازدهی در برنامه های بازی های موبایلی داشته باشد ، اما وقتی زیر ساخت های تلفن همراه و بازی های آن کاملا تثبیت شود ، می تواند بازدهی کلانی برای این شرکت داشته باشد. این برنامه ادامه گسترش لیست بازی هایی است که در تلفن همراه مستقر می شوند و در عین حال اطمینان حاصل می شود که بازخورد در نسخه های بعدی برای رشد اکوسیستم برنامه های موبایل بازی های پلی استیشن افزایش پیدا کند.

برخی منابع ادعا می کنند که سونی در اولین سال ورود به بازی های موبایل ، بخش عمده ای از عناوین داخلی برند پلی استیشن خود را برای برنامه های موبایل فهرست بندی خواهد کرد. در حال حاضر ، سونی استراتژی عرضه خود را ارائه نداده است ، اینکه آیا عرضه همزمان همزمان برای سیستم عامل های اندروید و iOS وجود دارد یا خیر. با این حال ، می توان اطمینان داشت که گزینه اندروید با تعداد زیادی تلفن هوشمندی که از این سیستم عامل استفاده می کنند در مقایسه با iOS تقریبا تضمین شده باشد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ دوست دارید تا کدام آی پی سونی به دنیای موبایل ورود کند؟

[تعداد: 3    میانگین: 3.7/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here