در پرچمدار آینده سونی، توجه به کدام بخش از نظر شما اهمیت بیشتری دارد؟

91
۱۲,۶۶۹


کمتر از دو ماه دیگر، با شروع نمایشگاه IFA 2017 سونی از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. سونی در حال حاضر اکسپریا XZ Premium را به عنوان یک فبلت قدرتمند در اختیار دارد اما یک اسمارت فون نسبتاً کوچکتر که در حد و اندازه اکسپریا XZ باشد، خود را برای معرفی در شهریور امسال آماده میکند.

هنوز اطلاعات زیادی از پرچمدار آینده سونی در دسترس نیست اما گمانه زنی های زیادی در مورد آن شنیده میشود. سونی با معرفی اکسپریا XZ Premium یکی از کم انتقادترین گوشی های هوشمند خود در سال های اخیر را معرفی کرد. همین موجب شد انتظارات از سونی برای معرفی یک گوشی هوشمند کم نقص برای نمایشگاه IFA 2017 بیشتر شود.

برای یک پرچمدار قدرتمند، هنوز راه های نرفته زیادی است که سونی باید آن ها را طی کند. پرچمداران سونی کم نقص هستند اما بی نقص نیستند! انتقادات هنوز به پرچمداران سونی وارد است و ما امیدواریم در هر نسل از گوشی های هوشمندی که سونی برای ما معرفی میکند، بهبودهای قابل ملاحظه ای ایجاد شود.

امروز در نظرسنجی هفتگی خود سعی داریم تا نظرات شما را در خصوص پرچمدار آینده سونی جویا شویم. از بین انتقاداتی که این روزها به گوشی های هوشمند سونی وارد می آید، شما بیشتر به کدامیک اهمیت میدهید؟ در حقیقت سوال ما این است که کدامیک از گزینه هایی که در نظرسنجی زیر وارد آمده برای پرچمدار جدید سونی مهم تر است؟ انتخاب خود را از بین گزینه های موجود اعلام کنید و در صورتی که گزینه مورد نظر شما در بین گزینه های موجود نیست، در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

در پرچمدار آینده سونی، توجه به کدام بخش از نظر شما اهمیت بیشتری دارد؟

نتایج

Loading ... Loading ...
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

91 دیدگاه ها

  1. به نظر من سونی تو پرچم دار جدیدش باید تغیراتی بده
    ۱- اسپیکر باکیفیت تر که صداش هم بلند باشه ، مثل htc u11 یا s8 سامسونگ
    ۲- حاشیه گوشی رو کم کنه از بالا و پایین گوشی
    ۳- سخت افزار به روز هم استفاده کنه ، مثل همین xz primum
    یکاری کنه شاخ سامسونگ رو بشکونه ، همینجوری یکی از شاخ هاشو شکونه ها

    پاسخ

  2. من بعد کلی تحقیق و فکر کردن بالاخره گوشی جدیدمو انتخاب کردم.
    با اینکه اولویت اولم سونی بود و طوری به گوشی های قبلی سونی خودم(k310, k510, tipo dual, Xperia z, Xperia z3 )عادت کرده بودم که تصور گوشی دیگه ای غیر سونی برام غیر قابل تصور بود ولی طی این مدت هم از خدمات پس از فروش و کمبود قطعات و سختی تعمیرات و مشکلات خرید و فروش و قیمت گذاری واقعاً به ستوه اومده بودم.
    شاید نتونید تصور کنید کسی که به عشق سونی یک و نیم میلیون پول گوشی داده بخاطر یک اتفاق با یک شکستن lcd یا خراب شدن هر قطعه دیگه ای گوشیش عملاً نیست و نابود میشه.
    نه گارانتی درست و حسابی و نه نمایندگی که گاها تا صدها و هزاران کیلومتر دستت بهش نمیرسه و گوشی نیمه جانی که حتی اگه سالم هم بود به قیمت ناچیزی حتی کسی خریدارش نیست.
    تا s7 از سامسونگ بدم میومد، چندشم می شد اما s8 یک گوشی انقلابیه، گوشی که جلوتر از زمان خودش در حرکته چه از لحاظ طراحی و چه صفحه نمایش و امکانات!
    کافیه کمی به گوشی آیفون ۸ دقت کنید تا بفهمید میگم!
    من متعصب نیستم، آگاهانه تصمیم میگیرم، من طرفدار سونی هستم اما خودم را بیشتر دوست دارم.

