نسخه سبز دریاچه ای از گوشی اکسپریا 1 مارک 2 با حافظه رم بیشتر در راه تایوان

3
۳۶,۵۸۵

تا به امروز شرکت سونی گوشی اکسپریا وان مارک 2 را در رنگ های مشکی و بنفش روانه بازار کرده بود اما انتظار می رفت که بلاخره پای رنگ های بیشتری از این گوشی در میان باشد. اکنون نسخه Mirror Lake Green یا سبز دریاچه ای با بازتاب آینه مانند از گوشی اکسپریا وان مارک 2 سر از کشور تایوان در آورده و دست کم تا تاریخ 20 اکتبر یعنی سه روز دیگر (سه شنبه 29 مهر) به دست خریداران خواهد رسید.

بی شک این رنگ جدید نظر خریداران را به خود جلب می کند، اما داستان در همینجا به پایان نمی رسد. نسخه سبز رنگ گوشی اکسپریا وان مارک 2 همچنین با حافظه رم بیشتری در دسترس خواهد بود که بر خلاف دو رنگ قبلی این گوشی که 8 گیگابایت حافظه رم در اختیار داشتند، این نسخه به همراه 12 گیگابایت حافظه رم روانه بازار تایوان خواهد شد.

نسخه سبز دریاچه ای از گوشی اکسپریا 1 مارک 2 با حافظه رم بیشتر در راه تایوان

هنوز مشخص نیست که باید انتظار افزایش قیمت را در این نسخه سبز رنگ داشته باشیم یا خیر، اما اگر این اتفاق رخ دهد چندان عجیب نیست چرا که شاهد ارتقاء سخت افزار داخلی این گوشی هستیم. جدا از افزایش حافظه رم داخلی گوشی، سایر مشخصات گوشی با نسخه ای که پیشتر از گوشی اکسپریا وان مارک 2 به بازار عرضه شده است برابری می کند.

همچنین یک نسخه دیگر از این گوشی با حافظه رم مشابه 12 گیگابایتی قرار است تا پایان این ماه در کشور ژاپن عرضه شود (البته این نسخه مشکی رنگ یا Shade of Black خواهد بود)، بنابراین این امکان وجود دارد که در آینده ای نزدیک، نسخه های بیشتری از این مدل خاص گوشی را برای بازار جهانی شاهد باشیم.

نظر شما چیست؟ کدام رنگ از گوشی اکسپریا وان مارک 2 توجه شما را به خود جلب کرده است؟

[تعداد: 4    میانگین: 5/5]

3 دیدگاه ها

  1. یا خدا واقعا زیباست،امیدوارم بنجل سازان چینی خصوصا شیافومی از این رنگ خاص و زیبا برای گوشی هاش استفاده نکنه

    پاسخ

    reza گفته:
    ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ساعت: ۱۰:۵۹

    شیائومی بنجل ساز نیست داداش گلم
    چرا چنین حرفی میزنی؟
    داداشم ۴ ساله گوشی شیائومی داره. گوشی رو ترکونده ولی آخ نگفته. پسر خاله م و ۳ تا از دوستام هم سری نوت شیائومی رو دارن.
    گوشی های اقتصادی سری نوت ۷ و ۸ و ۹ رو ببین. در حال حاضر سری نوت ۸ و ۹ توی ایران خیلی فروششون بالاست و در سایر کشورها هم محبوبن. هر کی داره راضیه. هم دوربین و هم مشخصات سخت افزاری با توجه به قیمتش عالیه. انصافا سگ جون هم هستن.
    سامسونگ A01 با داخلی ۱۶ و رم ۲ داره ۴ تومنه!
    A10 توی ایران داره میرسه به ۵ تومن
    تعصب چیز خوبی نیست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here