نرم افزارهای سوم شخص، اجازه دسترسی به حداکثر رزولوشن دوربین گوشی های سری Z5 را ندارند!

66
۲۱,۳۳۳

Z5-Premium (2)

همانطور که یقیناً مطلع هستید، سری محصولات جدید پرچمدار سونی که تحت خانواده Z5 معرفی شده اند از سنسور جدیدی بهره میبرند، که تا پیش از این در هیچ محصولی استفاده نشده بود و حتی پیش از استفاده در پرچمداران جدید سونی معرفی هم نشده بود. اما رازی ناگفته درباره این سنسور جدید وجود دارد.

این سنسور 23 مگاپیکسلی که تحسین همگان را براَنگیخته است و در رده بندی سایت تخصصی DxOMark لقب برترین و بهترین سنسور برای یک گوشی هوشمند را از آنِ خود کرده است، در بخش نرم افزارهایِ دوربین محدودیتی را برای نرم افزارهایِ سوم شخص ایجاد کرده است.

در روند بررسی گوشی اکسپریا Z5 Premium به این نکته برخورد کردیم که وقتی قصد استفاده از برنامه هایِ دوربینی غیر از برنامه اختصاصی دوربین اکسپریا را داشته باشید، باید با رزولوشن 8 مگاپیکسل عکس بگیرید. این محدودیت حتی در قبال برنامه اختصاصی دوربین گوگل نیز وجود دارد و سونی حتی اجازه استفاده از رزولوشنی بالاتر از 8 مگاپیکسل را به نرم افزار مذکور نمیدهد.

این موضوع شاید در نگاه اول کمی محدودکننده به نظر برسد، اما وقتی به علت آن پی ببریم دیگر محدودکننده نیست. سونی چندی پیش از نسخه دوم نرم افزار اختصاصی دوربین اکسپریا پرده برداشت، که در تمامی تیزرهایِ تبلیغاتی سونی برای سری محصولات خانواده Z5 از آن استفاده شده بود.

نسخه جدید نرم افزار دوربین اکسپریا در کنار رابط کاربری مدرنی که در اختیار کاربران قرار میدهد، به بهترین نحو ممکن اصلاح و بازسازی شده است. سونی امکانات جدیدی را برای این نسخه از نرم افزار دوربین اکسپریا تدارک دیده است و حالا کاربر میتواند بر رویِ حالت 23 مگاپیکسل به صورت اتوماتیک عکسهایی با حدأکثر و نهایت قدرت تهیه کند.

نسخه جدید برنامه دوربین اختصاصی اکسپریا حالا بسیار بهتر از قبل عمل میکند و بهترین عکس ها را در کمترین زمان ممکن برای شما شکار میکند. به همین دلیل سونی دلیلی نمیبیند که نرم افزارهایِ ثالث پا به حیطه عکاسی نسل جدید گوشی هایِ هوشمندش بگذارند و دست کمپانی ها را تا حدودی در این موضع بسته است.

البته این موضوع تنها برای دوربین اصلی دستگاه صادق است و دوربین ثانویه در تمامی برنامه هایِ ثالث هم بر رویِ حدأکثر قدرت ( یعنی 5 مگاپیکسل ) میتواند تنظیم شود. در پایان، دوربین اختصاصی اکسپریا در حالت اتوماتیک و دستی را با نرم افزارهایِ Google Camera، DSLR Camera، Manual Camera و Camera360 مقایسه کرده ایم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