    پاسخ

    tohidbig گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۱

    محصول بعدی سونی هم باید علاوه بر صفحه نمایش با حاشیه ی کم یه محصول انقلابی در زمینه باتری باش حجم صدای اسپیکر و دوربین بهتر واقعا معلوم نیست چه دستی پشت پردس که یه شرکت با این همه قدرت سخت افزاری تو زمینه دوربین نمیتونه یه نرم افزار یا نمیدونم دوربینش رو طوری طراحی کنه که درشان نام سونی اونم در زمینه دوربین باش نه مثل حالا که از اچ تی سی و سامسونگ امتیاز کم تر می گیره
    عرضه و پشتیانی محصولات رو هم باید یه فکری به حالش کنه

    پاسخ

    sadegh.a گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۶

    سامسونگ فقط طراحی بهتری داره که البته اون هم سلیقه ایه (به شخصه طراحی s8 رو تحسین میکنم به جز جای حسگرش البته)
    ولی به هیچ عنوان صفحه نمایشش یا حتی دوربینش از xzp بهتر نیست

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۰۶

    دوربین s8 تعداد پیکسل های کمتری داره و شاید در نمایش جزئیات عکس نسبت به xz premium کم بیاره و این تنها برتری دوربین گوشی های سونیه نسبت به s8
    دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال بسیار بهتر از تعداد پیکسل های بیشتر در افزایش کیفیت عکس خصوصاً عکس ثابت موثر هستند.
    در فیلم برداری قبول دارم با لرزشگیر دیجیتال ۵ محوره برتر از رقبا عمل میکنه ولی در مورد عکاسی این قضیه متفاوته.
    در مورد صفحه نمایش، من اولین گوشی سامسونگیم s8 و نمیتونم در مورد صفحه نمایش گوشی های قبلیش نظر بدم و البته شاید با شما باشه که نتونسته من رو به خریدشون متقاعد کنه ولی تکنولوژی ساخت oled با lcd فرق میکنه و پنل s8 در این مورد به اوج تکامل خودش رسیده و کیفیت صفحه نمایشش واقعاً چشم نواز و لذت بخشه!
    سونی هم باید به این سمت بیاد مثل اپل، مثل گوگل و سایرین که میخوان توی بازار رقابت بمونن و تاخیر و مقاومت بیشتر در برابر تغییرات تنها باعث عقب افتادن میشه!

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۲۸

    “در فیلم برداری قبول دارم با لرزشگیر دیجیتال ۵ محوره برتر از رقبا عمل میکنه ولی در مورد عکاسی این قضیه متفاوته.”
    Xperia XZ Premium منظورمه

    miladkheyri گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۰۴

    سونی تو فیلمبرداری عالیه ولی تا وقتی که هنگام فیلمبرداری زوم نکنید، در زمینه زوم بیشتر از برندهای مطرح بازار افت کیفیت داره و لرزش ها خودش رو تو زوم نشون میده، مشکل لرزش هنگام زوم قطعا با لرزشگیر اپتیکال حل میشه ولی دلیل افت کیفیت رو دلیلش رو نمیدونم شاید لرزشگیر اپتیکال تو اونم تاثیر داشته باشه.

  3. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز،میشه لطفا رام اندروید۷.۱.۱ xperia xz اخرین بیلد را داخل سایت بگذارید.یا اگه نمیتوانید حداقل ی لینکی چیزی بزارید در این کامنت…
    خیلی ممنونم

    پاسخ

  4. دیافراگم لنز رو کم کنه مثلا ۱٫۷ این حدود سنسورهای قدرتمندش عکسهای بهتری میگیرن مخصوصا در نور کم و مصنوعی.
    حاشیه رو هم از بالا پایین معقول کم کنه نه که دیگه جای برای گرفتن گوشی نداشته باشی و به جاش از صفحه برای نگه داشتن گوشی استفاده کنی.
    رابط کاربری هم کمی دست و روش بکشه کمی امکاناتش بیشتر بشه
    این استامنیا مود رو هم کاری کنه بیخودی همه برنامه ها را نبنده حتی اگه تو لیست اضافشون کرده باشی که با اینا کاری نداشته باشه.
    وزن هم کم بشه از متریال کامپوزیتی استفاده کنه وزن حدود ۱۴۰ ایده ال گوشیه کمتر چه بهتر.
    محل قرار گیری دوربین رو هم وسط بزاره از پشت و فلاش قویتری بزاره.
    صفحه رو باید بهتر کنه هنوز از زاویه کنتراست کم میشه و عیب بزرگیه. نه مثل اون برند اغراق آمیز. معقول و طبیعی مثل آیپدی که دارم که اونم IPS ولی از زوایه ها کنتراست کم نمیشه.
    در کل نرم افزاری برام اهمیت بیشتری داره جون سخت افزاری خوبه و قدرتمنده

    پاسخ

  5. چیزی که مهمه اکثرا ازش گله دارن خودمم برام مهمه لرزیشگیر اپتیکاله واقعا حیفه با این سنسور
    و مهم تر از لرزشگیر این اپدیت های خوب از نظر سرعت آپدیت ، و بد بخاطر کیفیت و باگ های مسخره
    بهتره سونی دیر به دیر اپدیت بده ولی درست و حسابی بدون باگ
    حاشیه و زیبایی گوشی سلیقه ای و جز مسائل فرعی محسوب میشه

    پاسخ

  6. من خودم دوست دارم
    کلفتی گوشیم ۱ سانت باشه عوضش
    دوربینش در حد سری آلفا باشه
    صداش در حد واکمن های کاست خور باشه
    باطریش هم ۱ هفته دوام بیاره
    زد آب و ضد ضربه واقعی باشه

    پاسخ

    kian13 گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۷

    یک هفته رو خوب اومدی داداچ!

