سونی از ابزارهای جدید برای دوربین RX0 رونمایی کرد.

0
۲,۸۶۲

به لطف ابزارهای جدیدی که امروز در کنفرانس CES سونی معرفی شد، کاربران دوربین های RX0 سونی می توانند در ثبت تصاویر خود از قابلیت های بیشتری بهره مند شوند. دوربین RX0 یکی از محصولات موفق سونی بوده است که در سال 2017 معرفی و عرضه شد.

یکی از محصولاتی که امروز معرفی شد، RX0 Wired Multi-View Shooting with Camera Control Box بود. این کنترلر به صاحبان دوربین این امکان را می دهد تا بتوانند به سادگی آن را با استفاده از کامپیوتر خود کنترل کنند. همچنین، تنظیمات دوربین نیز به صورت کامل قابل مدیریت خواهند بود.

یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه این است که می توان از آن برای کنترل چند دوربین مشابه با تنظیمات یکسان استفاده نمود. همچنین، تصاویر و ویدئوهای ضبط شده به وسیله ی آن به سادگی قابل انتقال به کامپیوتر خواهند بود.

اما محصول بعدی سونی که در این زمینه معرفی شده است، Wireless Multi-View Shooting with New PlayMemories™ Mobile Application می باشد. با نسخه ی جدید این اپلیکیشن، دارندگان دوربین های RX0 سونی می توانند تا 50 دوربین از این مدل را به صورت هم زمان به اسمارت فون خود متصل کرده و آن ها را کنترل نمایند. همچنین، می توان به صورت هم زمان تمامی دوربین ها را خاموش یا روشن نیز کرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here