گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone Duel 2 مجهز به دو فن و دو پورت شارژر معرفی شد

1
۲۶,۲۰۸

به دنبال عرضه تلفن همراه مخصوص گیمینگ شرکت لنوو با نام Legion Duel در سال گذشته ، این شرکت این بار با نسخه دوم این تلفن همراه محبوب پا به عرصه گیمینگ گذاشته است. این بار ویژگی های برجسته این تلفن همراه شامل پورت های شارژ دوگانه ، فن های خنک کننده دوگانه ، دو موتور خطی برای لرزش طبیعی تر و دو جفت محرک شانه اولتراسونیک می شوند. لنوو مجددا از یک دوربین سلفی پاپ آپ آن هم در طرفین گوشی استفاده کرده است که البته این دوربین رزولوشنی 44 مگاپیکسلی داشته و سنسور آن ساخته سامسونگ می باشد.

صفحه نمایش AMOLED این تلفن همراه با حفظ نرخ تازه سازی 144 هرتز و پشتیبانی از +HDR10 در نسخه قبلی ، اکنون به اندازه 6.92 اینچ ارتقاء یافته است. برای دقت بیشتر ، وضوح تصویر همچنان به رزولوشن FHD پلاس (1080 در 2460) محدود شده است. این پنل اکنون از حداکثر روشنایی 1300 نیت پشتیبانی می کند ، دیگر خبری از حاشیه های بالا و پایین در این تلفن همراه نیست ، چرا که دیگر نیازی به بریدگی دوربین سلفی نیست و دوربین به همراه بلندگو های استریو در لبه کناری قرار دارد.

Legion Duel 2 یک تلفن گیمر محور است و دارای یک سیستم کنترل فوق العاده متفاوت است. در نمایشگر دو نقطه لمسی حساس به فشار وجود داشته و همراه با آن ها شاهد استفاده از دو جفت ماشه اولتراسونیک شانه مانند در قاب کناری و یک جفت کلید خازنی در پشت دستگاه هستیم.

گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone Duel 2 مجهز به دو فن و دو پورت شارژر معرفی شد

طراحی پشتی نیز با طراحی به شکل دو مربع قطع شده توسط یک پنل شیشه ای که در آن دوربین ها ، فن های خنک کننده و آرم RGB Legion این دو بخش را از یکدیگر جدا کرده است واقعا بی نظیر می باشد. مانند سال گذشته شاهد استفاده از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور عکاسی زاویه گسترده 16 مگاپیکسلی در بدنه پشتی دستگاه هستیم.

دو فن روی بدنه پشتی دستگاه به طور همزمان کار می کنند و قسمت پایین هوای گرم را وارد می کند و آن را از طریق مخزن حرارتی مس عبور می دهد در حالی که فن بالایی به عنوان یک اگزوز عمل می کند. لنوو از پیشرفت 30 درصدی در بهره وری حرارتی در مقایسه با اولین گوشی لژیون نیز خبر داده است.

گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone Duel 2 مجهز به دو فن و دو پورت شارژر معرفی شد

سیستم روی تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 وظیفه نیرودهی به این دستگاه را داشته و با 12 یا 16 یا 18 گیگابایت حافظه رم جفت می شود. گزینه های ذخیره سازی نیز شامل ظرفیت 256 و 512 گیگابایت است. باتری 5،500 میلی آمپر ساعت این دستگاه بین دو سلول 2750 میلی آمپری تقسیم می شود تا شارژ شدن سریع تر صورت بگیرد.

شارژ دستگاه از طریق یک پورت سریع 65 واتی تامین می شود و این در حالی است که یک آداپتور اختیاری فوق سریع 90 واتی آن هم به صورت ترکیبی می تواند در عرض 30 دقیقه شارژ 100 درصدی دستگاه را به کاربر تحویل دهد. سیستم محافظت از باتری Lenovo برای تحویل بهینه انرژی و حفظ طولانی مدت باتری ، سرعت گرما و شارژ را کنترل می کند.

گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone Duel 2 مجهز به دو فن و دو پورت شارژر معرفی شد

شرکت لنوو برای پشتیبانی از امکانات گیمینگ و تجربه کاربری از رابط اختصاصی کاربری خودش با نام Lenovo ZUI 12.5 که مبتنی بر اندروید 11 است ، بر روی این محصول گیمینگ استفاده کرده است. این گوشی در رنگ های Ultimate Black و Titanium White نیز به فروش خواهد رسید.

Legion Phone Duel 2 در اواخر این ماه در چین عرضه می شود در حالی که عرضه برای کشور های اروپا برای ماه مه برنامه ریزی شده است. قیمت این محصول برای مدل 12/256 گیگابایتی از 799 یورو شروع می شود و برای مدل 16/512 گیگابایتی با یک پایه شارژ همراه ، به 999 یورو می رسد.

[تعداد: 5    میانگین: 2.6/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here