پیش فروش گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 در اروپا؛ هدفون هدیه بگیرید

4
۲۵,۰۸۶

ژاپنی ها تصمیم گرفته اند تا از امروز گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 را در اروپا به فروش برسانند و هدایای خوبی هم برای بازار های مختلف در نظر گرفته اند. این گوشی از امروز برای پیش خرید با قیمت 899 یورو / 799 فرانک در دسترس بوده و مدت پیش خرید تا تاریخ 19 اکتبر (28 مهر) هم ادامه خواهد داشت.

آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و یونان با پیش خرید این تلفن همراه هوشمند یک جفت ایرفون سونی WF-1000XM3 از نوع تمام بی سیم و مجهز به سیستم نویز کنسلینگ به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. کشور های دیگر مانند دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد نیز قادر خواهند بود تا یک هدفون رو گوشی از نوع سونی WH-1000XM3 را که باز هم مجهز به سیستم نویز کنسلینگ است به عنوان هدیه دریافت کنند. در بازار تمامی این کشور ها، کامپکت فون جدید سونی در سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری در دسترس بوده و هدفون ها و ایرفون ها تنها در رنگ مشکی موجود خواهند بود.

پیش فروش گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 در اروپا؛ هدفون هدیه بگیرید

طرفداران گوشی های سونی در بازار کشور بریتانیا کبیر قادر خواهند بود تا با پیش خرید پرچمدار جدید این شرکت، هدفون نویز کنسلینگ سونی WH-H910N را به صورت رایگان دریافت کنند. خود گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 تنها در دو رنگ مشکی و آبی در این کشور در دسترس خواهد بود. هدیه ها برای مردم لهستان در سه نوع مختلف در دسترس خواهد بود که به انتخاب خودشان می توانند بین هدفون های سونی WF-SP800N یا سونی WH-XB900 و اسپیکر SRS-XB33 یکی را انتخاب کنند. طرفداران شرکت سونی در کشور روسیه هم می توانند با این پیش خرید یک عدد ایرفون بی سیم سونی WF-XB700 را به رایگان دریافت نمایند. تمامی مدل های گوشی جدید سونی در تمامی کشور های اروپایی به صورت دو سیم کارت همزمان به فروش خواهند رسید.

به نظر شما اگر این گوشی در ایران به فروش می رسید، هدیه سونی برای ایرانیان چه چیزی بود؟

[تعداد: 2    میانگین: 3/5]

4 دیدگاه ها

  1. این دفعه فروش خوبی تجربه میکنه شک ندارم
    اگه تو ایران بود احتمالا جایزه اش یک دوربین دیجیتالی بود شاید هم هدفون بی سیم بود

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ساعت: ۰۱:۱۷

    بنده هم امسال به سونی امیدوارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here