کنفرانس سالانه WWDC اپل؛ watchOS 9 معرفی شد

0
۵۲,۹۹۲

اپل امروز و در مراسم WWDC به ‌روزرسانی آتی watchOS 9 خود را به صورت پیش نمایش به کاربران نشان داد. به‌ روزرسانی جدید شامل بهبود هایی در صفحه‌ های ساعت ، برنامه تمرین ، مراحل خواب ، اولین نمونه از نوع AFib History و ردیابی دارو است.

watchOS 9 شامل چهار صفحه ساعت جدید است. اینها عبارتند از Lunar، Playtime ، Metropolitan و Astronomy. در WatchOS 9 همچنین شاهد به‌ روزرسانی‌ هایی برای واچ‌ فیس‌ هایی هستیم که از قبل روی ساعت وجود داشته اند. چهره پرتره اکنون جلوه عمق را بر روی عکس ‌های گربه‌ ها ، سگ‌ ها و مناظر برجسته می ‌کند. در حالی که برخی از ساعت ‌های کلاسیک مانند Modular ، Modular Compact و X-Large اکنون دارای رنگ ‌ها و گرادیان ‌های قابل تنظیم پس ‌زمینه هستند.

اپلیکیشن Workout برای نمایش اطلاعات و معیار های بیشتر به روز شده است. اضافه شدن تمرینات سفارشی به شما امکان می دهد یک تمرین ساختار یافته با فواصل مختلف و استراحت سفارشی بین آنها ایجاد کنید. هشدار های جدید ، از جمله سرعت ، قدرت ، ضربان قلب و آهنگ نیز می تواند به این بخش اضافه شود.

کنفرانس سالانه WWDC اپل؛ watchOS 9 معرفی شد

برای ورزش های سه گانه ، اپلیکیشن Workout اکنون از یک نوع تمرین جدید چند ورزشی پشتیبانی می‌ کند که به طور خودکار بین هر رشته از تمرین ‌های شنا ، دوچرخه‌ سواری و دویدن جا به جا می شود و با استفاده از حسگر های حرکتی الگو های حرکتی را تشخیص می‌ دهد.

برای دوندگان ، WatchOS 9 اکنون معیار های دویدن اضافی ، از جمله طول گام ، زمان تماس با زمین و نوسان عمودی را نشان می ‌دهد تا به بهبود دویدن شما کمک کند. کسانی که در مسیر های پر استفاده می دوند ، اکنون می توانند با بهترین یا آخرین نتیجه قبلی خود رقابت کنند. یک حالت گام ‌به ‌گام جدید سرعت مورد نیاز برای یک هدف مسافتی و زمانی انتخابی را به شما می‌ گوید.

اپل با معرفی مراحل خواب ، ردیابی خواب را بهبود بخشیده است. اپل واچ اکنون می‌تواند اطلاعات REM ، Core و Deep sleep را در برنامه ارائه دهد.

کنفرانس سالانه WWDC اپل؛ watchOS 9 معرفی شد

در مرحله بعد، watchOS 9 تاریخچه AFib (فیبریلاسیون دهلیزی) را برای کسانی که فیبریلاسیون دهلیزی در آنها تشخیص داده شده است را به ارمغان می آورد. اپل واچ اکنون می‌تواند ضربان قلب شما را برای AFib ردیابی کند و نشان دهد که ضربان قلب چقدر نشانه‌ های AFib را نشان می‌دهد. کاربران اعلان ‌های هفتگی و تاریخچه دقیق را در برنامه Health دریافت خواهند کرد. PDF آن را می توان دانلود کرد تا با پزشکان به اشتراکش گذاشت.

در نهایت ، در watchOS 9 بخش دارو ها نیز شده است که به شما امکان می‌دهد دارو ها و مکمل‌های خود را همراه با زمان ‌بندی و یادآوری برای مصرف آنها مدیریت و ردیابی کنید. در ایالات متحده ، در صورت وجود تداخلات حیاتی احتمالی با داروهایی که در برنامه Health اضافه کرده ‌اند ، هشدار دریافت خواهید کرد.

از دیگر ویژگی ‌های جدید می‌توان به تشخیص کیک ‌بورد و امتیاز SWOLF برای شناگران ، پشتیبانی از اپلیکیشن Home در Family Setup ، Quick Actions جدید ، Apple Watch Mirroring برای کنترل ساعت از طریق ویژگی‌ های کمکی آیفون و اعلان‌ های باز طراحی‌ شده اشاره کرد.

کنفرانس سالانه WWDC اپل؛ watchOS 9 معرفی شد

watchOS 9 در اواخر سال جاری بر روی مدل های سازگار اپل واچ در دسترس خواهد بود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here