سونی و مایکروسافت کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بیشتری را به بازار تزریق می کنند

0
۱۱,۸۸۳

سونی و مایکروسافت هر دو کنسول های بازی نسل بعدی خود را در اوایل این ماه به بازار جهانی عرضه کردند کردند تا از فروش دوره تعطیلات در حال انجام بهره مند شوند. سونی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس / سری اس یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به خریداران در خارج از کشور در تعطیلات آخر سال بوده است. البته ، مشتریان باید سخت افزار و کارایی که درون کنسول های نسل بعد قرار گرفته است را در نظر داشته باشند. با اینکه هر دو شرکت تمام موجودی کنسول هایشان را به بازار روانه کرده اند ، اما همچنان موفق نشده اند تا با تقاضای زیاد از سوی مشتریان کنار بیایند. همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از مشتریان در مقایس بزرگ با عدم موجودی کنسول در فروشگاه های آنلاین مواجه شده و از اینکه نمی توانند در فصل تعطیلات به بازی بپردازند ، نا امید شده اند.

نسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بیشتری به بازار تزریق خواهد شد

خب ، به نظر می رسد که این حالت ممکن است به زودی تغییر کند زیرا سونی اکنون اعلام کرده است که تعداد بیشتری از کنسول ها را تا قبل از پایان سال به خرده فروشان تحویل خواهد داد. از طرف دیگر ، مایکروسافت در جریان فروش جمعه سیاه با مشکلات عدم موجودی نیز دست و پنجه نرم کرده است. ما انتظار داریم که این شرکت در فصل تعطیلات نیز موجودی بیشتری را آماده کند. اوایل این ماه ، مایکروسافت Xbox Series X و S خود را به عنوان بهترین شروع فروش در تاریخ ایکس باکس اعلام کرد. در پست رسمی وبلاگ ایکس باکس اشاره شده است که این شرکت بیش از هر نسل دیگری از کنسول های ایکس باکس سری ایکس و سری اس به فروش رسانده است. نه تنها این ، بازی های بیشتری نیز انجام شده و حدود 70٪ کنسول های جدید اکنون به سرویس Xbox Game Pass متصل شده اند. با توجه به این ارقام و اعداد ها ، به راحتی می توان گفت هر دو کنسول جدید ردموندی ها پس از موجود شدن مثل آب خوردن به فروش خواهند رفت.

این قضیه در مورد کنسول سونی پلی استیشن 5 نیز صادق است ، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان سونی را مقصر دانسته و در وحله بعد از خرده فروشان ناراضی بوده اند که نتوانسته اند این حجم از تقاضا را پوشش دهند. در نتیجه ، بسیاری از گیمر های بی قرار تصمیم گرفتند با صرف کمی هزینه بیشتر از طریق فروشندگان ، این کنسول ها را خریداری کنند. به طور متوسط ، بیشتر فروشندگان کنسول ها را با قیمت حدود 1000 تا 1500 دلار می فروشند. در واقع ، ما حتی نسخه کنسولی پلی استیشن 5 را با قیمت حدود 32000 دلار و حتی 8000 دلار برای ایکس باکس سری ایکس در وب سایت آنلاین eBay دیده ایم!

ربات های خرید آنلاین کار را برای خریدارن و خرده فروشان سخت کرده است

نه تنها این ، گزارش های مختلف ادعا می کنند که ربات های scalper نیز یکی از دلایلی است که فروش به چنین آشفته بازی تبدیل شده است. این ربات ها موفق شدند قبل از مصرف کنندگان واقعی در فروشگاه های Walmart و Best Buy دست به خرید این کنسول های جدید بزنند و کنترل فروش را در دست بگیرند. Walmart حتی قول داده است که تعداد بیشتری از کنسول ها را به موجودی خود اضافه کند و آنها سخت تلاش خواهد کرد تا از دخالت ربات ها در خرید کنسول با سرعت زیاد و به تعداد بالا جلوگیری کنند.

با این اوصاف ، ما به شما توصیه می کنیم چشم خود را برای هرگونه احتمال دوباره پر شدن انبار فروشگاه ها باز نگه دارید. Walmart همیشه تاریخ و زمان موجودی مجدد را اعلام می کند و این موردیست که باید توسط خریداران در نظر گرفته شود.

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here