:
دسترسی سریع
  • Guest
:

کاربران برچسب زده شده

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 12

موضوع: راهنمای کامل انجمن (تمامی کاربران حتما مطالعه کنند)

  1. #1
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon راهنمای کامل انجمن (تمامی کاربران حتما مطالعه کنند)

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در ابتدا از این که انجمن تخصصی اکسپریا را انتخاب کرده اید از شما سپاسگذاریم

    با توجه به رشد روز افزون انجمن و وسیع تر شدن حوزه فعالیت و تعدد کاربران بر آن شدیم تا راهنمایی کامل از موارد مهم در انجمن را برای شما بازگو کنیم تا هم باعث نظم بیشتر انجمن و هم جلوگیری از سردرگمی کاربران در بخش های مختلف بشود.

    سایت تخصصی اکسپریا از اردیبهشت 91 کار خود را با پرتال خبری آغاز کرد که پس از حدود 2 ماه انجمن تخصصی اکسپریا راه اندازی شد و حالا ما مفتخریم بعد از گذشت بیشتر از دو سال و نیم بخشهای زیر را برای خدمات رسانی به کاربران عزیز ایجاد کرده ایم.

    پرتال خبری

    انجمن

    آپلود سنتر

    پلی استور

    سرویس ویدئو آنلاین

    آپدیت یاب اکسپریا



    لازم به ذکر است این سایت در حال حاضر با استناد به آمار و ارقام رسمی بزرگترین مرجع تخصصی گوشی های سونی در ایران و یکی از 10 انجمن برتر با موضوع تلفن همراه در کشور میباشد.




  • #2
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon

    قوانین انجمن



    هر کاربر به هنگام ثبت نام موظف به مطالعه قوانین و تایید آن میباشد.
    قوانین کلی انجمن در لینک زیر قابل رویت میباشد. در صورتی که هنگام ثبت نام قوانین را به طور کامل مطالعه نکرده اید اکنون آن را بخوانید.

    قوانین انجمن

    بدیهی است این قوانین صرفا به عنوان چارچوب کلی انجمن لازم الاجرا است و در کنار این قوانین هر بخشی قوانین خاص خود را دارد که عمل به آن ضروری است.

    در کنار این قوانین کاربران موظف به رعایت موارد زیر می باشند.



    قرار دادن لینک سایر سایت ها و انجمن ها به منظور تبلیغات و یا افزایش بازدید سایت مرجع در انجمن اعم از پست ها و امضاهای کاربران ممنوع است و لینک بلافاصله پاک شده و به کاربر اخطار داده خواهد شد که در صورت تکرار موجب مسدود شدن حساب کاربری شخص خاطی میشود.

    کاربران موظف هستند برای تشکر فقط از دکمه تشکر که در زیر هر پست قرار داده شده استفاده کنند. لذا ارسال پست با عنوان های (ممنون ، مرسی ، تشکر و ...) اسپم محسوب خواهد شد و بلافاصله پست ارسالی کاربر حذف خواهد شد.
    کاربران موظف هستند در تمامی قسمت های انجمن از زبان فارسی برای نوشتن استفاده کنند و به هیچ وجه فینگیلیش تایپ نشود.

    همچنین در تاپیک ها پشت سر هم پست ایجاد نشه و
    صبر کنید تا پاسختون رو کاربران بدن برای افزودن مطلبی به پست از گزینه ویرایش استفاده کنید.

    همانطور که گفته شد در کنار این قوانین و قوانین اصلی انجمن که آدرس آن در بالا برای شما قرار داده شد هر بخش نیز ممکن است قوانین مختص خود را داشته باشد که رعایت آن قوانین در همان بخش ضروری است.




  • #3
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon

    سوالات خود را کجا مطرح کنم ؟

    به منظور نظم هر چه بیشتر انجمن و جلوگیری از ازدیاد تاپیک ها کاربران حق ایجاد تنها یک تاپیک جدید را برای بیان مشکلات خود دارند. به همین منظور در هر انجمن بخشی برای ایجاد تاپیک سوالات و مشکلات در نظر گرفته شده، با عنوان "سوالات و مشکلات" که کاربران میتوانند در آن بخش تاپیک جدید ایجاد کنند و با ذکر عنوان مرتبط با مشکل خود برای تاپیک، مشکل را مطرح کنند.