    پاسخ

  7. سلام،
    یه سوال دارم از مدیران یا دوستان ممنون میشم جواب بدید. کسی می تونه با دلیل پیش بینی کنه که آیا سونی از سنسور تشخیص چهره سه بعدی یا سنسور اولتر سونیک کوالکام در پرچمدار بعدیش استفاده می کنه یا نه؟؟ چون در غیر اینصورت منظر نمی مونه و پرمیوم میخرم..!

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۶:۲۷

    بنظرم هیچ سنسور امنیتی بهتر و سریعتر از حسگر اثرانگشتش نیست. مطمئن باش اگرهم بزاره باز برای من(بخاطر لحظه ای بودن، ) اثرانگشت در اولویت قرارمیگیره

    پاسخ

    ArminAbdi گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۲۵

    سنسور اولتراسونیک کوالکام در بهترین حالت تو پرچمدارای سال بعد استفاده میشه

    پاسخ

  8. امیدوارم سونی تو پرچمدار بعدی سیستم سیمکارت هیبریدی رو کنار بذاره
    چون این اتفاق باعث شد من به کل از ارتقا z5premium به XZpremium پشیمون بشم

    پاسخ

    FADAKAR~25 گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۹

    ۱۰۰%باشما موافقم
    این نوع درگاه هارو دوست ندارم احساس میکنم محدودیت دارم وراحت نمی تونم از بی نهایت حافظه با دوتا سیمکارت لذت ببرم

    پاسخ

  9. سونی واقعا باید یه فکری به حال دوربین و رابط کاربریش بکنه…
    چند روز پیش دوربین s7 edge و xz رو مقایسه کردیم… الحق تصویر s7 شارپ‌تر بود. نمی‌دونم مشکل از کجاست که گوشیای دیگه با سنسور سونی عملکرد بهتری دارن تا خود سونی!

    راجع به رابط کاربری کهنه‌ی سونی هم که حرف نزنیم بهتره! واقعا چه فرقی بین رابط z با xz Premium هست؟

    پاسخ

    FADAKAR~25 گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۱۰

    ۱۰۰%موافقم
    کاملا درسته..

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۳

    شما دیگه فرقا رو نمیبینی تقصیر سونی نیس
    مشکل از خودتونه

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۹

    نه بابا

    پاسخ

  10. با سلام از طرف دارهای سونی هستم اما……
    اینجور مدیریت سونی باز هم جواب گو نیست و به سود دهی نمیرسه
    اینکه طراحی رو به کمال رسوند خیلی خوبه ولی باعث تکراری شدن میشه من واقعا تحسین میکنم طراحی کم نظیر سونی رو که همه رو به الگو گرفتن از این شرکت وادار میکنه جنس بدنه عالیه اما طراحی تکراری
    ۱٫استفاده کم این شرکت از صفحه نمایش واقعا حاشیه دیگه جایی تو بازار امروز نداره
    ۲٫بعد از فناوری جالب و عالی مقاومت IP57سری z که واقعا یک تحول عظیم بود چندان فناوری چشم گیری اجرا نکرده
    *البته به جز دوربین با نرخ بالا که جای خود داره*
    ۳٫همه شرکت ها از لنز سونی استفاده میکنن حتی سامسونگ ولی نتیجه مقایسه ها واقعا نا امید میکنه
    ۴٫فناوری جدید مثل HTC U یا بقیه شرکت ها که از صفحه نمایش خمیده استفاده کردن یه فناوری جدید میتونه تکون خوبی به بخش موبایل سونی بده
    ۵٫شارژ بی سیم باید حداقل در پرچم دار باشه که کمبودش احساس میشه
    ۶٫و یک ضعف دیگه قطع شدن راه z ultra یکی از موفق ترین ها به نظر من اگه سونی ادامه میداد سیر تکاملیئZ ultra میتونست رغیب سر سخت سری نوت سام باشه با اضافه کردن قابلیت S PEN
    ۷٫به کار گیری واقعیت افزوده در گوشی جدید
    ۸٫حسگر اثر انگشت التراسونیک کوالکام
    ۹٫دوربین دوگانه
    ۱۰٫حذف جک ۳٫۵ میلی متری و به کارگیری هدفون بي‌ سيم

    پاسخ

    FADAKAR~25 گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۱۲

    به جز حذف جک بقیه نظراتون رو با شما موافقم

    پاسخ

    sina.b گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۳۰

    شاید همه حتی خود شما هم براتون پیش اومده گره خوردن سیم پیچیدن سیم توی هم و خراب شدن قطع شدنش و از همه مهمتر زیبای ظاهری و سهولت استفاده اینکه بازم بخاطر آهنگ گوش کردن حتما به شما سیم وصل باشه یکم تو این رشد تکنولوژی عقب افتادگی محسوب میشه به نظر من حذف جک گزینه خوبیه هم میتونه توی طراحی چشم گیر باشه هم استفاده آسون یه هندزفری وایرلس با کیفیت و بی سیم حتی یکم با قیمت بیشتر بهتر استفاده از چند هندفزی سیمی البته نظر من نظر شما هم محترمه.

