لیک جدید شیائومی 12 اولترا به سنسور جدید سونی IMX8xx اشاره دارد

1
۴۷,۶۱۰

شیائومی سری 12 را با سه گوشی معرفی کرد ، اما طرفداران هنوز نفس های خودشان را برای پرچمدار واقعی این شرکت یعنی شیائومی 12 اولترا در سینه ها حبس کرده اند. چندین لیکر به وجود چهار دوربین در یک قاب دایره‌ ای شکل را برای بخش دوربین این تلفن همراه اشاره کرده اند و آخرین اطلاعات از معروف ترین افشاگران صنعت موبایل یعنی اکانت توییتر Digital Chat Station این اطلاعات را تایید می‌کند.

این افشاگر دو تصویر از پشت گوشی را در رنگ ‌های سیاه و سفید منتشر کرد که یک بار دیگر طراحی متفاوت پرچمدار شیائومی را آشکار می کند. این شخص همچنین اشاره می کند که این گوشی به یک سنسور دوربین جدید IMX8xx از سونی مجهز خواهد شد که در مراسم معرفی شیائومی از آن رونمایی خواهد شد.

لیک جدید شیائومی 12 اولترا به سنسور جدید سونی IMX8xx اشاره داردلیک جدید شیائومی 12 اولترا به سنسور جدید سونی IMX8xx اشاره دارد

اعداد حسگرهای Exmor IMX چندان معنی ندارند. آنها متوالی هستند ، به این معنی که IMX800 به تنهایی معنای خاصی ندارد.

طبق شایعات قبلی ، ممکن است همان ترکیب اصلی 50 مگاپیکسلی + 48 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 5 برابری تله فوتو + 48 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض را داشته باشیم ، اما تفاوت در حسگر پشت لنز اصلی خواهد بود. شیائومی هنوز چیزی در مورد عرضه جهانی سری 12 نگفته است ، بنابراین انتظارات حداقل برای مدتی طولانی ‌تر ادامه خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ شیائومی یک بار دیگر به سنسور جدید سونی قله امتیازات دوربین DxOMark را فتح خواهد کرد؟

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here