66 دیدگاه ها

  1. تمام ایرادهایی که دوستان میگیرن از رویِ عدم اطلاع و تجربه نسبت به محصولات جدید سونی هست …
    عزیزان ما هم با شما موافق هستیم که تا قبل از Z5 ها شاید کم و کاستی ها و نقص در برنامه دوربین اکسپریا بود ، ولی الان و با نرم افزار دوربین جدید اکسپریا ، خروجی ها بسیار متفاوت شده .
    در اینکه عکس نویز داره هم باید تجدیدنظر کنید ، چون نویز زیاد بخاطر ایزویِ بالا هست و در عوض نویز بسیار کمی که به عکس میده داره نوردهی بیشتری میکنه !
    سونی در جاهایی عکس هایی رو میتونه شکار کنه که هیچ سنسوری در گوشی هوشمند نمیتونه .
    لطفاً هر وقت یکی از اعضایِ خانواده Z5 رو تهیه کردید و باهاش عکس گرفتید و راضی نبودید ، با سند و مدرک بیاید حرف بزنید ، ما هم با سند و مدرک پاسخ شما رو خواهیم داد .
    هر 3 عضو خانواده Z5 الان در دست ما هستند و کیفیت و خروجی عکس ها واقعاً بینظیر هستند .
    عکس ها تقریباً زوم لِس شدند و کیفیت بسیار بالایی پیدا کردند و با تغییر الگوریتم دوربین در اَندروید مارشمالو این سنسور خودش رو بهتر نشان خواهد داد.

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۴۷

    آقای پایدار چند دفعه سوال پرسیدم جواب ندادید متاسفانه!

    ولی خب شما میگید دوربین خیلی بهتر عکس میگیره درست
    اما واقعا میتونه عکس از ستاره ها در شب بگیره؟ میتونه عکس های فوق العاده در شب بگیره؟ نمیتونه!!
    چرا چون تنظیمات دستی محدودی داره!! حتی A9 اچ تی سی هم میتونه عکس بهتر بگیره چون شاتر 4 ثانیه ای در تنظیمات داره! مطمئن باشید خیییلی بهتر از Z5 در شب و تاریکی عکس میگیره!
    امکانات دستی پیشرفته اصلا نداره! LG G4 شاتر 30 ثانیه ای داره! حتی خیلی از دوربین های DSLR هم شاتر 30 ثانیه ای ندارن! توی شب از ستاره ها عکس میگیره غیر قابل توصیفن!
    اونوقت ایزو یا حساسیت سنسور این گوشی به نوز حداکثر 2700 ولی پرچمداران سونی 12800!! (کاری با دیافراگم بازتر G4 ندارم)
    مطمئن باشید اگر تنظیمات دستی G4 داخل Z5 بود الان عکسایی میگرفت که G4 حتی توی خوابش هم نمیبینه سنسور این کجا اون کجا آخه؟!

    این ها دلیل ضعف نرم افزاری دوربینه!
    ده ها محدودیت هم لااقل در کوشی های قبلی داشته مثلا اگر لرزشگیر فعال بشه نمیشه ایزو رو تغییر داد و…

    ضعف نرم افزاریه قبول کنید (با الگوریتم پردازش کاری ندارم)
    و میدونم سونی توانش رو داره که بزاره مثل هزار جور افکت واقعیت مجازی که هیج گوشی دیگه ای نداره اونوقت دو تا تنظیم اضافه بکنه انقدر سخته؟!
    نه سیاستشه احتمالا برای پایین نیومدن فروش دوربین ها!
    موفق باشید

    پاسخ

  2. این تصویر نگاه کنید و خجالت بکشید که کی عکس بهتر میگیره

    http://www.manilashaker.com/wp-content/uploads/2015/12/sony-xperia-z5-compact-vs-galaxy-a8-comparison-camera-review2.jpg

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۰۱

    عزیزم تاریکی مطلق که ربطی به شب زیر نور نداره! میتونی فلش هم استفاده کنی.سونی تو شب زیر نور چراغ یا مصنوعی خیلی نویز داره.محیط خونه هم که نور مصنوعی هست نویز زیادی داره نسبت به رغبا و هم رده هاش! کسی منکر این نیست که سخت افزار سونی فوقولادس و یه سروگردن قوی تر از بقیس ولی فقط روی کاغذ تنظیم دستی هم برای حرفه ای هاست. قرار باشه حرفه ای ها سونی بخرن که سونی نباید توقع فروش داشته باشه

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۳

    تنظیم دستی هم که نداره! یدونه تنظیم ایزو و فعال کردن لرزشگیر یعنی تنظیم دستی؟!