    پاسخ

    Mortazavi گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۴۴

    در مورد طراحی مخالفم چراکه surface loop بی نظیر و اگه کلا عوض بشه عقبگرد
    ۱.حاشیه کاملاً موافقم
    ۲.کاملامخالفم نوآوری های سونی از سری x عالیه مخصوصا تو زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
    ۳.۳.دوربین سونی تو روز با اختلاف بهترین ولی تو شب مشکل داره که امیدوارم با دوربین دوگانه حلش کنه
    اما گل سرسبد حرفات بحث زی الترا بود که حذف اون بزرگترین دیوونگی سونی بود و این گوشی میتونست با تکامل هایی مثل دالبی ویژن،دوربین قوی تر با فلش،کاهش حاشیه ها، رزولوشن Qhd, استفاده از قلم مخصوص، فناوری hdr و… به یه رقیب جدی برای آیپد و حتی سورفیس فون تبدیل بشه.

    پاسخ

  11. ماشاءالله یکی دو تا نیست که مشکلات…
    به نظرم خودم و چیزی که از کامنت ها برداشت کردم اینه که باید سونی کلا بکوبه از نو بسازه….
    دقیقا کاری که سامسونگ توی s6 انجام داد و هر سال کم نقص تر از پارسال میشه لعنتی

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۰

    کم نقص!!!!!!

    پاسخ

  12. دوستانی که XZ دارن، خواهشا یک ساعت ازش استفاده کنن، بعد برن تو CPU-Z ببینن دمای گوشی چقدره
    بخدا داغ میکنه
    بردم رام رسمی هم ریختن با آخرین آپدیت، ولی بازم داغ میکنه
    حالا اگه سه یا چهار ساعت استفاده ی معمولی کنین ازش، مصلا برید تلگرام و اینستاگرام و کلش، بعد دمای گوشی رو چک کنید، برای من که دیگه ۳۸ درجه کلا نشده بعد از اندروید ۷٫۱٫۱
    لطفا بررسی کنین، بفهمم مشکل کلا برای XZ هست یا فقط من این مشکلو دارم

    پاسخ

    sinaolaei گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۲۵

    *مثلا :/

    پاسخ

    rezayahyavi گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۴۰

    Z3+ من۶۰ درجه هست
    به نظرم ۳۸ خوبه

    پاسخ

    FADAKAR~25 گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۱۴

    🙂
    ۶۰C

    پاسخ

    sinaolaei گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۰۶

    وقتی کار نمی کنم ۳۸ عه، وقتی کار می کنم به ۵۳ هم میرسه….

    پاسخ

  13. نه واقعاً هیچکدوم.
    به نظر من همه چیز پرمیوم بی نقصه، من از پرچمدار آینده سونی فقط استفاده از جدیدترین سخت افزار و حافظه داخلی پرسرعت و بیشتر رم چهار خوبه، ارتقای کیفیت تصویر که تازه همین xz واقعاً بی‌نظیره نمایشگرش و از همه مهمتر سالی یک پرچمدار و یک فبلت ۴k و یک میانرده ۵اینچی نه کامپکت.

    پاسخ

  14. من به امید دوربین دوگانه ۱۹_۱۰ مگاپیکسلی منتظر خریدشم ولی اضافه شدن لرزشگیر اپتیکال و کلا پیشرفت دوربین بسیار بسیار واسم مهم.
    سنسور تشخیص چهره هم ان شا الله گذاشته میشه.
    صدای اسپیکر هم کمه و جاداره مثل کیفیت زیاد بشه.
    حاشیه هم خیلی واسم مهم نیست ولی خوب هرچی کمتر باشه صفحه بزرگتر میشه و تجربه تصویری بهتری داره.

    پاسخ

  15. *انتقادات هنوز به پرچمداران سونی وارد است*
    خدا خیرتون بده توروخدا این جمله رو توگوش بعضی از بچه های بازدیدکننده از سایت بکنید که فکر می کنن با خریدن یه گوشی میانرده سونی ارث باباشونه و کسی نمی تونه انتقاد کنه و سریع فرهنگ پایین خانوادگی شونو به رخ می کشند.

    پاسخ

  16. برای موفق شدن و فروش بییشتر نمشه فقط روی یه قابلیت فوکوس کرد. سونی به خیلی از موارد نیاز داره
    – لرزشگیر اپتیکال
    – گشودگی دیافراگم بهتر
    – بلندگو هایی مسلما با میزان صدای بیشتر
    – در جا نزدن روی رم ۴ گیگ برای چند سال
    – کم کردن حاشیه
    – کاربردی کردن و لطافت دادن به رابط کاربری
    – باتری با میزان شارژ دهی بهتر
    – افزایش امکانات رابط کربری و رابط کاربری دوربین
    – افزایش امکانات فیلم برداری بیشتر
    – صفحه نمایش qhd با براقیت بیشتر
    – در نسخه های دو سیم هیبریدی بودن گوشی
    – طراحی نرم تر و زیباتر. سونی می تونه با حفظ همین طراحی اما تغییرات جزیی به یک طراحی بسار زیبا در عین سادگی برسه
    – و تبلیغات بیشتر

    پاسخ

    startend گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۴۴

    هیبریدی نبودن

    پاسخ

  17. من به حاشیه کمتر و طراحی جدید رای دادم چون از همه مهم تره ولی گزینه “استفاده از لرزشگیر اپتیکال و اضافه کردن قابلیت های جدید به دوربین” هم بسیار حیاتیه
    متاسفانه با اینکه سونی بهترین سنسور خودش رو در پرچمدارش استفاده کرده بخاطر نداشتن لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم بسته در مقایسه ها کم میاره! ولی جالبه بدونید که انقدر این سنسور عالیه که با همه این موارد باز هم توی عکسبرداری در تاریکی خوب عمل کرده برخلاف چیزی که آدم از همچین ماژولی انتظار داره!

