میلیون ها گوشی هوشمند از اول سال جدید قادر به استفاده از واتس اپ نخواهند بود

0
۱۶,۲۶۶

احتمالا هیچ کس نمی تواند انکار کند که واتس اپ محبوب ترین پلتفرم پیام رسانی فوری در جهان است. این برنامه روی تلفن های هوشمند ، تبلت ، مرورگر های وب و رایانه های شخصی کار می کند و همچنین از رمزگذاری end to end پشتیبانی می کند.

علاوه بر این ، حتی اگر WhatsApp را دوست ندارید ، نمی توانید انکار کنید که این برنامه آنقدر وارد زندگی ما شده است که دیگر نمی توانید تلفن هوشمند خود را بدون آن تصور کنید. بعضی از دوستان یا آشنایان شما قطعا از آن استفاده می کنند.

متhسفانه ، برخی از دستگاه ها به زودی توانایی اجرای برنامه را از دست می دهند. جمعه ، اول ژانویه (12 دی)، واتس اپ کار بر روی برخی از تلفن های هوشمند را متوقف می کند – این رویداد هم بر روی دستگاه های Android و هم iOS تاثیر می گذارد.

این محدودیت بر روی تلفنهای هوشمند قدیمی Android که دارای نسخه های اندروید زیر 4.0.3 هستند و همچنین گوشی های آیفون دارای نسخه های iOS کمتر از 9 تاثیرگذار خواهد بود.

برای اینکه دسترسی به WhatsApp از بین نرود ، باید تلفن هوشمند خود را به نسخه فعلی Android تغییر دهید یا به احتمال زیاد ، فقط دستگاه جدیدتری بخرید. برای دارندگان آیفون ، همه چیز ساده تر است – همه می دانند که حتی تلفن های قدیمی اپل نیز بسیار سریعتر به روز می شوند و عمر طولانی تری نسبت به رقبای اندرویدی خود دارند. با این حال ، آیفون 4 و دستگاه های قدیمی دیگر نمی توانند به نسخه جدیدتر iOS به روز شوند.

بنابراین اگر قصد به روزرسانی دستگاه خود را داشتید ، زمان آن فرا رسیده است.

نسخه بتا واتس اپ وب و واتس اپ دسکتاپ قابلیت تماس صوتی و تصویری را دریافت می کند

Whatsapp که متعلق به کمپانی بزرگ فیس بوک است سرانجام ویژگی های تماس صوتی و تصویری را در نسخه بتا وب و دسکتاپ اپلیکیشن واتس اپ آغاز می کند. اگر چه برنامه های تلفن همراه Whatsapp در Android و iOS به ترتیب از سال 2015 و 2016 دارای ویژگی تماس صوتی و ویدیویی بوده اند ، اما از آن زمان محبوبیت این ویژگی افزایش یافته و در حال حاضر در اوایل سال جاری Whatsapp به مرز 2 میلیارد کاربر رسیده است. Whatsapp با 44٪ سهم بازار و در مکان دوم مسنجر فیس بوک خود این شرکت با 35٪ قدرتمند ترین برنامه ارسال فوری پیام است.

اولین بار توسط WABetaInfo در مورد ویژگی جدید تماس صوتی و تصویری این اپلیکیشن در نسخه های وب و دسکتاپ Whatsapp گزارش شد. برای استفاده از این ویژگی هنوز باید ابتدا تلفن هوشمند خود را به نسخه وب یا برنامه دسکتاپ واتس اپ متصل کنید. پیش از این برخی گزارش ها ادعا می کردند که این شرکت به فکر یک برنامه مستقل برای دسکتاپ است. اما هنوز ، هیچ برنامه مستقلی برای دسکتاپ وجود ندارد.

میلیون ها گوشی هوشمند از اول سال جدید قادر به استفاده از واتس اپ نخواهند بود

برای برقراری تماس صوتی یا تصویری از طریق نسخه وب یا برنامه دسکتاپ Whatsapp ، باید نام مخاطبی را که می خواهید با آن تماس بگیرید انتخاب کنید. سپس آیکن های تماس ویدیویی و صوتی را می بینید که در گوشه بالا سمت راست پنجره کنار آیکن جستجو قرار گرفته اند. برای برقراری تماس فقط باید روی دکمه تماس ویدیویی یا دکمه تماس صوتی کلیک کنید. پس از آن ، پنجره ای با نام و عکس مخاطب همراه با چهار دکمه مشاهده می کنید ، به عنوان مثال روشن / خاموش کردن قابلیت فیلم برداری ، یک دکمه برای بی صدا کردن میکرفون ، یک دکمه منو و یک دکمه قطع تماس.

میلیون ها گوشی هوشمند از اول سال جدید قادر به استفاده از واتس اپ نخواهند بود

اگر تماسی دریافت می کنید ، پنجره ای باز می شود که عکس نمایه مخاطب را نشان می دهد. در کنار عکس ، دو دکمه وجود دارد که یکی برای پذیرش تماس و دیگری برای رد تماس کاربرد دارد. از آنجا که هیچ اطلاعیه رسمی در مورد این ویژگی وجود ندارد ، به همین دلیل جزئیات کاملی در مورد آن نداریم. اگرچه برخی از کاربران ممکن است کنجکاو شوند که آیا می توانند از میکروفون و دوربین شخص ثالث در هنگام تماس استفاده کنند.

میلیون ها گوشی هوشمند از اول سال جدید قادر به استفاده از واتس اپ نخواهند بود

ویژگی تماس صوتی و تصویری در حال حاضر برای تعداد محدودی از کاربران فعال شده است. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که این ویژگی را دریافت می کنید ، از طریق نظرات زیر تجربیات خود را به ما بگویید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here