طراحی ظاهری هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 مشخص شد

1
۵۳,۵۹۸

ماه گذشته سونی هدست VR2 و کنترلر Sense خود را بدون هیچ تصویر رسمی معرفی کرد. امروز بالاخره نگاهی به هدست PS VR2 در کنار کنترلر جدید Sense خواهیم داشت. سونی می گوید پلی استیشن VR2 در کنار پلی استیشن 5 طراحی شده است و این را می توان در طرح رنگ سفید و سیاه هدست و کنترلر جدید به وضوح دید.

پلی استیشن VR2 همچنان نیاز به اتصال سیمی به کنسول پلی استیشن 5 از طریق کابل USB-C دارد. این مدل با طراحی باریک ‌تر و سبک ‌تر نسبت به مدل قبلی خود ، پشتیبانی از بازی ‌های با کیفیت 4K HDR در نرخ فریم 90 یا 120 هرتز با ردیابی چشم بهبود یافته و میدان دید 110 درجه ارائه می‌شود.

طراحی ظاهری هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 مشخص شد

این هدست همچنین دارای صفحه لنز قابل تنظیم و طراحی هواکش جدید جهت جلوگیری از بخارگرفتن لنزها است. به علاوه شاهد کاهش وزن این سری نسبت به نسخه پیشین در کنار طراحی لبه های گرد برای احساس بهتر هنگام تعامل با دستگاه مانند هدست پالس و دوال سنس ، پشتیبانی از Foveated rendering برای افزایش کیفیت تصویر ، قابلیت تنظیم فاصله نمایشگر از صورت بازیکن و باقی ماندن جک هدفون در جای پیشین خود را در این مدل شاهد هستیم. سونی همچنین در حال تبلیغ بازخورد لمسی بهبود یافته در کنترلر است. از قیمت و زمان در دسترس بودن این مدل هنوز جزئیاتی ارائه نشده است.

نظر شما درباره این مدل جدید چیست؟

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

  1. درود،نسل قبل از لحاظ طراحی خیلی خاصترو زیباتر بود،باید هموم طراحیو بهبود میداد نه به این شکل که رویه طراحی رو عرضه میکرد،خیلی طراحی مینیمالیستی داره الان مثل بقیه هدستهای واقعیت مجازی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here