    برای پرچمدار شهریور سونی چند تا تغییر مهم باید اعمال بکنه که اولین مورد تغییر طراحی و حاشیه کمتره دومین مورد تغییر زیاد در ماژول دوربینه مثل اضافه کردن لرزشگیر یا استفاده از دوربین دوگانه و…
    سومین مورد هم تغییر قابل توجه در رابط کاربری هست که واقعا دیگه خیلی تکراری شده! به عنوان کسی که چندین ساله گوشی سونی داره بخاطر همین رابط کاربری کاملا تکراری حاضر نیستم مثلا ۲ میلیون بدم پرچمدار جدیدش رو بخرم چون تغییر خاصی بجز افزایش قدرت پردازنده و بهبود جزئی دوربین حس نمیشه!
    چهارمین مورد هم بهبود باتری و اسپیکر های دستگاهه که مورد اول رو اکثر سایت ها به عنوان نقطه
    و اگر بخواد صفحه فول اچ دی ۵٫۲ اینچی و رم ۴ گیگ هم دوباره برای این گوشی بزاره بنظر یک عقب گرد به حساب میاد نسبت به XZP بهتره از صفحه QHD استفاده بکنه

    پاسخ

  18. جالب اینجاست که قبلا اگر کسی از حاشیه ایراد میگرفت همه میخوردنش ولی مثل اینکه الان حاشیه مهم شده.
    به هر حال ، باتری حرف اول رو میزنه تا تغییر شکل. ظاهر رو همه بلدن عوض کنن. وقتشه که سونی گوشی رو با یک ماندگاری عالی معرفی کنه و البته چند ویژگی خاص که مختص هر گوشی پرچمدار هست.

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۰

    بلی دوست عزیز!
    كاملا درست میگی، چرخش قهرمانانه بعضی دوستان در این سایت واقعا گاهی آدمو شگفت زده میکنه….

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۴

    و راستش یادم رفت بگم:
    بعضی از دوستان رو از زمان معرفی XZ Premium ندیده بودم، باز می بینم افتخار حضور و اظهار نظر دادند!

    پاسخ

  19. توی پرچمدار جدید به نظر من باید چهارتا مورد رو لحاظ کنه که دوتای اول به نظرم ضروری تره:

    ۱) کم کردن حاشیه ها با یه طراحی زییا

    ۲) بهبود عکاسی در شب (طوری که حداقل در حد و اندازه رقبای خودش باشه حالا به هر نحوی که خودش میدونه یا باز تر شدن دیافراگم یا ois یا دوربین دوگانه…)

    ۳) اضافه کردن حالت پرتره به دوربین

    ۴) یه دستی هم به سر روی رابط کاربری بکشه
    به خصوص تنظیمات بیشتر دوربین

    پاسخ

  20. لطفا در مورد امکانات انحصاری تلویزیون های سونی هم مقاله تهیه کنید. مثلmotionflow و پردازنده های اختصاصی مثل ۴k x1 processor

    پاسخ

    ..... گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۳۵

    چه ربطی به موضوع داشت الان این سؤال 😐

    پاسخ

    Meisam Hp گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۲۴

    کجا بگم این سوال رو باید یه جا گفت که بازدید بالاست. از سوالات کلیشه ای و تکراری و غر زدن بعضیا خیلی بهتر و سازنده تره.

    پاسخ

  21. سونی باید هرچی هستو کلا بکوبه از نو بسازه ،
    مثل سامسونگ زمان اس ۵ و بازسازی عجیب تو اس۶ که ترکوند و تو اس ۷ همه نقصاش رو پوشش داد

    پاسخ

    ..... گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۰

    البته نوت ۷ کلا دگرگون شد، از بش ویژگی های مهم و کاربردی داشت که طاقت نیورد طفلکی و جزغاله شد 😉

    پاسخ

  22. بنظر من حاشیه ها زیاد نیست، خیلی هم به اندازه است تنها چیزی که منو راضی نمیکنه حافظه داخلی گوشیه و دوربینه که زیاد بهینه نیست از نظر نرم افزاریه

