مدل جدید پلی استیشن 5 سونی سبک تر بوده و نیازی به پیچ گوشتی ندارد

3
۳۸,۹۱۹

شرکت سونی خیلی بی سر و صدا یک مدل بازنگری شده از کنسول پلی استیشن 5 را در کشور استرالیا عرضه کرده است. Press Start ، یک فروشگاه بازی مستقر در استرالیا ، گزارش می دهد که مدل های اصلاح شده پلی استیشن 5 شامل یک پیچ جدید برای پایه است که دیگر نیازی به پیچ گوشتی ندارد. گفته می شود سونی پیچ جدیدی را طراحی کرده که در قسمت بالایی آن مکانی برای وارد کردن پیش گوشتی نداشته و به راحتی توسط دست بر روی پایه متصل به کنسول بسته می شود.

Press Start همچنین گزارش می دهد که این مدل های به روز شده از کنسول پلی استیشن 5 حدود 300 گرم (0.6 پوند) سبک تر از نسخه اصلی هستند ، اما مشخص نیست که سونی چه چیزی را حذف کرده یا تغییر داده است که توانسته وزن کنسول نسل نهمی خود را کاهش دهد. کنسول های جدید سونی با شماره مدل CFI-1102A ، به جای CFI-1000 موجود در نسخه اصلی ، به دست مشتریان خواهند رسید.

مدل جدید پلی استیشن 5 سونی سبک تر بوده و نیازی به پیچ گوشتی ندارد

به نظر می رسد بازیبازان کشور استرالیا اولین کسانی هستند که این شانس را دارند تا از مدل های کمی اصلاح شده کنسول پلی استیشن 5 سونی استفاده کنند. در حالی که سونی نیاز به پیچ گوشتی را برای پایه پایه توصیه شده برطرف کرده است ، برای دسترسی به فضای ذخیره سازی اضافی که از طریق پورت M.2 و هارد درایو های SSD قابل جدا شدن بر روی کنسول تامین می شوند ، هنوز هم به یک پیچ گوشتی برای این کار نیاز خواهید داشت.

سونی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی حافظه SSD قابل جابجایی با به روز رسانی نرم افزاری آینده برای کنسول جدید خودش است. این به روزرسانی که در حال حاضر برای تستر های بتا در دسترس است ، شامل بهبود رابط کاربری (داشبورد PS5) ، پشتیبانی از صدای سه بعدی برای بلندگو های داخلی تلویزیون و راهی بهتر برای تمایز بین نسخه های PS4 و PS5 بازی ها است.

نظر شما چیست؟ آیا تجربه خرید کنسول پلی استیشن 5 را داشته اید؟

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

3 دیدگاه ها

  1. یاد نوارهای کاست سونی افتادم که پیچ نداشتند! واقعا تو نوارهای کاست بی نظیر بودند و کیفیت صداها را برای سالهای سال حفظ میکردند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here