    برای دسترسی راحت تر به این بخش ها آدرس تمامی آنها را در این قسمت جمع آوری کرده و برای شما قرار میدهیم.




    گوشی های سری Xperia X Family:

    سوالات و مشکلات Xperia XZ

    سوالات و مشکلاتXperia X Compact

    سوالات و مشکلاتXperia X

    سوالات و مشکلات Xperia XA Ultra

    سوالات و مشکلات Xperia XA




    گوشی های سری Xperia Z Family:

    سوالات و مشکلات Xperia Z5

    سوالات و مشکلات Xperia Z5 Premium

    سوالات و مشکلات Xperia Z5 Compact

    سوالات و مشکلات Xperia Z3 Plus

    سوالات و مشکلاتXperia Z3

    سوالات و مشکلات Xperia Z3 Compact

    سوالات و مشکلاتXperia Z2

    سوالات و مشکلات Xperia Z1

    سوالات و مشکلات Xperia Z1 Compact

    سوالات و مشکلات Xperia Z Ultra

    سوالات و مشکلات Xperia Z & ZL & ZR




    گوشی های سری Xperia M Family:

    سوالات و مشکلات Xperia M5

    سوالات و مشکلات Xperia M4 Aqua & M4 Aqua Dual

    سوالات و مشکلات Xperia M2 & M2 dual & M2 Aqua

    سوالات و مشکلات Xperia M & M dual

    گوشی های سری Xperia C Family:

    سوالات و مشکلات Xperia C5 Ultra & C5 Ultra Dual

    سوالات و مشکلات Xperia C4 & C4 Dual

    سوالات و مشکلات Xperia C3

    سوالات و مشکلات Xperia C




    گوشی های سری Xperia T Family:

    سوالات و مشکلات Xperia T3

    سوالات و مشکلات Xperia T2 Ultra & T2 Ultra Dual

    سوالات و مشکلات Xperia T , TX & V




    گوشی های سری Xperia E Family:

    سوالات و مشکلات Xperia E5

    سوالات و مشکلات Xperia E4/E4g & E4/E4g Dual

    سوالات و مشکلات Xperia E3

    سوالات و مشکلات Xperia E1, E1 Dual

    سوالات و مشکلات Xperia E, E Dual



    گوشی های سری Xperia 2012 Family

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی های Xperia S , SL

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Sola

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia P

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia U

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Go

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia ion

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Acro s

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia T , TX & V

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Neo L

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Miro , Tipo & Tipo Dual , J


    گوشی های سری Sony ericsson Family

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia X10

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia X8

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Arc & Arc S

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Ray

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia X10 Mini & X10 Mini Pro

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Mini & Mini Pro

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Active & Live with Walkman

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Neo & Neo V

    مشکلات و سوالات مربوط به گوشی Xperia Pro


    مباحث سوالات و مشکلات متداول فقط مربوط به سوالات مربوط به همان گوشی می باشد. در صورتی که سوالی در مورد اندروید دارید و یا معنی اصطلاحی را نمیدانید میتوانید به بخش اصطلاحات اندروید مراجعه و پاسخ سوال خود را در آن بخش جستجو کنید.

    اصطلاحات اندروید




  • #4
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon

    چگونه درجه کاربری خود را ارتقا ببخشم ؟

    درجات و عنوانین کاربری در انجمن تخصصی اکسپریا به شرح زیر است.


    کاربران به محض ورود : کاربر سایت

    کاربران با حداقل 50 پست : کاربر نیمه فعال

    کاربران با حداقل 100 پست : کاربر فعال

    کاربران با حداقل 200 پست : کاربر حرفه ای

    کاربران با حداقل 500 پست: کاربر طلایی

    کاربران با حداقل 1000 پست: کاربر ارشد




  • #5
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon

    چگونه میتوانم مدیر بشوم ؟

    در ابتدا توضیحاتی در مورد هر یک از تگ های مدیریت و افراد صاحب مناصب مدیریتی را به عرض می رسانیم.


    تگهای مدیریتی/نظارتی انجمن بود:


    مدیر سایت :
    hadi

    مدیر سایت دسترسی کامل به تمامی بخشهای سایت دارد.


    مدیر انجمن :
    Mehdi
    YaMiN
    M.Radi

    مدیر انجمن دسترسی کامل به تمامی بخشهای انجمن دارد.