    پاسخ

  23. بنظر من سونی باید رو بخش نرم افزاریش بیشتر کار کنه،نمیگم بیاد رابط کاربری رو عوض کنه،اما تو سال ۲۰۱۷واقعا یه سری چیزها تو گوشی های سونی کمبودشون احساس میشه مثل امکانات دوربین از جمله تنظیمات بیستر سرعت شاتر،گرفتن عکس با نسبت تصویر۱:۱،اچ دی ار نه چندان قدرتمند،قابلیت هایی مثل گرفتن عکس پشت سر هم و تولید گیف(قابلیتی مشابه ال جی) یا ادغام کردن دو عکس و…
    یه سری دستورات حرکتی مثلا واسه فینگرپرینتر درست کنه،همچنین یه سری دستورات حرکتی برا دابل تب بوجود بیاره،رکورد اسکرین رو برگردونه،تغیر فونت و…
    لرزشگیر اپتیکال حتما باید بیاد،دوربین دوم با لنز واید تر بنظرم کارابیش بیشتر میتونه باشه
    در اخر هم باتری قدرتمندو حجم صدای بیشتر اسپیکر

    پاسخ

    cfcenterx گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۵۷

    دقیقا موافقم با نظرت

    پاسخ

  24. سلام.شما که از همه چیزش ایراد گرفتین.آقا سونی فقط مشکل صدا داره. صداش نه قویه وباس هم نداره.درکل نسبت به برندهای دیگه از نظر من بهترینه.

    پاسخ

  25. به نظر من گوشی های سونی مشکلی ندارن از نظر طراحی، فقط باید رو دوربین بیشتر کار بکنن دیافراگم دوربین رو بیاره رو ۱٫۵ یا ۱٫۷ و لرزش گیره اپتیکال بذاره حرف نداره
    و یه مشکل دیگه هم اینه ک کیفت اسپیکر های استریو مثل سایر برندها نیست من خودم XZ دارم با آیفون ۷ مقایسه کردم آیفون ۷ واقعا اسپیکراش عالیه هم صدای بالا هم واضح تر همBASS عالی ولی درکل چ خوب چ بد همیشه سونی، تا وقتی ک گوشی تولید کنه فقط سونی به هیچ برندی عوض نمیکنم

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۲۶

    آیا شماکه از مشکل دیافراگم ۲آگاهی از مشکلات دیافراگم ۱٫۷هم آگاهی یا نه؟

    پاسخ

  26. حالا زراححیو بدون حاشیه کنه ک خوبه و عالی ولی بعد از اون حتما حتما حتما گوشیهای سونی واقعا لرزشگیر اپتیکال رو کم دارن اگ اونو بذاره توووپ میشه بعد کلا برنامه دوربینش رو هم عوض کنه کلا و اسپیکرای قدرتمند تری بذاره یعنی صداش بلند باشه واقعا احتیاجه این اسپیکر قوی تر اسریوش ک هس عالیه ولی قوی باید باشه و تو رابط کاربریشم یکم افکت اضافه کنه

    پاسخ

  27. کم کردن حاشیه و وزن، بهبود اساسی در تصویربرداری شب با دوربین، امکانات نرم افزاری بیشتر. اینا اشکالاتیه که من تو xz پرمیوم که گرفتم دیدم.
    سونی انگار تو این گوشی کلا بیخیال نرم افزار شده، فقط سخت افزار و چیزایی که خوراک تبلیغاتیه برده بالا (البته در کل من از گوشیم راضیم) ولی اون مواردی که گفتم رو میتونس نداشته باشه.
    (دوربینش هم که متاسفانه از خطوط موازی که عکس میگیرم، مواج و سینوسیشون میکنه… البته خیلی حاد نیس، تو عکسای معمولی هم تاثیر نداره. ولی اصابمو بدجور خورد کرده)

    پاسخ

    golmina گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۵۱

    داداش اون مشکلی که در مورد خطهای موازی میگی همه برندای دیگه هم دارن اتفاقا مال سونی خیلی کمتر از برندای دیگه خودشو نشون میده

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۲۷

    خب این ایراد دوربین که میگید یک اشکال سخت افزاریه و باید گوشی رو پس میدادید! آخه ۲۰۰-۳۰۰ تومن که نیست!
    دقیقا حرفتون درسته متاسفانه نرم افزار سری ۲۰۱۷ تغییرات بسیار ناچیزی داشته و تازه ضعیفتر هم شده! نمونش حذف double tap to wake up

    پاسخ

  28. باتري و اينا خوبه دوربين دوگانه بايد باشه اما نباشه هم مهم نيست صفحه هم يكم افزايش رزولشن داشته باشه و اولد بشه
    اما مهم ترين قسمت فقط فقط نرم افزار بايد رو اين قسمت خيلي تمركز كنه

    پاسخ

  29. یکی از مهم ترین انتقاداتی که به سونی وارده الان عدم استفاده از لزرشگیره اپتیکاله که باعث شده عملکرد دوربین تو محیط های کم نور ضعیف باشه و هی توجیهی وجود نداره برای استفاده نکردن ازش
    حاشیه رو هم واقعا باید کمتر کنه چون الان دیگه همه برندای معروف گوشی بدون حاشیه دارن فقط سونی مونده
    و در اخر هم بقیه موارد 🙂

