گوشی Redmi K40: تجربه گیمینگ با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر ویژه فقط 309 دلار

8
۱۵,۸۹۴

سری گوشی های Redmi K40 سرانجام در چین رونمایی شدند. این مجموعه از چندین دستگاه شامل مدل عادی ، K40 Pro و K40 Pro Plus تشکیل شده است. حتی مدل غیر پرو نیز دارای ویژگی های بسیار مهیجی است. اما مهمتر از همه ، قیمت این محصولات است که بسیار ارزان هستند. از ویژگی های برجسته Redmi K40 می توان به پنلی از جنس AMOLED و موسوم به E4 و پردازنده اسنپدراگون 870 اشاره کرد.

می توان گفت که تمرکز اصلی شرکت ردمی از زیر مجموعه های شرکت چینی هواوی در هنگام معرفی گوشی Redmi K40 روی نمایشگر آن بود. اما ردمی در نمایشگر Redmi K40 ریسک کرده و این تلفن هوشمند از آخرین نسل از پنل های E4 AMOLED بهره می برد. علاوه بر این ، ویژگی هایی مانند نرخ تازه سازی 120 هرتز نمایشگر ، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز ، فناوری True Tone و لمس با دقت فوق العاده نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در این رویداد ، ویژگی هایی مانند صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی و روشنایی بهتر نیز مورد بحث قرار گرفت.

گوشی Redmi K40: تجربه گیمینگ با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر ویژه فقط 309 دلار

بریدگی دوربین سلفی نیز کوچکتر شده است. این بار فقط با ناچی به اندازه 2.76 میلی متر رو به رو هستیم. به غیر از نمایشگر ، Redmi K40 از سیستم روی تراشه اسنپدراگون 870 استفاده می کند. این یک چیپ ست کاملا جدید است و یک نسخه اورکلاک شده از اسنپدراگون +865 به حساب می آید. بعلاوه ، ردمی برای این گوشی از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی مجهز به سیستم UFS3.1 استفاده کرده است. این تلفن از جدیدترین فناوری WiFi 6 نیز بهره می برد.

گوشی Redmi K40: تجربه گیمینگ با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر ویژه فقط 309 دلار

گوشی Redmi K40 همچنین با ویژگی هایی مانند موتور ویبره خطی X محور و بلندگوی دوگانه با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس و باتری با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت همراه است که به لطف فناوری شارژ سریع MI-FC می تواند با سرعت 33 وات شارژ شود. البته ممکن است دوربین به کار رفته در این گوشی شما را اندکی نا امید کند. اگرچه دستگاه بیشتر کارایی برای گیمینگ و بازی های سنگین دارد ، اما با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی همراه شده است که سنسور به کار رفته در آن از نوع IMX 582 است و دو سنسور دیگر آن به ترتیب از نوع زاویه عریض و ماکرو با رزولوشن های 8 و 5 مگاپیکسلی هستند.

در بحث طراحی ، دستگاه زیبا به نظر می رسد. زبان طراحی از گوشی پرچمدار Mi 11 الگو گرفته شده است. ماژول دوربین بسیار شبیه به Mi 11 است. اما مهمتر از همه ، ضخامت این دستگاه 7.8 میلی متر و وزن آن 196 گرم است که باعث می شود در دست گرفتن آن بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. همچنین سه رنگ برای این دستگاه در زمان خرید در نظر گرفته شده است که شامل Illusion ، Sunny Snow و Black Bright می شود.

قیمت گذاری

گوشی Redmi K40: تجربه گیمینگ با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر ویژه فقط 309 دلار

این تلفن همراه در سه نوع کافینگ شامل: 6 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی ، 8 گیگابایت + 128 گیگابایت ، 8 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 256 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ارائه می شود. قیمت مدل پایه تقریبا 1999 یوان است که این رقم به دلار 309 دلار می شود. قیمت انواع دیگر به ترتیب 2199 یوان (340 دلار) ، 2499 یوان (387 دلار) و 2699 یوان (418 دلار) در نظر گرفته شده است. نسخه 12 گیگابایتی را می توانید با تخفیف ویژه 2499 یوان (387 دلار پوند) برای مدت زمان محدودی خریداری کنید. البته باید در نظر داشته باشید که این گوشی با نام Poco برای بازار های جهانی عرضه خواهد شد که هنوز زمان آن مشخص نشده و قیمت در نظر گرفته دلاری یا پوندی می تواند از قیمت فعلی بیشتر باشد.

نظر شما درباره ردمی K40 یا همان قاتل پرچمداران شماره 4 چیست؟

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

8 دیدگاه ها

  1. سپاسگذارم از توجهتون. مدل Redmi 8 M1908C3IG
    ممنونمیشم راهنمایی بفرمایید و اگه مدلی بهتر می شناسید در این رنج قیمت معرفی کنید.

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ساعت: ۱۶:۵۱

    متاسفانه دیگه این مدل تولید نمیشه و باید به سراغ مدل های جدید تر مثل Redmi 9 و Redmi 9c برید.

    پاسخ

  2. من قصد خرید گوشی رو دارم. ایا گوشی redmi کیفیت مطلوبی داره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ساعت: ۱۳:۳۱

    قصد خرید کدوم مدل رو دارید؟

    پاسخ

  3. سلام . این نمایشگاه بارسلون که توی چین میخواد برگذار بشه ، کی برگذار میشه ؟ سونی گوشی معرفی میکنه توی مراسم ؟ یه توضیحی بدید ممنون

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ساعت: ۰۰:۲۸

    برگزار شد دوست عزیز و متاسفانه نتیجه مثل سال های قبل بود و سونی هم در اون شرکت نکرد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here