    پاسخ

    SAMAN_K2 گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۳

    آره خدایی،درس میگین،من تو خونه با Z2 خودم با بیس مگاپیکسل عکس میگرفتم ،نشون هرکی میدادم میگفت میگفت درحد پنجم نیس،،ولی تو روز عااااالی بود

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۴

    جناب به حساب فن منطقی سونی ! Mohammadsoley شما که دم از صداقت میزنی یک نگاه به این بنداز شاید تعصب از چشمت کم بشه

    http://www.dxomark.com/Mobiles/Sony-Xperia-Z5-Mobile-review-Best-mobile-photo-video-scores-to-date
    بعد خوب نکات مثبت و منفی شو بخون بعد متوجه میشی که خوده سایت DXO گفته اکسپریا زد کمترین نویز رو توی نور کم (شب) داره . و انقدر هم نخونده ترول بازی در نیارید واقعا همه روی فن بوی بودن شما روی بازیافتی ها کره ای رو فهمیدن

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۲۹

    این عکس رو ایشون اپلود کرده به جای اینکه عکسو نگاه کنید چند تا فن سوز ترول متعصب بازیافتی میان نظر مفت میدن توش ! واقعا متاسفم که چنین افرادی توی این سایت ثبت نام کردن و وجه نام کبیر اکسپریا رو خراب کردن .

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۰۱

    باشه تو راست میگی تو خوبی! اصلا نویز نداره بهترین نرم افزار دوربین هم سونی داره تو مقایسه ها هم همیشه سونی میبره! منم دوس داشتم واقیعت این بود چون غیر از سونی گوشی دیگه ای نمیتونم دست بگیرم ولی نمیدونم چرا کسی سونی نمیخره و سونی other قرار داره! اونموقع هم که اس6 سامسونگ امتیاز 86 آورد بازم تو میگفتی زد4 بهتره

    پاسخ

    Nfs گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۱۳

    شما دیگه کی هستی؟ نکنه شما جز اون دسته افرادی هستی که همه چی رو بر پایه بنچمارک میدونی؟ سونی Other هست اون قضیش فرق داره
    در مورد لینکی که این دوستمون Enrique Iglesias دادند زد 5 نویزش 85 بود S6 edge و Lg G4 دو تاشون نویزشون 84 هست پس این نشون میده نویز Z5 بالاتره
    در ضمن شما که اینقدر از زد5 ایراد میگیرید میشه یه سوال بپرسم؟ شما z5 داری؟

    Nfs گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۱۶

    نویز z5 بالاتره=بهتره

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۲۲

    شما وقتی فن بوی بازی در میاری و نمیخوای با مدرک حرف بزنی مشکل ما چیه . زمانی که اس 6 امتیاز 86 اورد توی پردازش رنگ و واقعی بودن تصاویر دوربین بازم زد 4 برتری داشت نمیدونم بغیر از اینجا جایی سر زدی یا نه که داری اینطوری نظر میدی ! . حتی ایفون 6 اس زیر زد 4 هستش توی دوربین و Z1 که از نظر شما مزخرفه بالا G2 و S4 و ایفون s5 هستش محض اطلاع ! . بنده هم همیشه چیزی رو که میبینم و راجبش تحقیق میکنم میگم خوبه نه مثل بعضی ها از روی ترول بودن نظر بپرونم !

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۲۸

    جناب Nfs دوستم زد 5 کامپکت خریده و من بنا بر تجربه های خودم و حرف های که خوده DXO زده میگم توی شب زد 5 نویز نداره و عکاسی توی شبش عالیه برعکس زد 3 و…

    اینم خدمت حضرت عالی عرض کنم بنده یک فن سونی هستم که واقعیت ها رو میگه نه مثل بقیه ترول و فن بوی بازی در بیارم ! .اگر شخصی بر پایه بنچمارک و تجربه شخصیش چیزی نگه معلومه چیه و وضعیتش مشخصه بنده جز اون دسته افرادی نیستم که سوزش بگیرتم و جک بنویسم