    پاسخ

  30. همش آقا
    خون به جیگر شدیم صفحه نمایش QHD ببینیم( یه چندتا کانسپت دیدیم فقط ازش ذوق مرگ شدیم)
    باتریش قویتر بشه
    لرزشگی اپتیکال داشته باشه
    طراحی که دیگه نگو حتما باید عوض بشه( تا میگیم گوشی فقط سونی طرفدارای برند دیگه میکوبن توی سرمون که سونی چیه انگا یه تیکه اجر گذاشتن وسط بعد طراحیش کردن)
    سرعت شارژر هم بیشتر بشه چه بهتر، اگه وایرلس هم بشه که دیگه حرف نداره
    حافظه و رم افزایش پیدا کنه خیلی بهتر میشه
    بخدا سونی میتونه ولی نمیدونم این خساست توی طراحی و امکانات واسه چیه؟

    پاسخ

  31. بنده چون همزمان چندتا از موارد رو مد نظرم بود گزینه ی سایر رو انتخاب کردم.
    به عنوان یه طرفدار، به نظرم اولین موضوعی که سونی باید توی پرچمدار بعدیش روش کار کنه طراحیه! زبان طراحی سونی خیلی خوبه منتها اول اینکه وزن گوشی کمی باید کمتر بشه دوم حاشیه هاش!
    دومین مورد، دوربینه! استفاده از دوربین دوگانه امروزه به یه استاندارد تبدیل شده و سونی با توجه به پیشینه ی قویش تو زمینه ی دوربین میتونه خیلی کارای جذابی تو این زمینه انجام بده. همینطور نبود لرزشگیر اپتیکال واقعا به یه چالش برای پرچمدارای سونی تبدیل شده!
    سومین مورد اضافه کردن سنسور مادون قرمز به گوشیه! حداقل برای دور و بری های خودم این موضوع، مهمه برای انتخاب یه گوشی!
    چهارمین مورد، جدا کردن درگاه حافظه از قسمت سیمکارت دومه که به چشم خودم خیلی ها رو دیدم که به این دلیل که فلان گوشی قسمت کارت حافظه و سیمکارت دومش جدان به سمت خرید اون گوشی رفته!
    سپاس

    پاسخ

  32. سونی باید از لرزشگیر اپتیکال و همچنین دیافگرام پایین تر استفاده کنه و آپ دوربین از اول برنامه نویسی شه و حاشیه صفحه نمایش رو خیلی کم کنه و نسبت تصویر ۱۸٫۹ رو در xz1 بیاره درسته این نسبت تصویر نا متعارفه ولی بودنش باعث میشه گوشی کم حاشیه تر و زیبا تر بشهرطراحیشو از این یکنواختی در بیاره و اسپیکر ها xzp در بهترین جا و کیفیت عالی دارن ولی بلندی زیادی ندارن مثل u 11 و رزولوشن صفحه رو به qhd تغییر بده و ظریفیت باتری رو افزایش بده و عمر باتریش رو عالی کنه همچنین سرعت شارژ شدن دستگاه و همچنین نیت صفحه نمایشش نسبت به xzp بیشتر باشه

    پاسخ

    Mojtabaaa گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۴۲

    صفحه نمایش و باتری

    صفحه نمایشش که با فاصله بسیار زیادی از محصولات دیگه کمتره ( منظورم اصلا رزولوشن نیست)
    مثلا همین ایفون ۷ پلاس رو کنار گوشی های سونی برارید / ببینید چه قدررر از سونی جلوتر و باکیفیت تره /

    واقعا باید یِ فکری به حال صفحه نمایشش بکنه

    و

    باتری /
    باتری هاش خیلی زود خالی میشن / خیلی/ و گرمای زیادی دارن که یکی از دلیلای همین خالی شدنِ باتری همین گرمای زیاده

    پاسخ

    Mariz گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۳۰

    فکر کنم چند ساله سونی نداری من که همش دارم بازی میکنم گرمای زیادی ندیدم
    باتریشم خوبه
    صفحه با ایفون تست کردم جز برتری چیزی ندیدم :/

    به نظرم ضعف سونی نرم افزارشه مخصوصا اپ دوربین

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۲۰

    مجتبی جان سریxاکثرا مشکل داغ و گرم شدن ندارن. شما پرچمدارامسال و پارسال رو بایدمقایسه کنی. من گوشیمxz و با چیزهایی ک میگی جور در نمیاد! باطری هم دقیقابین۸تا۱۰ دقیقه دوام میاره هردرصدش

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۸

    هیچکدومش جز ois

    پاسخ

  33. اگه میخواد فروش کنه باید به تمام بخش های گوشی توجه کنه صرفا اینکه دوربینو ارتقا بده یا سی پی یو و رم رو ارتقا بده نمیتونه باعث موفقیتش بشه … باید یه چندتا نواوری خاص و ویژه هم داشته باشه !

    مهمترین بخش از نظر من دیسپلی هست که سونی باید کنتراست و دقت رنگ دیسپلی رو به طرز محسوسی افزایش بده …

    بعد از دیسپلی دوربینه OIS فراموش نشه سونی جان !