    معاون انجمن :
    mostafa

    معاون انجمن بعد از مدیریت انجمن دسترسی کامل به تمامی بخشهای انجمن دارد. اختیارات مدیریتی معاون به جز موارد معدودی کاملا مشابه مدیریت سایت میباشد.


    ناظم انجمن :


    ناظم به تمامی بخش های انجمن برای نظارت و مدیریت بر روی مطالب ارسالی دسترسی کامل دارد.


    پشتیبان کاربر:
    sajad askari

    پشتیبان کاربر بعد از ناظم انجمن به تمامی بخش های انجمن برای نظارت و مدیریت بر روی مطالب ارسالی دسترسی کامل دارد.


    مدیران ارشد:

    mahan
    sajad askari

    مدیر ارشد به تمامی بخش های یک سری از گوشی های اکسپریا دسترسی دارد
    و میتواند هرگونه مدیریتی بر قسمت مربوط به خود داشته باشد.


    مدیر بخش:

    Ali Jalali
    mahan
    demonio98
    MoSi M
    Payam_Tamiji
    Pouya Rezaei
    Reza Besharati
    reza_1989_shz
    ™EHSAN

    مدیر بخش به تمامی قسمت های بخش خود دسترسی دارد و میتواند هرگونه مدیریتی بر قسمت مربوط به خود داشته باشد.


    پاسخگو و راهنما:



    کاربر پاسخگو فراتر از کاربر عادی است و دسترسی هایی بالاتر از کاربر عادی دارد اما دسترسی مدیریتی آن کمتر از مدیران بخش است.


    کاندید مدیریت:

    این تگ به طور موقتی است و کاربرانی برای مدیریت بخش مدنظر هستند برای مدتی به عنوان کاندید مدیریت فعالیت خواهند کرد و در صورت رضایت از نحوه فعالیت آنها به سمت مدیریت مربوطه منصوب خواهند شد.


    توسعه دهنده:

    تگ توسعه دهنده مختص کاربرانی است که کار توسعه، برنامه نویسی اندروید و ... را در انجمن انجام میدهند .


    کاربر منتخب :

    این تگ به طور موقتی است و کاربرانی که برای دیگر تگ ها مدنظر هستند برای مدتی به عنوان کاربر منتخب فعالیت خواهند کرد و در صورت رضایت از نحوه فعالیت آنها به سمت مربوطه منصوب خواهند شد.


    کاربر ویژه:

    توضیحات در پست زیر.





    تگهای مدیریتی پرتال سایت نیز به شرح زیر میباشد.



    مدیر پرتال:
    mahdi1368
    sina king
    yamin

    دسترسی کامل به بخشهای مدیریتی پرتال. همانند معاون انجمن اختیارات مدیریتی مدیر پرتال به جز موارد معدودی کاملا مشابه مدیریت سایت میباشد.


    نویسنده سایت:

    نویسنده حق ارسال مطلب در پرتال را با نام و مشخصات خود دارد.






    دیگر تگ های مدیریتی سایت نیز به شرح زیر میباشد.



    مدیر پلی استور:


    مدیر پلی استور دسترسی کامل به تمامی بخشهای پلی استور دارد.


    مدیر ویدیو سنتر:


    مدیر ویدیو سنتردسترسی کامل به تمامی بخشهای ویدیو سنتر دارد.


    با توجه به گسترش سایت و اضافه شدن بخش های جدید به مرور تگ های مدیریتی جدید نیز به لیست بالا اضافه خواهد شد.

    چند نکته پیرامون مدیریت:

    درهای مدیریت بخش ها به روی تمامی کاربران باز است و مدیران بر اساس شایستگی و فعالیت خود انتخاب خواهند شد. کاربرانی که میتوانند و مایلند به سمت مدیریتی داشته باشند با فعالیت در بخش های مختلف و جلب نظر مدیران میتوانند به سمت مورد نیاز در انجمن بر اساس دانش خود منصوب شوند.