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۴۲

    اینم بگم جناب Nfs شما برای 2 الی 3 عدد اختلاف جک و چونه میزنی !!! حالا برو شما زد 5 رو با ایفون 6 اس + و 6 اس مقایسه کن ببین چیه . دومن همونطورم که قبلا مشخص شده بود DXO جیره خور سامی پلاستیکه و حالا چی شده و زد 5 رو به دور از فن بوی بازی دیده منم تعجب کردم ولی دوربین زد 5 توی شب نویز نداره بخواینم دفعه دیگه با زد 5 کامپکت دوستم عکس میگیرم توی شب میگذارم که ببینید

    Last man گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۲

    سونی هیچوقت دوربین های گوشی هاش رو بهترین نمیکنه.دلیل هم داره برای کارش.سونی که فقط htc نیست که تمام تلاشش رو بکنه بهترین محصول رو بده.سونی دوربین های سایبر شات رو خودش میزنه.اگه قرار باشه گوشی هاش به از دوربین هاش عکس بگیره که دیگه خط تولید دوربین هاشو باید جمع کنه!ساده ترین نوع تفکر اینه که یه کمپانی منافع مالی رو رها کنه بجسبه به برآورده کردن نیاز کاربران!!!

    پاسخ

    Last man گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۸

    دوست خوبم A8 یک میان رده هست با دوربین 16!. چطور وقتی زی 3 با اس 6 یا 6 اس مقایسه میشه همه میگن هر کدوم رو با هم رده خودش مقایسه کنیم بعد اینجا برعکسه؟ زی 5 با A8 مقایسه میشه خیلی هم عالیه؟

    پاسخ

  3. متاسفانه سونی خیلی اذیت میکنه!
    بزرگترین و بهترین سنسور رو داره که ایزوی 12800 داره و رزولوشن بسیار بالا
    اما اما با نرم افزار بدون امکانات بالاش سخت افزار رو بدون استفاده میزاره!
    الان LG G4 با سنسور نسبتا متوسطی که نسبت به Z5 داره و حداکثر ایزوی 2700 که حتی از Z2 و Z1 هم کمتره عکس هایی میگیره که توی خواب هم نمیشه با Z5 گرفت!
    تنها برتری دوربینش F1.8 هست که البته بجاش سنسور سونی بزرگتره و تا حدودی جذب نور جبران میشه!
    اگر سونی هم مثل ال جی و بقیه شرکت ها تنظیمات دستی زیاد و پیشرفته میزاشت الان باهاش میشد عکسهایی از ستاره ها در شب گرفت که G4 هم توی خواب. ببینه! چون ایزوی 12800 داره نه 2700!!
    حیف. نیست واقعا!!
    حتی A9 اچ تی سی هم تنظیمات پیشرفته دستی مثل شاتر دستی داره! باهاش میشه عکسایی گرفت که Z5 توی خواب هم نمیبینه (البته بصورت دستی)

    بیشترین تنظیم Z5 مربوط به وایت بالانسه اونم نه بصورت پیشرفته بلکه بصورت پیش و پا افتاده!!!!

    یا هنوز قابلیت ذخیره عکس بصورت raw نداره!
    امیدوارم سونی توی اندروید 6 این قابلیت ها رو. اضافه بکنه وگرنه من به عنوان یک طرفدار چندین ساله سونی گوشی غیر از سونی میخرم چون این یک توهین بزرگ به هواداراشه! 2 میلیون و پانصد پول بدی بعد یک گوشی یک میلیونی کلی قابلیت و تنظیمات پیشرفته تر داره که در عمل حتی از اون گوشی هم بهتر میشه!

    پاسخ

    SAMAN_K2 گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۰

    خداوکیلی من با M9 برخلاف حرفایی میزنن و میگن بده با تنظیمات دستی تو شب عکسایی میگیرم ک عمرااا زد فایو بتونه اینقد بدون نویز عکس بگیره،،،،،،،،،البته دوربین Z5 از لحاظ سخت افزاری و مشخصات M9 میخوره ولی بخاطر نرم افزار نسبتا ضعیفش نمیتونه حداکثر قدرتشو ارائه بده.

