پرچمداران 2017 سونی آپدیت جدیدی را دریافت کردند

11
۳۳,۵۵۸

تقریباً دو سال پیش در چنین روزهایی بود که سونی موبایل، اکسپریا XZ Premium را در ایران عرضه نمود. از آن روز دو سال می‌گذرد که دیگر نه سونی موبایلی در ایران وجود ندارد، نه گوشی‌های اکسپریا. اما همچنان مدل‌های قدیمی در دستان مشتریان وفادار سونی در ایران زنده هستند.

با وجود گذشت 2 سال از عرضه اکسپریا XZ Premium این اسمارت‌فون همچنان تحت حمایت نرم‌افزاری سونی قرار دارد. امروز کاربران این گوشی در کشورهای مختلف شاهد انتشار یک به روزرسانی سیستمی جدید بودند. این به روزرسانی علاوه بر اکسپریا XZ Premium، برای اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 Compact نیز عرضه شد تا سه پرچمدار سال 2017 سونی همگی آپدیت را بدست آورده باشند.

این به روزرسانی که از آن صحبت می‌کنیم، جدیدترین آپدیت از اندروید 9.0 است که سونی با شماره ساخت 47.2.A.10.80 ارائه کرده است. مطابق انتظارات، آپدیت جدید این سه گوشی برای ارتقای پچ امنیتی دستگاه عرضه شده که تاریخ پچ امنیتی را به روز 1 ژوئن به روز می‌کند.


این به روزرسانی به منطقه رام گوشی شما بستگی دارد. شما میتوانید با مراجعه به سرویس آپدیت یاب اکسپریان، از وضعیت لحظه به لحظه آپدیت گوشی های سونی مطلع شوید. برای ورود به سرویس آپدیت یاب اکسپریان از لینک زیر استفاده کنید.

ورود به سرویس آپدیت یاب اکسپریان

[تعداد: 2    میانگین: 4/5]

11 دیدگاه ها

  1. آقای معراجی، لطفا اگه امکان داره یه راهنمایی بکنین برای ما که رام خاورمیانه ایم،۶ ماهه هیچ آپدیتی نگرفتیم. منتظر بمونیم تا آپدیت بیاد، یا فلش بزنیم؟ کدوم رام از همه پایدارتره؟تو کدوم رام مشکل وای فای نیست؟

    پاسخ

  2. اپدیت آندروید ۱۰ برای xz1 نمیاد چون پرچمدارهای متعددی بعدش اومدن
    از XZ2 ،XZ3 ,XZ4 ,تا الان که شده اکسپریا ۱
    و عملا اسنپ ۸۳۵ هیچ شانسی نداره برای اپدیت
    چون ۸۴۵ و ۸۵۵ هستن تو بازار
    و نکته آخر اینکه اپدیت آندروید ۱۰ گوگل بیشتر برای هماهنگ شدن با گوشیهای تمام صفحه با ناچ بهینه شده و مدل قدیمیها شانسی ندارن ….

    پاسخ

  3. جناب معراجی یه پستی کار کنید بی زحمت که نحوه آپدیت دقیق و مناسب ترین رام اندروید ۹ رو برای xz premium قرار بدید. پوسیدیم توی اندروید ۸ خاورمیانه. پچ امنیتی هیچی نمیاد. مشکل وای فای هم زیاد شده. تشکر

    پاسخ

  4. برای xz1 و xz3 اونجور که متوجه شدم اندروید Q منتشر نمیشه،z5 و z3 رو در نظر بگیرید پشتیبانیشون مساوی بود با پرچمدار نیمه ی اول همون سالی که عرضه شدن، ولی اونا به جای استفاده از اندروید بروز زمان عرضه یه نسخه قبلشو داشتن و ۲ تا اپدیت نرم افزاری اندروید دریافت کردن که یه جورایی هم مورد بحث بود هم صحیح بود طبق اپدیت های پرچمدارا(۲ اپدیت بزرگ برای هر گوشی حتی با اینکه توی بازه ی ۲ ساله بودن) ولی xz1 و xz3 با اندروید یه نسخه بالاتر از پرچمدار نیمه ی اول روانه ی بازار شدن، حالا اندروید ۷ سپس ۸ و در اخر ۹ برای xz premium ه میشه ۲ تا با پردازنده ی SD835 ولی همون سخت افزار روی Xz1 هم هست که باعث میشه طبق تجربیاتم بگم که برای xz1 اندروید Q یا عرضه نمیشه، یا اگر عرضه بشه برای XZ P هم عرضه میشه یا هم منطقا تو بازه ی ‌‌۲ ساله صرفا برای xz1 عرضه میشه!!

    پاسخ

    EmirisM.98 گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ساعت: ۰۲:۵۹

    با عرض معذرت xz3 اندروید R منتشر نمیشه و در هاله ای از ابهامه به نظرم!

    پاسخ

    Armin گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۰:۳۶

    ربطی نداره xz1 ده رو میگیره چون با ۸ اومده

    پاسخ

  5. کسی میدونه این اپدیتی که میکنیم چه تغییراتی ایجاد میشه تو گوشی؟

    پاسخ

    احسان گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۲:۱۲

    چیز خاصی عوض نمیشه رفیق فقط پچ امنیتی به روز میشه که امنیت دستگاه بالاتر میره و باگ ها برطرف میشه یعنی مشکلات نرم افزاری گوشی که گزارش دادن کاربرا برطرف میشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here