    نویسندگی در پرتال نیز به همین صورت میباشد و کاربرانی که مایلند در پرتال مطلب ارسال کنند میتوانند درخواست خود را مطرح کنند. در وهله اول کاربران باید زیر نظر مدیران پرتال مطلب ارسال کنند و مطالبشان بعد از تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد که پس از مدتی و در صورت رضایت تیم مدیریت حق ارسال بدون تایید برای این دسته از کاربران فعال خواهد شد.
    [/B]




  • #6
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon

    مزایای کاربر ویژه چیست و چگونه میتوانم کاربر ویژه بشم؟


    از مزایای کاربران ویژه
    دسترسی به بخش ویژه
    دسترسی به رام های ویژه و کم یاب
    دسترسی به مد های کم یاب مخصوص گوشی خود
    دانلود مستقیم از دانلود سنتر بدون محدودیت زمانی
    ثبت درخواست لینک مستقیم و قرار دادن لینک مستقیم برای فایلهای مورد نیاز کاربر
    افزایش حجم آپلود برای کاربران ویژه
    ایجاد تاپیک جدید برای بیان مشکلات و پاسخگویی سریعتر
    دسترسی به چت باکس
    دسترسی به پرتال برای قرار دادن مطلب در سایت
    افزایش حجم صندوق پیام خصوصی
    دسترسی های مدیریتی بیشتر نسبت به کاربران عادی مانند حذف و ویرایش موضوعات مربوط به خود و ...
    امکان ارسال چندین پیام خصوصی همزمان
    مشاهده وضعیت کاربران آنلاین و موقعیت آنها
    استفاده از سرویس پیامکی سایت
    و سایر امکاناتی که موجود هست و بعدها به این بخش اضافه خواهد شد.



    آموزش خرید اشتراک کاربر ویژه

    ابتدا به پنل کاربری خود بروید.
    لینک پنل کاربری
    انجمن تخصصی اکسپریا

    حالا بر روی گزینه پرداخت اشتراک ها کلیک کنید.


    پس از این اشتراک مورد نظر خود را انتخاب و بر روی سفارش کلیک کنید.


    حالا بر روی گزینه به کار بردن سفارش zarinpal کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.



    سپس از طریق درگاه بانک مخصوص خود خرید را انجام دهید.

    پس از اتمام خرید به صورت خودکار سطح کاربری شما به ویژه تغییر پیدا میکند و میتوانید از امکانات این بخش استفاده کنید.


    توجه : در صورتی که در مراح خرید با ارور مواجه شدید با مدیر انجمن در میان بگذارید




  • #7
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon

    چگونه میتوانم نام کاربری خود را تغییر بدم ؟

    کاربران مبتوانند از دو راه درخواست تغیر نام کاربری خود را اعلام کتتد


    راه اول : میتواند در تاپیک زیر درخواست خود را مبنی بر تغییر نام کاربری اعلام کند. سپس در صورتی که نام کاربری جدید خود مغایر با قوانین انجمن نبود و شرایط تغییر نام کاربری را نیز داشته باشد نام کاربری شخص توسط مدیریت تغییر میکند.
    تاپیک تغییر نام کاربری اعضا

    راه دوم : میتوانید به مدیریت انجمن پیام خصوصی بفرستید و درخواست تغیر نام کاربری خودتون رو اعلام کنید .

    مدیر انجمن :mehdi یا M.radi




  • #8
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon

    و حالا درخواست های مدیریت از کاربران


    چند نکته را نیز به عرض میرسانیم. نکاتی که در اکثر انجمن های فارسی به عنوان قوانین لازم الرعایه استفاده میشود اما با برای راحتی کاربران این موارد را به عنوان قوانین اصلی به کار نبردیم. اما انتظار داریم کاربران با همکاری داشته باشند و این موارد را رعایت کنند.

    1- لطفا سوالات خود را به هیچ وجه در پیام خصوصی مطرح نکنید. با توجه به حجم بالای صندوق پیام خصوصی ما از پاسخ به سوالات کاربران در پیام خصوصی معذوریم .

    2- سعی کنید تمامی عکس هایی را که در انجمن قرار میدهید در آپلود سنتر انجمن (اینجا را کلیک کنید) آپلود کنید.

    3- برنامه ها و بازی ها و ... را که در انجمن قرار میدهید در دانلود سنتر انجمن آپلود کنید تا همیشه در دسترس کاربران باشد. شما میتوانید به منظور افزایش سرعت آپلود برنامه ها را به طور مستقیم از سرور مقصد به دانلود سنتر آپلود کنید که این کار هم باعث سریعتر شدن عمل آپلود میشود و هم مصرفی برای ترافیک اینترنت شما نخواهد داشت.

    4- لینک هایی را که در انجمن میگذارید درون کد قرار بدهید. برای این کار لینک ارسالی را انتخاب کرده و بر روی علامت # در بالای جعبه متن کلیک کنید.