    پاسخ

    Last man گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۳۹

    سونی هیچوقت دوربین های گوشی هاش رو بهترین نمیکنه.دلیل هم داره برای کارش.سونی که فقط htc نیست که تمام تلاشش رو بکنه بهترین محصول رو بده.سونی دوربین های سایبر شات رو خودش میزنه.اگه قرار باشه گوشی هاش به از دوربین هاش عکس بگیره که دیگه خط تولید دوربین هاشو باید جمع کنه!ساده ترین نوع تفکر اینه که یه کمپانی منافع مالی رو رها کنه بجسبه به برآورده کردن نیاز کاربران!!!

    پاسخ

  4. آقای پایدار تنظیم سرعت شاتر و فکوس دستی هم در برنامه های سوم شخص فعال نیست؟
    اگر فعاله بیشترین زمان شاتر چقدره؟
    خیلی مهمه برام لطفا جواب بدید
    ممنون

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۲

    آقای پایدار جواب نمیدید؟

    پاسخ

  5. سلام
    دوستان به نطرتون با آبدیت اندروید 6 و برنامه ی جدید دوربین گوشی های ایکسپریا گوشی هایی مثل Xperia Z3 Plus هم می تونن تو حالت اتومات عکاس هایی با رزولوشن 20.7 یا 20 یا مثل اینا بگیرن یا مربوط به سخت افزاره؟
    ممنون میشم جواب بدین.

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۴

    احتمال زیاد Z3 پلاس بصورت 20 مگاپیکسل فعال میشه اما بقیه گوشی ها رو بعید میدونم

    پاسخ

    Xperia Z3 Plus گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۲

    منم تو بعضی از سایتا خوندم که احتمال داره این قابلیت تو اندروید 6 اضافه بشه.
    باز ممنون از جوابت.

    پاسخ

  6. نرم افزار بی نقص میخوایم تا با یه دکمه همانند گوشیهای سامسونگ و اپل بهترین عکس بگیریم دستی هم باشه برای کسایی که خیلی علاقه دارن دستی عکس بگیرن!!!

    پاسخ

  7. جالبه که سونی خودش سنسور دوربین پرچمدارای برندهای دیگه رو تامین میکنه ولی توی کیفیت هیچ موقع در مقابل اونها حرفی برای گفتن نداره !!!!
    آخه این چه وضعه نرم افزار دوربینه سونیه !!!
    انصافا و بدون تعصب دوربین گوشی های سونی توی کیفیت عکسایی که باهاشون میگیرن یه سر و گردن از رقبا پایینتره ! نمیدونم سونی با این سنسور های قوی که رو گوشیاش میذاره چکار میکنه که خروجی هاش اینقدر بی کیفیته .توی روز کیفیت عکسا خوبه ولی توی نور کم و شب نویز زیادی داره در ضمن دوربین ثانویه هم تا قبل از z3 پلاس افتضاحه .اون طوری که شنیدم z5 هم توی شب دوربینش نویز داره اخه سونی چرا داره این کارا رو میکنه ؟! مردم اون چیزی که میبیننو باور میکنن .اقا انصافا z1 با اون دوربین ۲۰ مگاپیکسلش در مقابل g3 بد جور کم اورد حالا دلیلش چیه من نمیدونم .
    یکی از دلایل اصلی که فروش برندای دیگه بیشتره همین دوربین گوشی های سونیه که اکثرا تبلیغ منفی میکنن راجع بهشون . البته که تا حدودی حق دارن ..
    راستی مثلا سونی قرار بود یه اپدیت واسه اکسپریا زد بده این مشکلاتی که داره رفع بشه !!! چی شد بالخره ….