    بعد از دوربین اسپیکر … لطفا تمنا دارم سونی جان یه اسپیکر بذار که صداش تا اسمون هفتم بره …

    البته برای بعضیا هم باتری مهمترین بخشه که سونی باید از باتری با ظرفیت بالای ۳۰۰۰ استفاده کنه در پرچمدار اینده خودش …

    کلا باید همه بخش ها رو مد نظر قرار داد نمیشه فقط رو یه محور تمرکز کرد ! و فقط گوشی دوربین محور ساخت مثلا … گوشی فقط دوربین نیست ….

    پاسخ

  34. خب ای کاش میزاشتید چند تا گزینه انتخاب کنیم چون من هم دوست دارم حاشیه کم شه هم قابلیت جدید دوربین و هم حافظه زیاد رم ، اما از بین این ها برای من دوربین مهم تره

    پاسخ

  35. حاشیه رو که کم میکنه، ولی ۱۰۰% بنظر من OIS
    قبول دارم تو فیلم برداری لرزشگیر نرم افزاری عالیه، ولی توجه کنین تو عکسبرداری “”غیر فعاله””
    این اصلا خوب نیست یعنی توی عکسبرداری عملا کوچکترین لرزش جزئیات عکس رو ازبین میره برای همین گوشیا سونی رو سه پایه خیلی بهترن.

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۵۹

    تو همون فیلمبرداری هم تمام جزییات از بین میره زوم که اصلا نمیتونی بکنی همش تار میشه

    پاسخ

  36. من با همش موافقم!!!
    سونی باید تو ایفا ۱۷ بترکونه!
    رم بالاتر – دوربین عالی که هست ( یا شاید دوگانه ) – صفحه نمایش بدون حاشیه و بزرگتر( امیدوارم ۴k باشه اما قابلیت تنظیم رزولوشن رو داشته باشه) – باتری با ظرفیت بیشتر…

    پاسخ

  37. من به شخصه با طراحی های سونی خیلی مشکل ندارم فقط به نظرم وزن Xz Premium یه کم زیاده که سونی باید کم کنه وزن رو اما کلا من عاشق عکاسی هستم و دوس دارم سونی تو پرچمدار آینده ois استفاده کنه و رزولوشن رو پایین تر بیاره تا اندازه پیکسل ها بزرگتر بشه و در نتیجه این نویز زیاد در شب نسبت به بقیه بهتر بشه باید قبول کرد نویز سونی در شب جالب نیس ولی خب توی روز از بقیه به نظرم سرتره

    پاسخ

  38. الان XZ Premium بی نقص ترین و با امکانات ترین گوشی بازاره ولی برای بهترین شدن حاشیه هاش باید کمتر میشد چون تو سال ۲۰۱۷ همه گوشی ها دارن به سمت حاشیه های کم و کمتر میرن و پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۷ سونی نباید قیافه اش شبیه گوشی های سال ۲۰۱۳ باشه

    پاسخ

  39. رم و باتری و صفحه نمایش که فعلا در حد خوبی هستند تنها چیزی که خیلی وقته طرفدار هر منتظرشن تغییر طراحی و کم کردن حاشیه و کم کردن وزن گوشی هست

    پاسخ

  40. هزار بار گفتمیم لرزشگیر اپتیکال بزار ولی نمیزاره
    کم کردن حاشیه و دوربین دوگانه باید داشته باشه اگر نه خریدنش خریته
    اون سنسور سه بعدی هم که ساخته استفاده باید بکنه
    شاید هم ساخته برای اپل خودش هم وقتی همه استفاده کردن اخرین هم واسه خودش

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۳

    آقا جان دوربین دوگانه بزاره که اسم در کنه فقط واسه اسمش!
    اگه لازم بود خودشون میزاشتن الان خروجی یگانش مثل ۴تا الجی هست…
    Ois برا. کم شدن دردسر عکاسی لازمه قبول دارم ولی در شب xzp واقعا خوب شده، صفحه نمایش که عالیه، حاشیه کم رو صرفا برای فروش باید زد ولی اگر ما به فروش نگاه نکنیم جذاب نیست از لحاظ فنی
    دید فروش: صفحه بی حاشیه، دوربین ۳گانه، حسگر های الکی اضافه، ظرفیت بالای باتری (فقط بخاطر اسمش)، اولد (بازم فقظ اسمش)، صدای بلندگو زیادی بلند (بیخودی)

    پاسخ

  41. من دوربین رو انتخاب کردم ولی اکثر افراد از یه طراحی جدید استقبال میکنن. به نظرم اگه کم شدن حاشیه ها به معنی حذف اسپیکر استریو و انتقال حسگر اثر انگشت به پشت و بیرون زدن دوربین و حذف کردن جک هدفون باشه، ارزش نداره

    پاسخ

    cfcenterx گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۵۹

    آره حسگر اثر انگشت سونی واقعا بهترین عملکرد و داره تو تمام گوشی هایی که من تا الان دیدم حتی با اخرین پرچمدار سامسونگ هم مقایسه کردم الیته برا خودم ایکس زد هستش . جایی هم که قرار گرفته واقها هوشمندانه بوده

    پاسخ

  42. کیفیت باتریهای سونی که برترینه، شارژ دهیشم خوبه ولی بالابره بهتره اما کیفیتش که واقعا ماندگاری فوق‌العاده ای داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here