نسخه Professional Edition گوشی سونی اکسپریا 1 معرفی شد

2
۶۰,۸۰۴

گوشی سونی اکسپریا 1 از ما ژوئن توسط شرکت سونی در بازار جهانی عرضه شده است و این شرکت تصمیم گرفته است تا نسخه ای جدید از آن را موسوم به نسخه حرفه ای برای بازار کشور ژاپن عرضه کند. در این نسخه بهبود هایی برای صفحه نمایش، دوربین و قابلیت اتصال کابل LAN از طریق پورت Type-C در نظر گرفته شده است.

با بخش صفحه نمایش گوشی شروع می کنیم که در این نسخه نیز همچنان شاهد پنل OLED با رزولوشن 4K و نسبت تصویر 21 به 9 هستیم اما اکنون پشتیبانی از سیگنال های رنگی 10 بیتی به گوشی اضافه شده است و صفحه نمایش نسخه حرفه ای اکسپریا 1 به وسیله مهندسین خط تولید بخش تلویزیون شرکت سونی و به ویژه مانیتور D65 این شرکت برای نمایش بهترین رنگ ها کالیبره شده است.

نسخه Professional Edition گوشی سونی اکسپریا 1 در ژاپن عرضه شد

برای دوربین جلویی این گوشی شرکت سونی قابلیتی به نام Imaging Edge Mobile را در نظر گرفته است با استفاده از یک اپلیکیشن و به صورت بی سیم به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر و ویدیو های خودشان را بین دوربین دیجیتال سونی و گوشی هوشمند خودشان منتقل نمایند. علاوه بر این مورد همچنین قابلیتی وجود دارد تا کاربران بتوانند با اضافه کردن تگ های مختلف و صدای خودشان به تصاویر، آن ها را بیش از پیش پویا تر جلوه بدهند.

نسخه Professional Edition گوشی سونی اکسپریا 1 در ژاپن عرضه شد

تغییر بزرگ دیگر در این گوشی اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از شبکه و ارتباطات اترنت به وسیله پورت Type-C می باشد که متاسفانه شرکت سونی آداپتور این قابلیت را به صورت پیشفرض درون جعبه گوشی قرار نداده است.

یک قابلیت جالب دیگر که برای این گوشی در نظر گرفته شده است امکان پشتیبانی از حالت منظره است که می توان از آن بر روی صفحه نمایش تلویزیون خانگی نیز استفاده کرد و به احتمال زیاد این ویژگی بعد ها به نسخه عادی گوشی اکسپریا 1 نیز اضافه خواهد شد.

در بخش سخت افزاری ما شاهد هیچگونه تغییری نیستیم و مشخصه های سخت افزاری همان پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حاظه داخلی است. باتری این گوشی نیز همان ظرفیت 3300 میلی آمپری را داشته و بر روی آن نسخه Pie اندروید 9 نصب شده است.

قیمت نسخه حرفه ای گوشی اکسریا 1 1320 دلار بوده و فروشش در تاریخ 25 اکتبر 2019 در کشور ژاپن آغاز خواهد شد.

[تعداد: 7    میانگین: 3.6/5]

2 دیدگاه ها

  1. اقا احسان چون درامدشون بالاست
    گوشی میان رده اوپو با پردازنده ۷۱۰فروش تو ژاپن ۳۵۰دلار هست جالبه گوشی اوپو با پردازنده ۷۳۰برای بازار جهانی ۲۹۰دلار هست اسامی گوشی ها یادم نیست خواستی برات بیارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here