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۰۵

    دمت گرم خیلی حال کردم. ادم منطقی هستی خداییش حقیقت گفتی.خروجی عکسای سونی اتومات افتضاحهههههههه

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۴

    حرف های یک ترول اول شما برو گوشی اکسپریا دستت بگیر بعد حرف از صداقت و تعصب بزن . Z5 برترین دوربین رو داره اخه این فن بوی های نمیفهمن چرا !! . اینم بگم Z1 پوز لومیا 1020 رو زد چکش پلاستیک الجی که هیچ بود جلوش . حرفات معلومه چی ترولی هستی برو توی سایت اکسپریان نپلک پسر جان اینجا جای شرکت بازیافتی که طرفداریشو میکنی نیست

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۵

    اینم خدمت عرض کنم Z5 برعکس توی شب اصلا نویز نداره اینو جز نکات مثبت سایت DXOmark گفته . واقعا این ترول ها بدون اطلاع با چه رویی میان نظر میدن من نمیدونم !؟ اینم بگم اپدیت اکسپریا زد عرضه شده و جدیدا هم داره برای نسخه 6602 اش عرضه میشه .

    پاسخ

    sad3gh گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۲۳

    به این نتیجه رسیدم که تو هیچی نمیفهمی
    ایقدم به خودت مثبت نده خواهشا…

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۵۳

    انرکیه جان شما تعصبتو جای دیگه خرج کن.هر کی انتقاد کنه حقیقت بگه از نظر تو تروله؟؟؟ اصلا ترول میدونی چیه؟ خود همین سایت که مخصوص گوشیهای سونی ساخته شده میگه زد5 هنوزم تو شب نویز داره حالا بماند سایتای دیگه ولی شما میگی نه؟ ترول خود تویی

    Nfs گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۱۸

    انصافا از حق نگذریم دوربین Z1 نابوده. خودم امتحان کردم که میگم. ولی سونی از z2 به بعد دوربینش خوب شد

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۲۳

    sad3gh تو یکی وضعت معلومه سر باری سایتی و ترول ترین فرد سایت همه به عنوان جک ازت یاد میکنن هیچی نگو هههه از بس جک گفتی که اسم تو میبینم یاد جک هایی که پای عرضه اپدیت 5.1 دادی میفتم

    Mohammadsoley شما مثل اینکه جز اینجا جای دیگه ای رو ندیدی توی عمرت نه !؟! خب بنده خدا چرا وقتی خبر نداری جک میگی ! خوده سایت DXOMARK داره میگه جز برتری های Z5 نویز خیلی کمشه . اینم باید بگم شما خوده ترولی ترولم بخوای معنی شو و تاریخچه شو از ویکی پدیا برات میگذارم تا ببینی و بعد معنی شو خوب درک کنی . شما از همون پست اپل معلوم شد فن بوی و ترول کدوم شرکتی واقعا که فن سوز برنده های پیزولی دیگه چقدر زیاده ندیده میان نظر مفت میدن و فقط میخوان خود نمایی کنن . والا شما دوستان نظر ندین (ببخشیدا) لال نیستید

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۲۵

    اینم بگم بهت sad3gh من مثل تو ترول نیستم که ابرو خودمو با مثبت منفی دادن به بقیه از بین ببرم . هر وقت چیزی توی عمرت به خوبی و خوشی فهمیدی اونوقت نظر بده تا مردم نخندن بهت ههه

    PanaSONYc گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۱۸

    sad3gh اگه راست میگی که همه مثبت ها رو خودش داده، پس چرا کسی بهش منفی نداده!

    Last man گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۵۷

    عجیبه که خود سونی داره سایبرشات میزنه.ولی نمیتونه مشکل دوربین رو حل کنه.ظاهرا سونی هنوز نتونسته با پروتکل های اندروید کنار بیاد شاید بخاطر همون هست که رابط کابریش تا حدود زیادی اندروید خام هست.سونی دیسپلی و دوربین رو بتونه درست کنه دیگه حرف نداره و میشه همون سونی سال های قبل از 2005.

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۶

    اندروید خام !!!! اندروید خام رو داره الجی میزنه که از بیلد کیت Pure aosp استفاده میکنه نه سونی ! واقعا به شما میشه گفت فن سونی !!؟!! خدایش خجالت داره روی هوا کامنت بگذارید ! دوربینشم از زد 3+ ببعد عالی شد سری های قدیمی چون با کد نویسی گوشی های سونی اریکسون بود مشکل داشت و کیفیت مطلوبی نداشت همین زد 5 با اتوش عکس بگیر انگاری دوربین DSLR عکس گرفته ! خوبه ویدیو هاشم هست ولی بازم بعضی ها میان میگن حالت اتومات افتضاحه ! ببین اینا دیگه چی ترول های هستند که ندونسته نظر میدن!

