قتل عام برنامه‌های سونی ادامه دارد: اینبار نوبت Xpeia Lounge است

7
۲۷,۷۷۱

این روزها، خبر توقف توسعه برنامه‌های اختصاصی سونی دیگر تعجب برانگیز نیست. به عبارت دیگر اگر چند روز خبر توقف توسعه یکی از برنامه‌های اختصاصی سونی را نشنویم باید تعجب کنیم. سونی هر چند وقت یکبار، یکی از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را تعطیل می‌کند و در این راه تفاوتی بین قربانیان خود قائل نمی‌شود.

اینبار نوبت برنامه Xpeia Lounge است که قربانی سیاست‌های سونی شود. سونی تایید کرد که برنامه Xpeia Lounge در پایان ماه آگوست غیر فعال خواهد شد و از آن روز به بعد، دیگر توسعه این برنامه ادامه پیدا نخواهد کرد. اکسپریا لانچ اپلیکیشن اختصاصی سونی است که به کاربران پیشنهادات ویژه‌ای از جمله دریافت فیلم‌ها یا بازی‌های پولی به صورت رایگان را می‌دهد. این برنامه سطح بندی مختلفی همچون کاربران طلایی و نقره‌ای دارد که با توجه به ارزش هر سطح، امتیازاتی به کاربران آن تعلق می‌گیرد.

سونی در چند ماه اخیر توسعه بسیاری از برنامه‌های اختصاصی خود را متوقف کرده است. قبل از Xpeia Lounge برنامه What’s New نیز در ماه گذشته متوقف شده بود. این دو برنامه تنها قربانیان سونی در سال 2019 نیستند، بلکه Sketch نیز در اوایل امسال حکم اخراج خود را از دستان سونی دریافت کرد. از دیگر برنامه‌های سونی که توسعه آن در چند ماه اخیر متوقف شده می‌توان به برنامه آب و هوا و لانچر اکسپریا نیز اشاره نمود.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

7 دیدگاه ها

  1. ای خداااااا این وضعیت چیه آخه سونی افتاده توش.. هر روز از سونی خبر میخوندیم و خوشحال بودیم..
    اگه میشد سونی دوباره بشه مثل قبل..

    پاسخ

  2. چرا اینقدر پست های این سایت کم شده!؟
    شما که دیگه فقط راجع به سونی نمینویسید
    پس چرا ماه به ماه یه پست میذارید
    اگه نویسنده ندارین خیلیا هستن که بخوان نویسنده این سایت بشن
    مطلب هم که تا دلتون بخواد زیاد هست

    پاسخ

  3. بهتر
    از اپلیکیشن های سونی چندتاش عالی هستش و باقیش به درد نخور، موزیک، آلبوم، آدیو رکوردر و اپ پلی استیشن عالی هستن ولی یقیه واقعا بدرد نخور و مزاحم، نخصوصا واتس نیو که خوشبختانه کلکش کنده شد.

    پاسخ

  4. نگران نباشین.اکسپریا صددرصد نابود میشه مگراینکه از الان به فکر گجت های پوشیدنی باشه.بازار اسمارتفونها از یک طرف،شدیدا با برندهای مختلف اشباع شده و فرصت نفس کشیدن رو به سونی نخواهند داد.و از طرف دیگه عمر اسمارتفون ها داره به پایان میرسه و آینده ازآن گجتهای پوشیدنیه و سونی باید اونجا خودش رو نشون بده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here