سونی اکسپریا Note با صفحه نمایش 7.2 اینچی 4K از راه می‌رسد؟

    6
    ۵۷,۵۶۱

    سونی بر خلاف بسیاری از برندهای کهنه کار که در سال های اخیر از بازار موبایل به طور کامل خارج شدند، همچنان به صورت محدود فعالیت خود را ادامه می‌دهد. سونی در سال 2022 میلادی تنها سه تلفن هوشمند را عرضه نمود که محدودترین فعالیت خود را از ابتدای ورود به این عرصه به نمایش گذاشت. اما با گذشت دو ماه از شروع سال 2023 خبرها از تلفن هوشمند جدید سونی تنها به چند مورد شایعه نه چندان مستند محدود شده است.

    در جدیدترین شایعه ای که از اطراف سونی شنیده می‌شود، گویا این شرکت در نظر دارد تا یک تلفن هوشمند 7.2 اینچی را با صفحه نمایش 4K به بازار عرضه کند. این تلفن هوشمند که احتمالاً اکسپریا Note نام دارد، از همان استاندارد صفحه 21:9 بهره خواهد برد و به جدیدترین چیپست اسنپدراگون، یعنی سری 8 نسل 2 مجهز خواهد شد.

    طبق شایعاتی که بدست آمده، سونی برای این تلفن هوشمند از باتری 6000 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. با توجه به ابعاد بزرگ صفحه نمایش، احتمالاً شاهد کم حاشیه ترین صفحه نمایش در بین گوشی های سونی باشیم. منابعی که این شایعات را بازنشر کردند، به استفاده از دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش اشاره نمودند که البته به نظر نمی‌رسد سونی در این خصوص چنین اقدام جسورانه ای انجام دهد.

    تمام موارد اشاره شده، تنها شایعاتی است که پیش از معرفی هر تلفن هوشمندی منتشر می‌شود. اینکه آیا سونی چنین پروژه ای را در دست توسعه دارد یا خیر مشخص نیست و حتی اینکه چقدر میتوان به نهایی شدن چنین طرحی امیدوار بود نیز قابل پیش بینی نیست. با توجه به اینکه هنوز هیچ تصویری از این تلفن هوشمند به بیرون درز نکرده (تصویر فوق طرح مفهومی است) باید صبر کرد تا جدیدترین تلفن هوشمند سونی را به صورت رسمی مشاهده کنیم.

    [تعداد: 8    میانگین: 4/5]

    6 دیدگاه ها

    1. یادش بخیر آقای معراجی
      سایت و تنجمنتون یکی از کامل ترین ها بود
      چقدر خاطره داشتیم
      چقدر تعصب
      با زومیتیا کل کل میکردیم
      آرزوی سلامتی دارم براتون

      پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here