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۱۴

    ترول

    Last man گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۲۸

    خجالت رو کسی باید بکشه که بخاطر یه کمپانی ژاپنی که ایرانی جماعت رو آدم حساب نمیکنه بیاد یه نمایندگی بزنه به هم وطنش بی احترامی کنه!عزیزم الجی چند ساله رابط کاربری اپتیمس رو داره!آخرین باری که با الجی کار کردی کی بوده؟ولش خودمم از الجی خوشم نمیاد.سونی در حال حاضر شبیه ترین رابط کاربری به اندروید خام رو داره.منم بالا نگفتم دقیقا اندروید خام میزنه گفتم “تقریبا “من فن هیچ کمپانی نیستم چون خودمو بازیچه سود چند تا کمپانی نمیکنم اما محصولات سونی رو ترجیح میدم به بقیه.چرا فن های سونی اینقدر تندن؟

  8. امیدوارم این مشکل رو حل کنه توی اپدیت هاش!وقتی بنچمارک هم میگیرین توی مشخصات میزنه دوربین8! شاید دلیلش این باشه که نمیخواد گوشی داغ کنه.هر جوری به این موضوع نگاه بشه توجیه پذیر نیست و این یک مشکله.هرچقدر هم سونی نرم افزار دوربین رو ارتقا بده به camera 360 نمیرسه.کسایی که باهاش کار کردن میدونن چی میگم.هرچی بیشتر میگذره ایراد های گوشی تابلوتر میشن!!!.دلسرد شدم از خریدش:-|

    پاسخ

    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۲۲

    شما یکی از 3 عضو خانواده Z5 رو دست بگیرید ، با نرم افزار اصلی دوربینش عکس بگیرید ، اگر کیفیتی بالاتر از نرم افزار اصلی سونی تونستید بیارید اونوقت بیاید بگید نرم افزار Camera360 بهتر میگیره !
    این نرم افزار رو من تا Z2 رو گوشی سونی خودم داشتم و به حرف شما صحه میزارم که بهتر عکس میگرفت ، چون اُتو کارکشن داشت ، ولی این نرم افزار دوربینی که الان رویِ Z5 ها هست رقیبی نداره !
    اینو دارم با تمام وجودم میگم و بهش اطمینان کامل دارم !

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۶

    تبلیغ که نیست سینا جان؟ خدایش راست میگی؟ ممکنه برای زد2 و بقیه که رنج میبرن هم بده؟

    پاسخ

    Nfs گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۲۱

    اقای پایدار میشه بگید شما که با Z5 کار کردید تو شب نویزش خیلی زیاده؟

    پاسخ

    Last man گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۴۲

    جناب پایدار امیدوارم که واقعا اینطور باشه که شما میگید.حتی اگه بهتر هم عکس بگیره باز این موضوع یه نقص حساب میشه.چون شاید کاربری با از نرم افزار خاصی جهت کاربری خاصی استفاده کنه!مثلا خود من cam scanner خیلی استفاده میکنم!صد در صد مطمئنم که سونی هیچوقت افکت هایی به قدرت و تنوع 360 نمیتونه با اپلیکیشن خودش بسازه.شما فقط ورژن جدید 360 رو دانلود کنید و افکت های قوق العادش رو ببینین.امیدوارم Z5 با اپدیت حتی کوچک ترین مشکلاتش حل بشه یا حداقل توی Z6 به کمال برسه همه چیز.

    پاسخ

  9. بهترین کارو سونی کرد دیگه کسی نمیتونه دسترسی کامل داشته باشه به دوربین گوشی های سونی اونم با برنامه های 3rd party بهترین کارو کرد . وگرنه سو استفاده کنند و راحت طلب زیاده

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۰۴

    عجب

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۲۴

    نصف رجب ! جناب ترول انقدر اسپم نده توی این سایت سوزش داری و نمیبینی حقایق رو مشکل خودته . پس لطف کن انقدر فن سونی هستم راه ننداز و برگرد سایت غوزمیت پیش ترول هایی مثل خودت!

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۸

    باشه سونی مال تو! اخه این محدودیت چیش خوبه؟ مثلا چه سواستفاده هایی میشه کرد؟

    شایان گفته:
    ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۱۵

    آقایMohammadsoley
    هیچ برنامه ای به جز خود برنامه ی رسمی دوربین گوشی نمیتونه عکس های با کیفیت اصلی ثبت کنه.به همین سایت قسم،اگه سونی این کار رو نمیکرد،دامدونگی ها با این نرم افزار ها عکس میگرفتن و میگفتن اینا در حد 23 مگاپیکسل نیست.سونی این کار رو کرد که بگه اگه بلد باشین و بتونین با برنامه ی خود گوشی کار کنین،میتونین عکس های خیلی توپی بگیرید.

  10. ای بابا، سونی جون چرا کمر ادمو میشکنی، فک کنم یه عامل نفوذی تو سونی هست همش خرابکاری میکنه، با اینکه استفاده از سایر برنامه ها کمتر لازم میشه ولی اینکه ۸ باشن نا امید کننده است

    پاسخ

  11. بابا سونی جون خودت بیا یکم نرم افزار دوربینو تغییر بده و یه تنظیمات دستی خفن بنداز روش …

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۰۱

    چرا منفی دادید؟ یکی هم که حرف منطقی میزنه اینجوری بکوبید.تا برای همیشه ضعف نرم افزار دوربین سونی باعث بشه خیلیا به سمت گوشیهای دیگه برن.سونی هم other باقی میمونه

    پاسخ

    HSDPA گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۵۷

    سونی فقط تبلیغ کنه حتی دروغم باشه مردم باور میکنن…مثل شاسدونگ… مثلا چی داره؟ولی مردم مثل دنبالشن…

    پاسخ

    HSDPA گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۵۷

    مثل چی…

    shs77 گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۴۲

    هیچی هم نداشته باشه تنظیمات پیشرفته دستی رو داره حالا ممکنه کمی از G4 کمتر باشه اما صد درصد از سونی تنظیماتش خیلی بیشتره! حتی A9 اچ تی سی هم یکسری تنظیمات دستی داره اما سونی نداره!

    HamedMJ گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۵

    دقیقا راست میگی من خودم طرفدار 2 آتیشه سونی هستم و خیلی وقت هم هست توی سایت هستم ولی واقعا نرم افزار دوربین Z5Compact که باS6 Edge+ مقایسه کردم واقعا حرفی برای گفتن نداره مخصوصا توی زوم و بیشتر موقعی که دکمه شاتر رو میزنی که عکس بگیره یه مکس اذیت کننده ایی سونی داره که سامسونگ اون مکس رو نداره و شما میزنی صبری برای Stabilize کردن عکس نداره ! مثل دوربین iPhone ! اگه سایت اکسپرین و مخصوصا ادمین های سایت ذره ایی براشون مهم باشه این موضوع رو حتما تا سونی موبایل درمیون بگذارن و من امیدم به اندروید 6 سونی هست که همه چی تموم بشه اگه نشد بدونید مشکل بخش نرم افزار سونی تا موقعی که تکون اساسی نخوره وضعیت همینه 😐 متاسفانه

    پاسخ

    SAMAN_K2 گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۴

    دقیقا،الان G4.NOTE 5.S6.M9.M8, A9 تنظیمات دستیه کاملی دارن درصورتی سونی محدوده یا یه چیزیو فعال میکنی ی چیز دیگه غیر فعال میشه

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۹

    دستی و اتومات یکی بشه همش قابل تنظیم باشه از همه مهمتر مثل گوشیهای دیگه با یه دکمه عکس بگیریم و سرعت شاتر هم بالا بره

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here