    5- عکس هایی که درون پست قرار میدهید در سایز مناسب باشد. قرار دادن تصاویر بزرگ باعث کندتر شدن بارگذاری سایت میشود.




  • #9
    مدیر کل سایت
    Hadi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _July_2012
    محل سکونت
    Hyrcania
    سن
    29
    نوشته ها
    6,449
    ميانگين پست در روز
    2.39
    مدل رام
    stock
    Xperia-XZ1 Android8.0
    تشکر
    2,587
    9,593 تشکر در 3,735 پست
    میانگین حضور
    6 دقيقه 55 ثانيه

    Title Icon

    محدودیت های کاربران


    کاربران تا قبل از ارسال 20 پست حق ایجاد مبحث جدید در انجمن را ندارند. تصمیم بر عملی کردن این قانون به منظور آشنایی بیشتر کاربران با قوانین انجمن اتخاذ شده است.




  • #10
    مدیر کل انجمن
    mehdi آواتار ها

    تاریخ عضویت
    _September_2012
    محل سکونت
    سوزیانا
    نوشته ها
    8,114
    ميانگين پست در روز
    3.06
    مدل رام
    Just Stock
    Xperia-X Android7.1
    تشکر
    7,460
    8,500 تشکر در 3,430 پست
    میانگین حضور
    4 دقيقه 37 ثانيه

    Title Icon قوانین انجمن

    راه های مقابله با کاربران اسپمر




    با سلام


    همونطور که میبینین بعضی از کاربران برای افزایش تعداد پست هاشون شروع به دادن پست های اسپم و بی مورد میکنند و اینکار باعث آزار و اذیت دیگر کاربران میشه تیم مدیریت انجمن تخصصی اکسپریان برای حمایت از کاربران تصمیم بر تصویب قوانین زیر گرفته است.



    مرحله اول : هر کاربر با دادن پست اسپم در مرحله اول از طرف اعضای تیم مدیریتی انجمن تخصصی اکسپریان فقط به او اخطار داده میشود.

    مرحله دوم :
    در صورت عدم توجه کاربر به اخطار تیم مدیریتی به صورت مجدد از طرف ناظم سایت یا معاون سایت یا مدیر سایت به او اخطار داده میشود.

    مرحله سوم :در صورت عدم توجه به اخطار های از قبل داده شده پست های داده شده توسط کاربر ریست میشوند(تعداد پست=0).

    مرحله چهارم : پست های کاربرمجدد ریست میشوند و ۷روز بن میشود.


    مرحله پنجم: پست های کاربرمجدد ریست میشوند و به صورت دائم بن میشود.



    پست های اسپم عبارتند از: ممنون ، قشنگ بود ، جالب بود ، نمیدونستم ، سلام ، خداحافظ ، بای و بحث های بی مورد و حال و احوالپرسی ها و حتی پرسیدن سوال در تاپیک هایی که محل پرسیدن سوال نیستن و ...

    توجه : بهترین راه برای تشکر کردن استفاده از دکمه ی تشکر زیر هر پست هست و برای بحث و تشکر و ... در صورتی که دکمه ی تشکر کارساز نبود میتونید در صفحه شخصی کسی که کمکتون کرده یا به هر دلیلی میخواید ازش تشکر کنید پیام بدید.


    ممنون
    موفق باشید.
    ویرایش توسط mehdi : 2014_03_07 در ساعت 12:16

    من از روییدن خار بر سر دیوار دانستم/که ناکس کس نمیگردد بدین بالانشینی ها (صائب)

    به تشکر نیازی ندارم ، واسم دعا کنید،ممنون
    مجموعه خطاهای رایج در برنامه فلش تولز
    مجموعه سوالات رایج در گوشی های اکسپریا
    اموزش جامع کار با فلش تولز همراه سوالات رایج و پاسخ
    توضیحات مهم درباره تغییرات و ارورهای فلش تولز در نسخه های جدید
    امام رضـــــــا علیه السلام فرمود: کسی که توان جبران گنــــــــاهانش را ندارد، زیاد بر حضرت محمّد و اهل بیتش صلوات و درود فرستد، که همانا گناهانش اگر حقّ الناس نباشد، محو و نابود گردد.

  • صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

    کلمات کلیدی این موضوع

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •